Lokakuun 2007 Taaperot Toukokuussa

Iltaa :wave: Meillä alkoi koko perheellä vihdoin loma B) Eilen oli koulussa valmistujaiset. Sain jopa liiton myöntämän stipendin.Olin ihan hoomoilasena kun miun nimi sanottiin...hyvä että että tajusin edes mennä eteen hakemaan sen :LOL: Eilen supisteli kipeesti jo monta kertaa.Tänään on vaan oksettanu...toivon et vauveli ei syntyis etuajassa. Aika paljon asioita järjestettävänä vielä.

hipkukka aivan mahtavia uutisia.Onnea :hug: shendalle kanssa tsempit että vauvelit tarraa kiinni =) Millonka siula on testauspäivä?Jospa se olisi ollut vain jokin ohi menevä hartiapistos. Miula ollut kohdunulkonen ja sillon ei tullut pistoksia kuin vasta leikkauksen jälkeen. Ellan kohalla oli alussa hartiapistoksia joista epäilin sillon että kohdunulkonen...mutta ei kuitenkaan :D

Mie tänään varasin muutes meille miehen kanssa HÄÄKIRKON :whistle: :whistle:

Keffeli voi harmi sentään :hug: Kyllä siä taatusti joskus löydät rinnallesi sen "oikean" :hug: Eihän se lohduta nyt mutta yritä jaksaa..

Vip mitäh! Hääkirkon!!! Milloin? :D Ja onnea stipendistä :hug: :flower: Ootko muistanut juoda tarpeeksi jos supistelee ja on huono olo

Susa minä peesaan Tuutilullaa ja sanon että se hieno mekko (olikohan se nro1) on parempi kuin tämä nro 3
Shenda toivotaan että teille se toivottu kakkonen nyt suotaisiin :hug: niin ja miksei samalla se kolmonenkin kun kerran kaksi siirrettiin :D
Hipkukalle onnea kahdesta kyytiläisestä :flower: toivotaan että molemmat jaksavat loppuun asti. Itse kaksosraskauden läpikäyneenä voin sanoa että vaikka kyseessä on riskiraskaus niin kaikki voi mennä ihan ilman mitään ongelmiakin :D Mutta todellakin tuplasti onnea :hug:
Keffeli :hug: Älä heitä kirvestä kaivoon, aivan varmasti sinullekin se oikea on. Usein se osuu kohdalle kun sitä kaikkein vähiten odottaa. Toivotaan että edessä oleva kesä voisi tuoda eteen jotain odottamattoman ihanaa :D
Rontille oikein hyviä kesälomapäiviä ja remontti-intoa
Niinukalle mukavaa viikonloppua ja toivotaan mukavia työpäiviä siellä päiväkodissa jossa aloitat
Topsylle onnittelut uudesta työpaikasta :D Hieno kuva tytöistä, olisipa meillä edes puoliksi noin innokkaita siivoajia nuo tytöt...
Vipille onnittelut stipendistä ja onnellista loppuodotusta
Tiipiille jaksamista viimeisiin päiviin
Mileko kyllä passaa Sannin nyt nukkua uudessa sängyssä ja komeat ja oikein tyttömäiset rattaat :D Kyllä kelpais meillekin, mutta taitaa meillä olla noita kulkupelejä jo nyt enemmän kuin laki sallii ja lääkäri määrää :whistle:

Kaikille oikein ihanaa ja lämmintä viikonloppua :wave:

susa minäkin sanon rehellisen mielipiteen,ne kaks ekaa mekkoa oli kyllä paremmat..ehkä tää viimonen sopis ennemmin tollaselle 15 kesäselle..niissä oli jotain aikuismaisempaa,niissä kahessa aikasemmassa mekossa. :D

tyty on herännyt taas klo 7 aamulla,ja heti oli vetämässä kenkiä jalkaan ja sano mulle että ulos...just olis varmaan naapurit saanu slaakin jos myö het seiskan jälkeen tytyn kanssa oltas ulkona kiikuttu :D

kohta pitäs lähtee käymää kaupungissa,sitten iltapäivällä vien samalla likat isälleen,kun menen sinne tupareihin..ovat keskiviikkoon asti siellä,torstaina tolla keskimmäisellä alkaa ripari..

