kuntoilupino

TheBigMama
No niin, jospa minäkin nyt sitten... Tänään tein puolen tunnin hölkkäilylenkin. Pakko oli raahata pylly ulos kun pikkuneidin kiukuttelu alkoi kaikua korvissa vähintään kuutena.. Likka ollu kipeenä ja neljän seinän sisässä ollaan oltu molemmat yli kaks vuorokautta putkeen.

Yleensä mun viikot koostuu 3-4:stä jalkapalloreenistä, 1,5-2h/kerta, mutta nyt ollu hiukan kesätaukoa. Ja alkaa kyllä huomta että jotain tarttis tehdä kun mieli halajaa lenkille. No jospa täältä sais tsemppiä muuhunkin liikutaan!
 
=) tänään sain raahattua miehenkin mukaan lenkille.
Yleensä yksin olen aamusta käyny. Toisaalta ne yksin kävelyt ja itsensä kanssa keskustelut on hyvää nollausta. Jaksaa päivällä muiden murheita kuunnella.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.06.2006 klo 23:13 TheBigMama kirjoitti:
No niin, jospa minäkin nyt sitten... Tänään tein puolen tunnin hölkkäilylenkin. Pakko oli raahata pylly ulos kun pikkuneidin kiukuttelu alkoi kaikua korvissa vähintään kuutena.. Likka ollu kipeenä ja neljän seinän sisässä ollaan oltu molemmat yli kaks vuorokautta putkeen.

Yleensä mun viikot koostuu 3-4:stä jalkapalloreenistä, 1,5-2h/kerta, mutta nyt ollu hiukan kesätaukoa. Ja alkaa kyllä huomta että jotain tarttis tehdä kun mieli halajaa lenkille. No jospa täältä sais tsemppiä muuhunkin liikutaan!
juu :hug: tervetuloa :heart: ..

tänään mua laiskottaa niin rankasti että en tee mitään muuta kuin lenkin tässä aamulla..kun on siivouspäivä niin ei viitti jumpata..ja koko päivä on ihna täyteen buukattu :snotty: ..siivous,kaupassäkäynti, katsastus, illalla kokous, ruuatkin pitäs keretä tehä, hoitaa muksut, elukat ja talon..ja niin kaupunkiin on se edestakanen matka reilut 40km :$ ..
kiirusta tänään
 
olen tässä lueskellut tätä pinoa ja heräs yks kysymys eli missä teidän lapset on sillä aikaa kun käytte aamuisin lenkkeilemässä? Esim. tänään joku kirjoitti et oli käyny miehensä kanssa aamulla yhdessä lenkillä..missä lapset sillä aikaa olivat? Itekin haaveilen lenkille pääsystä aamuisin mut ei oikein ole mahdollista ku sit tarttis jättää 3v yksin kotiin :(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.06.2006 klo 13:19 vieras kirjoitti:
olen tässä lueskellut tätä pinoa ja heräs yks kysymys eli missä teidän lapset on sillä aikaa kun käytte aamuisin lenkkeilemässä? Esim. tänään joku kirjoitti et oli käyny miehensä kanssa aamulla yhdessä lenkillä..missä lapset sillä aikaa olivat? Itekin haaveilen lenkille pääsystä aamuisin mut ei oikein ole mahdollista ku sit tarttis jättää 3v yksin kotiin :(
mulla lapset kotona nukkumassa ;) .. 10kk, 2v, 3,5v, 5v, 8,5v, 12v..
mulla isommat vahtivat pieninpiään..kauheeta..lapsityövoimaa...yleensä muksut nukkuvat kun käyn lenkillä on sen verran aikasta..niin ja jos sattuu niin hassusti että oon tosi aikasin liikkellä niin silloin mies ei oo kerenny lähtemään töihin eli "vahtii" muksuja...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.06.2006 klo 13:19 vieras kirjoitti:
olen tässä lueskellut tätä pinoa ja heräs yks kysymys eli missä teidän lapset on sillä aikaa kun käytte aamuisin lenkkeilemässä? Esim. tänään joku kirjoitti et oli käyny miehensä kanssa aamulla yhdessä lenkillä..missä lapset sillä aikaa olivat? Itekin haaveilen lenkille pääsystä aamuisin mut ei oikein ole mahdollista ku sit tarttis jättää 3v yksin kotiin :(
Tiedän tuon 4 lapsen äitinä minne muksut kun lenkillä.
Noh meill vanhin 17v ja nuorin koht 10v joten he ovat kotona nukkumassa. Eipä sillon kun oli 3v oliskaan voinu lähtee lenkille yhessä.
Aikansa kutakin. =) Osaan nyt nauttia siitä että pääsee yksin lenkille tai yhdessä. Kyllä se aika sinullakin on edessä. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.06.2006 klo 18:20 TheBigMama kirjoitti:
Aamusella vaunujen kanssa käppäilin noin puolen tunnin lenkin, jonka jälkeen luotin hyötyliikunnan voimaan: pihalla sepeliä levittäessä vierähti tunti. :p
tuota olen ittekkin tehny sepeliä levittäny ja kyll kävi voimille....kunnon liikuntaa =)
 
TheBigMama
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.06.2006 klo 18:26 penelope kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.06.2006 klo 18:20 TheBigMama kirjoitti:
Aamusella vaunujen kanssa käppäilin noin puolen tunnin lenkin, jonka jälkeen luotin hyötyliikunnan voimaan: pihalla sepeliä levittäessä vierähti tunti. :p
tuota olen ittekkin tehny sepeliä levittäny ja kyll kävi voimille....kunnon liikuntaa =)
Juu, ja tuolla paahteessa todellakin hiki virtaa vähemmästäkin!
 
