kuntoilupino

taas aamulla oli raskasta..mutta lähin kuitenkin lenkille ja sen jälkeen taitaa päivä mennä hyötyliikunnalla..3l sämpylöitä just väänsin ja nyt siivoomaan ja sitten rannalle uimaan muksujen kanssa
 
Täällä muiden aamuvirkkujen innoittamana lähdin aamulla pyörällä kaupunkiin klo 6:45, pyöräilin 10km BodyBalanceen, joka alkoi 7:30 :D

Oli vähän vilakka vielä aamusta, mutta piristi kummasti. Lihakset eilisestä pumpista sen verran jäykkinä, että taitaa jäädä juoksulenkki tänäänkin väliin. Mutta huomenna.. kai. Pakkohan se ois..
 
hannele
Pitkästä aikaa sain itteni kunnolla liikkeelle. Kävin tunnin pyörälenkin. Tosi reipasta vauhtia. Kyllä teki hyvää! Ihana olo! Nyt illasta oli vähän viileempi ni ei ollu tuskasta puurtamista. Kyllä taas innosti liikkumaan enemmänki :D
 
linnea 75
voi miten energistä porukkaa täällä. jospa miekin taas intoutuisin.

nyt on tullut lusmuiltua enemmän kuin laki sallii. potkikaa ja sättikää, jos ei mitään kuntoilutunnustuksia ala tulla...

huomenna mie kyllä...! *uhoaa*

:snotty:
 
no niin kaikki pirteenä tekemään jotain liikuntaa jumppaamaan, kävelemään tai jotain..hopihopi...
yritän täs itteeni samalla potkia vauhtia..tänään en vielä tiiä mitä tekis, nyt on niin väsy..
 
TheBigMama
Mä kävin tänään aamulla sellaisen pienen puolen tunnin reippailukävelylenkin vaunuja työnnellen..

Eilen en saanut aikaseks mitään kun oli niin hakattu olo treenien jäljiltä ;) Tai käytiin me miehen kans illalla pieni lenkki kävelees, mut sitä nyt ei voi liikunnaksi sanoa, on se sellasta löntystelyä kun ukon kanssa lähtee :kieh:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.07.2006 klo 22:04 vieras kirjoitti:
mihis aikaan te kaikki aamunvirkut lenkkeilijät meette illalla nukkumaan? Meinaan et jaksatte sit aamul herätä niin aikaisin lenkille. Täytyy kyllä ihailla jaksamistanne :flower:
Näin lomalla koht elikkä n.klo 22.30 muutoin kun talvi tulee tarvii unta meen jo klo 21 jälkeen.
Ei oikeesti menny kun pari viikkoo kun pääs rytmiin että kello soi klo5 ja sitten lenkille.
Kiitos kukkasista ja laitan lenkkeilykärpäsen sinuakin puremaan. =)
 
hannele
Tänään kävin illalla reilun tunnin lenkin. (kävely/juoksu)
Aika raskaalta tuntu tällä helteellä, mut nyt on mahtava olo. Huomenna varmaan taas pyöräilemään... Viikonloppuna taidan vaan lekotella auringossa jos tosiaan tulee 30 asteen helteet :D
 
eilen illalla käväsin sitten lenkillä juoksin yli puol tuntia,,ei kyllä toi ilta lenkkeily mulle sovi..vaika lähin 9 aikaan illalla niin oli aivan liina painostaa...tänään taitaa mennä taas kyllä samoin en jaksanut aamulla nousta ylös... :ashamed: ..no huomenna sitten aamulla ...

juu mahottamat tsempit kaikille....liikkumaan :heart:
 
TheBigMama
Huh, mikä päivä... Aamupäivällä levittelin sepeliä ja huhkin lapion kanssa puolisentoista tuntia. Illalla olikin sitten 1,5h treenit. Nyt ihan loppu. Syömään ja nukkumaan.
 
