juu :hug: tervetuloa :heart: ..Alkuperäinen kirjoittaja 29.06.2006 klo 23:13 TheBigMama kirjoitti:No niin, jospa minäkin nyt sitten... Tänään tein puolen tunnin hölkkäilylenkin. Pakko oli raahata pylly ulos kun pikkuneidin kiukuttelu alkoi kaikua korvissa vähintään kuutena.. Likka ollu kipeenä ja neljän seinän sisässä ollaan oltu molemmat yli kaks vuorokautta putkeen.
Yleensä mun viikot koostuu 3-4:stä jalkapalloreenistä, 1,5-2h/kerta, mutta nyt ollu hiukan kesätaukoa. Ja alkaa kyllä huomta että jotain tarttis tehdä kun mieli halajaa lenkille. No jospa täältä sais tsemppiä muuhunkin liikutaan!
mulla lapset kotona nukkumassa .. 10kk, 2v, 3,5v, 5v, 8,5v, 12v..Alkuperäinen kirjoittaja 30.06.2006 klo 13:19 vieras kirjoitti:olen tässä lueskellut tätä pinoa ja heräs yks kysymys eli missä teidän lapset on sillä aikaa kun käytte aamuisin lenkkeilemässä? Esim. tänään joku kirjoitti et oli käyny miehensä kanssa aamulla yhdessä lenkillä..missä lapset sillä aikaa olivat? Itekin haaveilen lenkille pääsystä aamuisin mut ei oikein ole mahdollista ku sit tarttis jättää 3v yksin kotiin
Tiedän tuon 4 lapsen äitinä minne muksut kun lenkillä.Alkuperäinen kirjoittaja 30.06.2006 klo 13:19 vieras kirjoitti:olen tässä lueskellut tätä pinoa ja heräs yks kysymys eli missä teidän lapset on sillä aikaa kun käytte aamuisin lenkkeilemässä? Esim. tänään joku kirjoitti et oli käyny miehensä kanssa aamulla yhdessä lenkillä..missä lapset sillä aikaa olivat? Itekin haaveilen lenkille pääsystä aamuisin mut ei oikein ole mahdollista ku sit tarttis jättää 3v yksin kotiin
tuota olen ittekkin tehny sepeliä levittäny ja kyll kävi voimille....kunnon liikuntaa =)Alkuperäinen kirjoittaja 30.06.2006 klo 18:20 TheBigMama kirjoitti:Aamusella vaunujen kanssa käppäilin noin puolen tunnin lenkin, jonka jälkeen luotin hyötyliikunnan voimaan: pihalla sepeliä levittäessä vierähti tunti.
Juu, ja tuolla paahteessa todellakin hiki virtaa vähemmästäkin!Alkuperäinen kirjoittaja 30.06.2006 klo 18:26 penelope kirjoitti:\tuota olen ittekkin tehny sepeliä levittäny ja kyll kävi voimille....kunnon liikuntaa =)Alkuperäinen kirjoittaja 30.06.2006 klo 18:20 TheBigMama kirjoitti:Aamusella vaunujen kanssa käppäilin noin puolen tunnin lenkin, jonka jälkeen luotin hyötyliikunnan voimaan: pihalla sepeliä levittäessä vierähti tunti.
:flower: onnittelut..tutulta kuullostaa...Alkuperäinen kirjoittaja 01.07.2006 klo 15:50 TheBigMama kirjoitti:Tänään meni taas hyötyliikunnan puolelle: kivien siirtoa paikasta a paikkaan b, kotsuilla ja ilman, haravointia, kitkemistä ja kaivamista. Puolisentoista tuntia ellei kaksi... Kyllä siinä vaan hiki tulee ja pulssi nousee.