TheBigMama
Tänään meni taas hyötyliikunnan puolelle: kivien siirtoa paikasta a paikkaan b, kotsuilla ja ilman, haravointia, kitkemistä ja kaivamista. Puolisentoista tuntia ellei kaksi... Kyllä siinä vaan hiki tulee ja pulssi nousee.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.07.2006 klo 15:50 TheBigMama kirjoitti:
Tänään meni taas hyötyliikunnan puolelle: kivien siirtoa paikasta a paikkaan b, kotsuilla ja ilman, haravointia, kitkemistä ja kaivamista. Puolisentoista tuntia ellei kaksi... Kyllä siinä vaan hiki tulee ja pulssi nousee.
:flower: onnittelut..tutulta kuullostaa... :D
 
TheBigMama
Ja taas meni parisen tuntia pihahommissa.. Huomenna pitäis alkaa taas futisreenien, mutta pahasti taitaa kesäflunssa painaa päälle. Tuo pirpanakirppuseni tartutti muhun tällaisen!!
 
TheBigMama
Nooh, kirjotteleekos tänne kukaan muu kuin mä ja nirzu? :D

Tänään tuli pyöräiltyä n. 10 kilsaa pimaus takatarikalla. Ja pihahommissa toista tuntia. Illalla olis treenit, mutta taidan jättää flunssailun vuoksi väliin, jospa sitten kohta olisin taas kunnossa...

Tsemppaillaas nyt liikkumisten suhteen!
 
Jeps lenkkeilty on. Aamulla näin lomalla uni maittoi joten lähdin lenkille vast klo 5.45 ja oli jo turhan kuuma. Eilen pihalla pihatöitä ja samoin tänään ja nyt nahkat palaneena kärvistelen. Jospa huomenna pääsis ajoissa lenkille jaksais vetää täysillä kun ei liian kuuma.
Täällä oleville mahtaville kuntoilijoille :flower: ja potkua menoon.
 
TheBigMama
No siepä penelope sitten pitkääkin pidempään unta maistelit :)

Piti tulla vaan vielä sanomaan, että käveltiin vaunulenkki vielä tässä iltasella, noin 6 kilsaa. Siellä on kyllä niin turkasen kuuma, ettei kovin isoa tahtia millään jaksa pitää yllä...
 
Töiden jälkeen kävin vetään tiukat sali-treenit ja sit pesin vielä mattoja...Nyt ihanan väsy olo.Pakko lähteä koisiin et jaksaa taas huomenna hikoilla töissä..Keittiöllä 32 astetta lämmintä,ou jee!
 
aamulla olin lenkillä ja katos kummaa tähän koneelle se persus jämähti ja taas oli kello jo 7 ennekö pääsin lenkille..aivan liian myöhään..alkaa olla aikas lämmin jo silloin...eilen pesin viimeset matot ja tänään pitäs kitkee vielä kasvimaa..hyötyliikuntaa :heart:
 
TheBigMama
Taaskin koko päivän oikeastaan touhusin tuolla pihalla. Neiti kun veti sikeitä niin minä se rapsuttelin kasvimaita ja leikkasin puska-aitaa. Illalla olikin sitten aika treenit. Meillä treenit koostuu yleensä 15 minuutin alkuhölkästä, n. 30 min kestävyysharjoittelusta/pelitekniikasta, n. 15 minlaukaisuharjoittelusta, n. 15 min lihaskunto-osuudesta ja lopuksi vielä 15 min loppuhölkkäily. Eli yhteensä noin tunti ja vartti. Välillä vedetään pidempään, joskus jopa kaksi tuntia. Kyllä siinä hiki virtasi kun aurinko porotti niiiiiiin kuumasti. Ihan kuin saunassa olis ollu. (Ei tosin tullu ihan yhtä puhdas olo...)

Kivaa, että muutkin kuin nirzu ja mä ovat taas tulleet tänne kertomaan kuntoilustaan!
 
=) aurinkoista huomenta. Tänään sitten lähdin heti 5 jälkeen lenkille. Ja kyllä jalka nousi keposemmin kuin eilen. Ainoa ongelma on kun nyt sitten nokka vuotaa ja silmät kutiaa pitää hakea allergialääkkeet apteekista muuten joutuu kantamaan repullisen nenäliinoja mukana.
Eilen lenkin jälkeen siivousta sellasta isompaa jo alottelin. Meill on rippijuhlat sunnuntaina joten sellasia ns. pakollisia töitä täss viel vaik olenkin jo lomalla.
Kyllähän noita askelia saa kivasti kun ravaa kuin järetön paikasta toiseen.
Mutta nyt moppi kutsuu. =)
 

Yhteistyössä