Pahoittelen jo valmiiks jos tulee ankeeta tekstiä, mutta perkule sentään. Äh, hypätkää hyvällä omallatunnolla ohi...
Mutta siis... mun piti :attn: piti, palata tammikuussa töihin, homma ok, hoitopaikkahakemus vetämässä jne.. Tänään sain soiton :/ ei kunnallisella puolella ole tilaa, voitaisiinko alkuun ottaa yksityiseltä. Juu en tykkää ideasta, syystä että haluan hoitopaikan jossa Juho sitten pysyy, eikä tarvi vaihdella ees taas. Haluan kunnalliseen, kun ovat valvonnan alla toisin kun yksityiset. Täällä on esim yksi yksityinen vähän törttöilly (on muuten "entinen sukulainen" eli suvussa naimakauppojen kautta, mutta jo eronnut tuo ihminen) niin siis, oli kesken työpäivänsä lähtenyt ajamaan taksia, teki siis iltahommana taksin hommaa, oli lapset sinne jättänyt keskenään ja akka paineli ajamaan. Eikä vielä mitään, menetti taksilupansa, mutta lapsia on edelleen hoidossa, ne jotka sinne on lapsensa uskaltanut jättää.
No kunnalla olis maaliskuussa mahdollisesti tarjota hoitoa tästä kohtuullisen läheltä.
Eli mietintään meni että mitä teen, no näppäränä tyttönä otin yhteyttä työkaveriini, että mikä tilanne töissä, juupa juu, viime viikon perjantaina on annettu lomautusvarotus |O :headwall: :headwall: ja siitä koska se päättyy ei ole tietoa, kestää ainakin siihen asti kunnes tulos taas paranee. Eli ei kannata hankkia hoitoa jossa juho ehtii hetken olla kunnes äippä eli minä jään lomautetuksi, taas poika pois hoidosta ja sitten pitäis taas ettiä hoito kun pääsis takas töihin :/ no hoitovapaa siis jatkuu, huomenna kun sitten ilmotan siitä vielä pomolle (juu vähän myöhään, mutta eiköhän tuo sen hyväksy kun on lomautusvarotus)
Aaaaaaaaa mun pää savuaa, ymmärsiköhän tästä kukaan mitään
Mutta p*rkele sentään |O taas meni tuokin homma niin v*tuiksi kun pysty |O
No mielellään mä juhon kanssa kotiin jään. Katsotaan nyt sitten taas maaliskuulle asti, että mikä tilanne töissä sitten.
Kissakin oli oksentanut sohvalle ja nokkamukista on nokka hajalla ja akkojen vaivatkin vaivaa ja kämppäkin on kun hurrikaanin jäljiltä ja ukko toi väärää leipää kaupasta ja |O |O |O |O
Juu anteeksi, huono päivä, tekevälle sattuu :/