Hei se paino voi nousta kun sinä hankit niitä lihaksia elikkä läski on kevyempää kun lihas. Ja helteet pistää elimistön sekasin.Alkuperäinen kirjoittaja 22.06.2006 klo 07:33 nirzu kirjoitti:aamulenkki juu mutta taitaa jumppa tänään väliin...on niin v...olo..paino senkun nousee koko ajan :/
Alkuperäinen kirjoittaja 22.06.2006 klo 08:26 penelope kirjoitti:\Hei se paino voi nousta kun sinä hankit niitä lihaksia elikkä läski on kevyempää kun lihas. Ja helteet pistää elimistön sekasin.Alkuperäinen kirjoittaja 22.06.2006 klo 07:33 nirzu kirjoitti:aamulenkki juu mutta taitaa jumppa tänään väliin...on niin v...olo..paino senkun nousee koko ajan :/
Ittelläni junnas paino kun tuli nuo helteet ja käyn kuitenkin joka aamu lenkillä. Onneks mies jakso potkii persiille ja kannustaa etten lopettanu siihen. Nyt taas miinusta näytti vaaka aamusta.
EI SAA LUOVUTTAA :wave: nyt jatkat niin kun ennenkin. Piristystä :flower: oleppa hyvä =)
Jos ajatuksissa on rasvanpoltto ja painonpudotus niin pidennä matkaa, jos tuntuu että jaksat vaan juosta kauemmin. Pitkäkestoinen suoritus rauhallisemmin polttaa kaloreita paremmin kuin lyhyt rypistys kauheella tahdilla. Mietis vaikka pitkänmatkan juoksijoita, jotka on kuin kuivan kesän oravia... Ja vertaa sitten lyhyen matkan juoksijoihin, jotka on melkosia lihaskimppuja (ei tiettykään lihavia, mutta mutta..).Alkuperäinen kirjoittaja 22.06.2006 klo 15:06 miro05 kirjoitti:olen kaksi päivää ollu ihan hermona kotona... en tiedä miksi mutta muuten vaan.
nyt kaksi iltaa peräkanaa olen menny lenkkille ja eka päivä juoksin yhtä putkee 700 m ja eilen 1,5 km... heti parempi mieli kun tulin takasin.
ja vielä parempi -500 g tiistaista.. ihanaa, ja olin itse hämmästänyt että olisin jaksanut vielä pidempikin juosta. Tänään pitää sitten katsoa jos juoksisin se 1,5 km vähän nopeammin tai sitten pidempi matka rauhassa.
mikä kannattaa tehdä... eka kesto ja sitten nopeus tai molemmat samaa aikaan??
Jäi haaveeksi, työkiireet veivät voiton :/Alkuperäinen kirjoittaja 27.06.2006 klo 07:48 Selenicereus kirjoitti:Tänään ois tarkoitus käydä pumpissa, saa nähdä jääkö haaveeksi.
Ota joku konkreettinen tavoite. Mun tavoite on puolimaraton, ei pääse kyllästymään Emmiekään jaksais vain nupikseni juosta, tartten aina jonkun päämäärän, johon tähtään.. Että tehdäänkö tärät levilleAlkuperäinen kirjoittaja 28.06.2006 klo 11:48 penelope kirjoitti:=) on se vaan totta kun nyt usein harrastanu pitkiä lenkkejä niin vauhti vaan kasvaa ja matka. Tuntuu että tunnissa kerkee jo äärettömyyksiin. Mistähän lähtis hakemaan haasteta lisää. Ettei käy niin että koht kyllästyy?
Joo taidan viel jättää maratonin väliin. Katotaan vuoden kuluttua.Alkuperäinen kirjoittaja 28.06.2006 klo 12:41 Selenicereus kirjoitti:\Ota joku konkreettinen tavoite. Mun tavoite on puolimaraton, ei pääse kyllästymään Emmiekään jaksais vain nupikseni juosta, tartten aina jonkun päämäärän, johon tähtään.. Että tehdäänkö tärät levilleAlkuperäinen kirjoittaja 28.06.2006 klo 11:48 penelope kirjoitti:=) on se vaan totta kun nyt usein harrastanu pitkiä lenkkejä niin vauhti vaan kasvaa ja matka. Tuntuu että tunnissa kerkee jo äärettömyyksiin. Mistähän lähtis hakemaan haasteta lisää. Ettei käy niin että koht kyllästyy?
Ja toinen haaste on erilainen maasto, välillä tienpiennarta, välillä metsässä (on muuten tosi mukavaa ja tekee hyvää luille ja lihaksille, kun joutuu tasapainoileen ihan eri tavalla kuin tasaisella maastolla!)
Pääasia, ett tekee erilaisia lenkkejä. Sauvojen kanssa tai ilman. Välillä lujaa, ett syke nousee taivaaseen ja sit taas hölköttää vähän aikaa. Intervalli-harjoittelu kohottaa tehokkaasti kuntoa, jos aina tekee samantasoisen lenkin, niin kehittyminen hiipuu ja voi tympääntyä.