Eilen keskipäivällä vajaan tunnin lenkki. Helvatun kuuma ja hiostava keli, oi typerää siihen aikaan lähteä. Mutta ei ole ollut muuten aikaa :/ Jaksoinpa silti, mutta palautumiseen meni pikkasen aikaa. *Viileämpiä iltoja odottaessa*
 
Huh nyt juhlat OHI =)
Tuli lenkkeilyyn 2 pv tauko toinen pv meni isosti siivoten ja eilinen ruokia tehden. Tänään oli pakko klo 5 heittää tunnin lenkki ennen juhlia. Ja kannatti jaksoi helteestä huolimatta painaa menemään.
Huomenna taas lenkille ja sitten varmaan menee pakatessa pv. Pitäs reissuun suunnata.
 
TheBigMama
Huh, pari päivää tuli lintsattua kun viikonloppuna oli niiiiiiin kiirusta, ettei kerinny vaan liikkua ;)

Mutta tänään olen asian korjannut. Aamusella huhkin 1,5 tuntia sepelinlevityshommissa (ihanaa, kohta se kasa on jo maan tasalla!) ja äsken tulin treeneistä, eli 1,5h jalkapalloa.

Missä muut tän päivän kuntoilijat???
 
eilen ei kuntoiltu vaan vietettiin oikeen kunnolla krapulapäivä..kauheeta kerran 2 vuodessa kun ottaa enempi kuin lasillesen viiniä niin voi jee mikä olo... :$ ..
no kävin sit vaan tunnin kävelyllä ja tänä aamuna olin sit taas juoksemassa, mut tää kuuuuuumuuuuus..huhu :\|
 
olen ollu todella reipas... 3 viikoa putkeen ollu jouksulenkkillä ainakin 3 krt/v. joskus jopa joka päivä. pari viikkoa sitten olin lomalla ja juokukengät jäi kotiin mutta heti kun tulin kotiin ja lapsi oli nukkumassa niin menin lenkkille. luin äsken sport lehden niin sinä luki että vasta 3 kk jälkeen näkee tuloksia. toivottavasti muutkin huomaa sen sitten eikä vaan minä.. :eek:

tänäänkin ajattelin mennä kun vaan poika menee nukkumaan illalla.
 
TheBigMama
Termos!

Tänään vaunulenkkeiltiin likan kanssa noin 5 kilsan lenkki. Treenitkin olis, mutta ukko varasi tän päivän omille reeneilleen (pahus). Noh, torstaina taas sitten reenailen minä!
 
:flower: hienoa miro :flower: ...varmasti kaikki huomaa muuttuneen liikunnallisen kropan kohta ;)

ihanaa tänä aamuna juoksemassa ensinmäistä kertaa pitkiin aikoihin kun ei aurinkopaistanu,, mutta kyllähän lämmintä oli kuitenkin 22astetta eli hikivirtas oikeen noroina kun kotio pääsi ..
loppupäivä huonekalujen siirtoa niin eiköhän se bodauksesta mene, eilen hinkkasin asuntovaunun :whistle:
 
tänään olen auttanut mieheni laittamaan uutta kattoa... nostanut peltiä ja ne kuhean painavia työkaluja. en yleensä valita että jotain on painava mutta mies sanoi että hän otti ne kevyemmät työkalut ... ainakin 15 kg se kevyempi.

nyt tiedän miksi miehellä on habaa.... kanna itse joka päivä niitä kattoapitkin... huhu..
tänäänkin olen menossa lenkkille
 
Mä ostin itselleni kuntopyörän jonka avulla kuntoilen.Nyt tais tulla pikku tauko sillä alavatsaan sattuu.Noh,parin päivän päästä jatkuu..pyrin ajamaan näin alkuun muutaman kilometrin ja lisään koko ajan.Luulis jonkun verran paino tippuvan,ainakin joskus..
 

Yhteistyössä