kuntoilupino

voi jee..eilinen lenkki ja jumppa video jäi merkkaamatta ja tänään taas uuskiksi ..niin ja eilen oli myös kuntosalia :LOL: ..3 tunita halon hakkuuta ja kanniskelua..ja maton kuurausta...
eli nyt lenkille ..meni näin myöhäks ennekö pääsee lähtemään :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.06.2006 klo 07:33 nirzu kirjoitti:
aamulenkki juu mutta taitaa jumppa tänään väliin...on niin v...olo..paino senkun nousee koko ajan :/
Hei se paino voi nousta kun sinä hankit niitä lihaksia elikkä läski on kevyempää kun lihas. Ja helteet pistää elimistön sekasin.
Ittelläni junnas paino kun tuli nuo helteet ja käyn kuitenkin joka aamu lenkillä. Onneks mies jakso potkii persiille ja kannustaa etten lopettanu siihen. Nyt taas miinusta näytti vaaka aamusta.
EI SAA LUOVUTTAA :wave: nyt jatkat niin kun ennenkin. Piristystä :flower: oleppa hyvä =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.06.2006 klo 08:26 penelope kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.06.2006 klo 07:33 nirzu kirjoitti:
aamulenkki juu mutta taitaa jumppa tänään väliin...on niin v...olo..paino senkun nousee koko ajan :/
Hei se paino voi nousta kun sinä hankit niitä lihaksia elikkä läski on kevyempää kun lihas. Ja helteet pistää elimistön sekasin.
Ittelläni junnas paino kun tuli nuo helteet ja käyn kuitenkin joka aamu lenkillä. Onneks mies jakso potkii persiille ja kannustaa etten lopettanu siihen. Nyt taas miinusta näytti vaaka aamusta.
EI SAA LUOVUTTAA :wave: nyt jatkat niin kun ennenkin. Piristystä :flower: oleppa hyvä =)

:hug: voi kiitos...lenkillä kävin..koirat on pakko ulkoiluttaa..jumpat jätin tänään väliin...no kattoo josko päivällä sais jonkun puhti kohtauksen ja jumppais....

juu ihanaa kun jaksetaan kannustaa ...tsempataan..nyt mua tarvii potkii tosi rajustai persuksille..motivaatio ihan nollassa
 
olen kaksi päivää ollu ihan hermona kotona... en tiedä miksi mutta muuten vaan.

nyt kaksi iltaa peräkanaa olen menny lenkkille ja eka päivä juoksin yhtä putkee 700 m ja eilen 1,5 km... heti parempi mieli kun tulin takasin.

ja vielä parempi -500 g tiistaista.. ihanaa, ja olin itse hämmästänyt että olisin jaksanut vielä pidempikin juosta. Tänään pitää sitten katsoa jos juoksisin se 1,5 km vähän nopeammin tai sitten pidempi matka rauhassa.

mikä kannattaa tehdä... eka kesto ja sitten nopeus tai molemmat samaa aikaan??
 
NIRZU tässä tulee... joko lenkkarit jalassa? POTKU persuuksiin ja hyvää juhannusta!

Kävelin tunnin sateessa ja nyt vois alotella siivouksen. Eilen keräsin askeleita mittariin leikkaamalla illasta nurmikon.Paras hankinta tuo mittari se kannustaa askeleiden keräämiseen. Näkee oikeesti paljonko tulee liikuttua eikä paljonko luulee liikkuvansa.

JA KAIKILLE OIKEIN REIPASTA juhannusta :flower: <br><br>
 
:heart: kiitos....juu lenkillä kävin aamulla, muuta en oo tehny enkä tee...en tänään..huomenna en sit kyl tee yhtään mitään... B)
vietetään oikeen rattoisa vapaapäivä kuntoilusta....
juu en mä periks anna.. :D


kiitos :flower:
mukavaa juhannuksen jatkoa
 
Olkoon jussi tai ei niin meikä on vetäny lenkillä menen joka pv. Eilen sitten norm. pitempi kierros. Tänään tunti ja hyvää teki. Nyt jotenkin vaan alko jalkoja särkee.Olen käyny lenkillä jo monta viikkoa joten nyt vähän :eek: .Noh katotaan huomenna.Aamulla ei tuntunu ollenkaan vaan nyt iltapv alko särkee.
 
TheBigMama
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.06.2006 klo 15:06 miro05 kirjoitti:
olen kaksi päivää ollu ihan hermona kotona... en tiedä miksi mutta muuten vaan.

nyt kaksi iltaa peräkanaa olen menny lenkkille ja eka päivä juoksin yhtä putkee 700 m ja eilen 1,5 km... heti parempi mieli kun tulin takasin.

ja vielä parempi -500 g tiistaista.. ihanaa, ja olin itse hämmästänyt että olisin jaksanut vielä pidempikin juosta. Tänään pitää sitten katsoa jos juoksisin se 1,5 km vähän nopeammin tai sitten pidempi matka rauhassa.

mikä kannattaa tehdä... eka kesto ja sitten nopeus tai molemmat samaa aikaan??
Jos ajatuksissa on rasvanpoltto ja painonpudotus niin pidennä matkaa, jos tuntuu että jaksat vaan juosta kauemmin. Pitkäkestoinen suoritus rauhallisemmin polttaa kaloreita paremmin kuin lyhyt rypistys kauheella tahdilla. Mietis vaikka pitkänmatkan juoksijoita, jotka on kuin kuivan kesän oravia... Ja vertaa sitten lyhyen matkan juoksijoihin, jotka on melkosia lihaskimppuja (ei tiettykään lihavia, mutta mutta..).
 