Jippii!!! Koulu ohi lapsukaisilla (tai esikoinen vielä juhlissa) Saas nähä saako ya:lta päästötotaria kun nuo hommat vähän tuntuu olevan levällään. Koulussa on kyllä paikalla ollut mutta niiden aineiden ym. palautus :headwall: Kun ei tunnu kiinnostavan yhtään.

Ja Jeppekin sai tuon koulun nyt pois päiväjärjestyksestä ja syksyllä puhaltavat uudet tuulet, paremmat uskoakseni =)

Susa, samaa mieltä, tuo on liian mustakin kesää ajatellen. Jotenkin "yön kuningatar". Ehkä pikkujouluaikaan parempi? Puku nro 2 oli paras, sitten 1 ja sit tää 3 :D

Tuutiksen lapsille ja äidillekin onnea koulun loppumisesta :)

Jes! :D Sai poika kumminkin päästötotarin kouraan :D Mut itelle tuli tooooosi vanha olo. Mun vauva on jo koulunsa käynyt (siis sen "pakollisen") :eek:

Hyvin huomasi että sälliä itteäänkin hiukkasen oli jännittänyt että saako totarin vai ei. Helpottunut poika :) Ja parempi oli mitä odotin koenumeroiden perusteella.

Keiju07
Ah, nythän mä muistan tuon Kipsuttimen huoneen! Ihana! En voi ymmärtää, miten olet vapaalla kädellä nuo köynnökset rustannut... taitavaa.

Keffeli, :hug: , kyllä se onni sullekin suodaan!

Susa, mun mielestä mekko nro 1 oli paras, tämän mustan kanssa peesaan Topsyn mielipidettä, sopii joihinkin toisiin bileisiin.

Meillä huudettu mahaa nyt muutama päivä ja etenkin iltaisin. Tätä samaa oli Vienallakin. Luulen, että saa syödessään liian paljon ilmaa mahaan ja se sitten kiertää... ei auta cuplattomat. Kai tää vaihe on vaan kestettävä, mutta tippa tulee itelleki linssiin, kun toista niin näyttää sattuvan...

Keiju meillä vatsavaivoihin on auttanut cuplatonia paremmin nuo disflatyl-tipat :D

Minä suunnistan nyt muutamaksi anoppilaan, mattolaituri kutsuu kun nyt on luvattu hyvää keliä ainakin muutamaksi päiväksi...

Heleää Helluntaita kaikille!!!!

Tuutis ...häät vasta ens kesänä.2010 kun tulee yhteisiä vuosia 10 :D

susa 1 mekko oli parhain miusta, sit 2 ja sit 3 =)

Keiju meillä autto Ellan mahavaivoihin sillon vauvana vyöhyketerapia ja sitten itse jatkoin kotona joka päivä jalkapohjahierontaa. Sillon ei auttanu mitkään cuplat ja disflatylit. Jaksamista pikkusen kanssa :hug:

Keiju, meillä auttoi Mintun huutoihin se että minä jäin täysin maidottomalle. Samana iltana loppui huuto, jota oli kestänyt kuukauden aina hereillä :eek: Ei ollut maitoallergia, pienen massu ei vain heti kestänyt maitotuotteita tissimaidossa. Anni huusi samalla tavalla pari kuukautta, kun ois tiennyt silloin...

Mutta jos teillä huudellaan aina samoihin aikoihin joka päivä, taitaa olla koliikkia johon ei auta tosiaan kuin hyvät hermot =) :hug:

susa minä en tuosta mekko no.3 tykänny ollenkaan mutta se mekko no.1 oli tosi ihana! (tai se sellanen pronssin värinen) :D

Täälä sairastaa nyt me aikuiset |O Onneks ei ole kuumetta kummallakaan mutta kurkut on karheena ja sellanen flunssaolo. Käytiin apteekista hakeen vähän rohtoja että ehittäis kunnolla parantua ennen h-hetkeä. Mulla olo ehkä vähän miestä parempi ja uskon että ei tämä kovin huonoks meekkään, silti olis kiva olla synnärillä täysissä voimissa.

