Juu, hiljaista on, jospa siksi itseltäkin pari sanaa, vaikka toisaalta ei nyt muka millään jaksa kirjoittaa. Varsinkin tuossa alkuillasta väsytti niin että. Aattelinkin, että meen jo ihan kohta nukkuun, jos jaksais sit huomenna valvoa paremmin.
Kuten
Katjanna totesi, ihanaa, kun on viikonloppu. Oli kyllä ihan tosi kiva viikko töissäkin, mutta vkoloppu on aina vkoloppu
. Minä kävin tänään lynetämässä tukkaa ja oon myös siivonnut. Ei ole huomiselle enää niin paljon. Petivaatteet meinaan kanssa lykätä vielä huomenna ulos, matot saa olla nyt yönkin pihalla. Aamupäivää siis jos jatkais hiukan siivoilua ja sit olis vaan. Aattelin ystävänpäiväkorttien tekemistäkin aloitella esikoisen kanssa, niin ei tule ainakaan kiire, reilun 10 korttia taidan tänä vuonna vain lähettää. Toista joulkortti rumbaa en tästä ystävänpäivästä ota. Ostin korttien mukaan suloisia tikkareita.
Työhommiakin olis hiukan näille päiville, mutta ihan mukavia sellaisia, esim kehittelen ystävänpäiväksi pienen näytelmän tytöstä ja kahdesta lumiukosta, mukaellen yhtä satua. Tänään olin tyytyväinen itteeni töissäkin, oikein ihanasti. En viitti enempiä siitä täällä kertoa, mutta musta tykättiin :heart:
Eilen olin kaupungilla vanhan tuettavani kanssa ja ostin mm kasan Hello kitty vaatteita. Ehkä mun pitäs joku nukke vielä synnyttää
, voisin sen viedä sitten tonne Kitty sairaalaan
. Keskimmäinen raukka-parka sai vain muodollisesti yhden kesähuivin, vähän tuo kiltti yritti protestoida, kun muut saivat selvästi enemmän. Mutta oli sitten tyytyväinen huivistaan ja halusi sen tänään heti kaulaansa. No, huomasin, että meillä oli mennyt yksi kenkäkaupan lahjakortti vanhaksi ja saatiin se onneksi vielä kuitenkin käyttää. Tänään ajeltiin sitten kaksitaan keskimmäisen kanssa kenkäkaupaan, tuo sai kesäksi jo valmiiksi lenkkarit. Että oli suolainen hinta tossuilla
59e, onneksi mun maksettavaa ei jäänyt kuin 20e. Hohhoijaa noita nykyajan kenkienkin hintoja!!! Hyvistä kesäsandaaleista noille mukeloillekin saa maksaa maltaita, kattelin eilen juuri Stockmannilla. Jotenkin vaan meinaan olla tarkka kenkien suhteen, että pitäis olla hyvät. Mutta alkaa kyllä sieppaamaan nuo hinnat!
Ai niin, mun työmatkakävely tuottaa tuloksia, vaikka vähän olen herkutellutkin, niin silti -500g. Olen kyllä herkuttelussakin pystynyt vähentämään, mutta en sentään tyystin! Eilen söin mm Hesen ranskikset, ison runebergin tortun ja jotain karkkia päälle... Työmatkakävelyistä oon nyt tosi innostunut, tulee pienellä vaivalla ja tuntuu, että vaikuttaa mukavasti. Nyt melkein jo tuntuu, että haluan viikonloppunakin tehdä samanmoiset lenkit. Ja se on kyllä jännä, että kun saa liikuttua, ei tee niin paljon mieli herkutellakaan.
Kivoja kuvia kaikilla,
Kiian kesäkuvakin :heart: . Voih, niistäkin ajoista on jo jotenkin niiiin kauan!!
Niinukalla hyvät ja hauska kuvat ja
Oliivian kuva oli tietysti hieno nähdä
. Onkos me sinua ennen nähtykään? Kovasti nuorelta näytit, minkäs ikäinen oletkaan?
Äh, mulla alkaa hiiri temppuilemaan. Olkoon siis turinat, luen hetken ja menen maate