Meikä on ollu juhannusviikon katkolla lenkkeilystä ku piti tehä juhannussiivous urakka, mutta nyt on juhannus menny ja mökki on siivottu. Niinpä skarppasin ja kävin juoksemassa 4,5km :whistle: ja onpa mahtava fiilis juoksulenkin jälkeen =)
 
Raikastava suihku takana ja pirtsakka olo nyt =) Elikkä kaatosateessa tunti vaudilla painettu menemään. Voi sanoa että nyt oli viikkoihin todella raikas ilma.
Jes minä tänäänkin jaksoin nousta viideltä ja lähdin lenkille. :wave:
 
Eilen kävin 60min. rasvanpolttojumpassa, kylläpä tuli hiki :eek: Ihana tunne oli sen jälkeen kun kävi suihkussa ja sitten nautiskeli raukeasta olosta. Tuli vaan heti sitten syötyä karkkia.....ja pari keksiä...

 
=) on se vaan totta kun nyt usein harrastanu pitkiä lenkkejä niin vauhti vaan kasvaa ja matka. Tuntuu että tunnissa kerkee jo äärettömyyksiin. Mistähän lähtis hakemaan haasteta lisää. Ettei käy niin että koht kyllästyy?
 
aamulla vain hölkkä ja voi vindevaude..ekan kerran jaksoin ihan heittämällä lenkkeillä yli 20minuttia yhteen putkeen....mulla taitaa kunto nousta. :heart:
tänään jätin sitten jumpan väliin...laiska.. :snotty:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.06.2006 klo 11:48 penelope kirjoitti:
=) on se vaan totta kun nyt usein harrastanu pitkiä lenkkejä niin vauhti vaan kasvaa ja matka. Tuntuu että tunnissa kerkee jo äärettömyyksiin. Mistähän lähtis hakemaan haasteta lisää. Ettei käy niin että koht kyllästyy?
Ota joku konkreettinen tavoite. Mun tavoite on puolimaraton, ei pääse kyllästymään ;) Emmiekään jaksais vain nupikseni juosta, tartten aina jonkun päämäärän, johon tähtään.. Että tehdäänkö tärät leville :D

Ja toinen haaste on erilainen maasto, välillä tienpiennarta, välillä metsässä (on muuten tosi mukavaa ja tekee hyvää luille ja lihaksille, kun joutuu tasapainoileen ihan eri tavalla kuin tasaisella maastolla!)

Pääasia, ett tekee erilaisia lenkkejä. Sauvojen kanssa tai ilman. Välillä lujaa, ett syke nousee taivaaseen ja sit taas hölköttää vähän aikaa. Intervalli-harjoittelu kohottaa tehokkaasti kuntoa, jos aina tekee samantasoisen lenkin, niin kehittyminen hiipuu ja voi tympääntyä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.06.2006 klo 12:41 Selenicereus kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.06.2006 klo 11:48 penelope kirjoitti:
=) on se vaan totta kun nyt usein harrastanu pitkiä lenkkejä niin vauhti vaan kasvaa ja matka. Tuntuu että tunnissa kerkee jo äärettömyyksiin. Mistähän lähtis hakemaan haasteta lisää. Ettei käy niin että koht kyllästyy?
Ota joku konkreettinen tavoite. Mun tavoite on puolimaraton, ei pääse kyllästymään ;) Emmiekään jaksais vain nupikseni juosta, tartten aina jonkun päämäärän, johon tähtään.. Että tehdäänkö tärät leville :D

Ja toinen haaste on erilainen maasto, välillä tienpiennarta, välillä metsässä (on muuten tosi mukavaa ja tekee hyvää luille ja lihaksille, kun joutuu tasapainoileen ihan eri tavalla kuin tasaisella maastolla!)

Pääasia, ett tekee erilaisia lenkkejä. Sauvojen kanssa tai ilman. Välillä lujaa, ett syke nousee taivaaseen ja sit taas hölköttää vähän aikaa. Intervalli-harjoittelu kohottaa tehokkaasti kuntoa, jos aina tekee samantasoisen lenkin, niin kehittyminen hiipuu ja voi tympääntyä.
Joo taidan viel jättää maratonin väliin. Katotaan vuoden kuluttua.
Totta on että eri maastot on mielekkäämpiä itte menen vaihdellen sellasta mettätietä/ihan tienpiennarta. Tuo asfalttikävely käy pitkällä ajalla jalkoihin. Jos ne sauvat taas hakis mukaan kun lähtee ja välillä vetäs hölkäten.
Kiitti oli kiva lukea viestiäsi :flower: Sai taas ajatuksia.
 
tänään pikku hölkkälenkki ja sen jälkeen fatburning jumppa..
juu totta että pitää olla vaihtelevaa maastoa me kun asutaan maalla niin ei asvalteista tietoakaan ja metsää käytän usein osaanlenkkiin on kyllä miellyttävämpää...
sauvakävelyllä metässä on aivan ihanaa kun kuuntelee luonnonääniä..
 

Yhteistyössä