Tuo kolmas mekko siis jää mulle kuitenkin, kun vaihtomatka on pitkä. Kuva ei kyllä imartele mekkoa kun en ole mikään malli. Törötän kuin halvaantunut :D Toi tosiaan varmaan sopii talven bileisiin (ja toisten leggareiden kanssa) paremmin niin kuin Topsy sanoi. Topsin ja Rontin suosikkia en voi valita koska toinen päivänsankari haluaa pukeutua juhlavammin. Ois kuitenkin mukava, että molemmilla ois yhtä juhlavaa/arkista päällä. Ehkä se on siis numero 1.... tai.... Mä taidan tehdä kaikki hulluksi ennen synttäreitä :LOL: Netissä on onneksi helppo olla lukematta mutta kaikki sympatiat mun läheisille :whistle:

Onnea Topsin uusille urille. Kuva lapsityövoimasta oli mainio :)
Ihania uutisia myös Vipillä!
Keffeli :hug:

Käytiinkävelyllä pururadalla äsken. Tai no, tuo jätkä on nyt tullut siihen tulokseen, että pyöräteita ja pururataa pitkin on tylsä kävellä. Haasteita olla pitää. Joten poikettiin varmaan jokaikiselle polulle. Ihmeen hyvä tasapaino tuolla on :eek: Nuo polut on tosi epätasaisia ja juurakkoisia, mutta ei kompastunut kertaakaan. Ainoastaan, kun piti koittaa kävellä lähes pystysuoraa kalliota pitkin, tuli pyllähdys. Ihme mies. Noilla poluilla on sitten äidille tarpeeks sydämen tykytyksiä aiheuttavia paikkoja. Muurahaispesiä, joista pitää kävelläyli ja nokkospensaikkoja, joita ei turhan takia kyllä väistetä |O

niinukka Me ollaan yks aamu oltu pihalla jo 7:30. Kun poika halusi. Oli siinä varmaan naapurilla ihmettelemistä aamukahvinsa ääressä :D Mie kaivoin kukkapenkkiä ja poika ajoi taaperokärryllä rallia pitkin pihaa aamuvarhaisella.

hitto kun mä oon palanu B) ennen 10:tä lähettiin rantsuun ja sielä koko päivä uitiin ja köllittiin kera eväiden =) Pessi oli ihan väskä koko päivän, hiukan piristy kun meni uimaan niin aattelin et johtu kuumuudesta..mutta olihan tuolla lämpöä tuossa sit 38.1... tosin tekee hampaita ja voihan se tuosta koko päivän ulkona olostakin johtua. Peetu sammu 17.45 sohvalle :LOL: ja mä alan peittään punasuuttani ja taidan suunnata terangille :whistle:
Naapurissa jälleen bileet :headwall: :headwall:

Susa tykkään tosta mekosta mikä nyt oli kuvassa. Rempseempi :)

Pikamerkkus½ Neiti kyllästyy ja puurokin palaa varmaan pohjaan kohta. Kyttään täällä pyörää huutiksesta esikoiselle. Monta kommentoitavaakin olisi, paremmalla ajalla. Tänään ei päivällä sisällä malta, niin upea keli jo nyt B) B)

Mut minä veikkaan et Vip voi lähtee kohta synnyttääm! Saapa nähdä. Minulla tuo oksetus on aina enteillyt synnytystä... Täällä ollaan kuulolla - :D

ihania kuvia Susa josta tulikin mieleeni että meillä on ollu kamera vallan kotona... :(
Ollaan kaks päivää oltu rannalla ja sen verta väsynyttä porukkaakin,nukkumassa ollut molemmat jo hyvän tovin. Ja itteekin kieltämättä hiukan väsyttää |O
Pessi innoissaan uiskenteli pitkin päivää, oikein innostu kun huomas että siinä tulee viileempi. Ja sittenhän tuota ei saanu järvestä pois, Peetusta puhumattakaan. No okein, viihdyin mä sielä itekkin aikalailla :) voi että mä niin rrrrrakastan kesää :heart: ja aurinkoa :heart: B)
Kurja vaan kun taitaa kelit loppua huomiseen :/
no nyt tölllölle, punaisessa langassa mielenkiintoinen aihe...

Yhteistyössä