Sanokaa mulle viisaammat, että onko kropan kiinteytymisen kannalta mitään hyötyä 35 min rasvanpolttojumppa-dvd:sta??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lynx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lynx

Aktiivinen jäsen
31.07.2006
1 090
0
36
Ostin Prisman osta pois alekorista tuollaisen rasvanpoltto aerobic dvd:n. Levyn kokonaiskesto on35 min ja sisältää 23 min aerobista, 7 min lihaskuntoa ja 5 min venyttelyä.
Jos tuollaisen jumppaa 2-3 pvänä viikossa niin onko siitä kropan kiinteytymiseen mitään hyötyä vai ihan yhtä tyhjän kanssa?

Tietenkin on. Kaikki liikunta on aina parempi kuin ei mitään. Toki jos sen jaksaisi tempaista vaikka kaksi kertaa peräkkäin parina iltana viikossa, niin tuloksia voisi näkyä nopeammin, mutta onhan tuostakin nyt apua jos vaihtoehto on maata perse homeessa sohvalla sipsipussin kanssa ja katsoa hömppäsarjoja ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Tietysti on.

Mutta sitten tosiaan pitää myös jumpata. :xmas:

Mitä mitä? Mä kun luulin, et jo se, että sellanen jumppa dvd/video on hyllyssä kiinteyttää. :o Ja vielä parempi, jos sitä katsoo sohvalla maaten. :xmas:

Kaikkein paras on pitkäkestoinen liikunta matalalla sykkeellä jos haluaa rasvaa polttaa. Reipas 1h30min -2h kävelylenkki pari kertaa viikossa ja pari kertaa toi jumppa . Voihan ton jumpankin tehdä kaks kertaa peräkkäin.

Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Tietysti on.

Mitä mitä? Mä kun luulin, et jo se, että sellanen jumppa dvd/video on hyllyssä kiinteyttää. :o Ja vielä parempi, jos sitä katsoo sohvalla maaten. :xmas:

:D Meillä on joku jonkun lehden mukana tullut.

Äijä sentäs katsoi sen kerran läpi...

:whistle: :xmas:

Miten se onkin muka niin vaikeaa? :/

Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Tietysti on.

:D Meillä on joku jonkun lehden mukana tullut.

Äijä sentäs katsoi sen kerran läpi...

:whistle: :xmas:

Miten se onkin muka niin vaikeaa? :/

"Äiti, mitä sä teet?" "Äiti, mä haluun leikkiä nyt tässä matolla, mee pois!" "Äiti, mitä sä katot?" "Äiti, miks sä hypit?" "Äiti, miks sä hengästyt?" "Äiti, Lenni on menossa uuniin, mee hakee se pois" "Äiti, mul on nälkä!" "Äiti, mä haluun ulos, tuu auttaa pukemisessa." "Äitiii, pyyhkimään!!!"

:whistle:

Yhteistyössä