vierailija
Eihän poistuneet kun ne pisti toisen kerran.Kyllhä noi hymy lehti jutu poistuivat myös vauva lta
Eihän poistuneet kun ne pisti toisen kerran.Kyllhä noi hymy lehti jutu poistuivat myös vauva lta
Ei niin. Bojan varmaan esittää Stephaniella sellaista, niin ihmisten ajatukset suuntautuvat pois aiheesta Bojan loves finnsh man.No näkiväthän he mutta ei mistään ihastumisista saati parisuhteista todellakaan ole mitään näyttöä.
Kyllä minä ainakin koko päivän viestit tsekkaan ja poistelen.Eihän poistuneet kun ne pisti toisen kerran.
Poistaisitpa myös itsesi täältä.Kyllä minä ainakin koko päivän viestit tsekkaan ja poistelen.
Pilkkaat täällä taas BojaniaMihin B ja Stras oli oikein matkalla? Bllä kauluspaita ja neule ja Stras näyttää… noh, kodittomalta. Huvittaa vähän noi Bn triplakaulukset.
Ootkohan vähän liikaa näillä palstoilla kun tuollaista poliisia leikit? Poistat viestit mutta kuitenkin käyt täällä lukemassa kaikki vauvalta kielletyt jutut. Ja sitten vahdit vielä Discordiakin ja valitat asiasta täällä. Voisi olla hyvä hankkia muitakin harrastuksia.Kyllä minä ainakin koko päivän viestit tsekkaan ja poistelen.
Pilkkaan? Taas?Pilkkaat täällä taas Bojania
Ja kyllä se Kriskin tässä ihan avoimesti puhui tuossa alussa yhdessä kohtaa tyttöystävästäänJosubs kääntänyt Krisin ElleSlovenijan haastattelun📝ENG Translation: Elle Men Special: A Fashion Odyssey with Kris Guštin
Article written by Ajda Gregorc, published in the November/December 2024 ELLE Slovenia Magazine. Print and digital versions of the magazine are available for purchase. Scans and English translation…www.tumblr.com
Ei se tarkoita, että B puhuisi kenestäkään hölmöläinen.Ja kyllä se Kriskin tässä ihan avoimesti puhui tuossa alussa yhdessä kohtaa tyttöystävästään
Öö en puhunut missään kohtaan B:stä nyt tulkitset ihan omiasiEi se tarkoita, että B puhuisi kenestäkään hölmöläinen.
Pointtini oli, että ei se Kris sitä piilottele yhtään, kuten Nacekaan ei piilotellut.Öö en puhunut missään kohtaan B:stä nyt tulkitset ihan omiasi
Niiih! En usko hetkeäkään, että Bojanilla olisi mitään tarvetta salata seurustelevansa.Ja kyllä se Kriskin tässä ihan avoimesti puhui tuossa alussa yhdessä kohtaa tyttöystävästään
Minä oon taas varma, että salaa. B on erisorttisen oloinen.Niiih! En usko hetkeäkään, että Bojanilla olisi mitään tarvetta salata seurustelevansa.
Joo, se muutenkin vastaa välillä kierrellen kun kysytään asiasta.Minä oon taas varma, että salaa. B on erisorttisen oloinen.
En kyllä ymmärrä, että mitä järkeä siinä on. Sitä samaa juttua puidaan ympäri somea ja se vauvan Loverpool ketju on vain pienen pieni tekijä tässä kaikessa. Eilenkin vauvalla oli joku tehnyt K:sta ketjun, jossa puhuttiin NM:stä.Kyllä minä ainakin koko päivän viestit tsekkaan ja poistelen.
Häh, miten niin valehtelee? En ole missään nähnyt B edes puhuvan Bluzasta, kun hän on sitä aihetta vältellyt kuin ruttoa.Ja Bluzan kohdalla valehtelee myös kun sanoi ettei ole omasta kokemuksesta biisi? Eikö siitäkin olisi kannattanut kertoa että se on omakohtainen biisi niin olisi ollut parempaa markkinointia.
Tämä sun luetun ymmärtämisen taso ja kyky argumentointiin on kyllä päätä huimaava.Ei se tarkoita, että B puhuisi kenestäkään hölmöläinen.
Erisorttisen oloinen on joo... Eli kaapissa.Minä oon taas varma, että salaa. B on erisorttisen oloinen.
Erisorttisen oloinen on joo... Eli kaapissa.
Yhdessä promoista B sanoi että Bluza ei ollut hänen oma kokemuksensa vai miten nyt sen sanoikaan, en enää muista. Ja lehdistötiedotteessakin oli vaan jotain yleistä diipadaapaa rakkaudesta.Häh, miten niin valehtelee? En ole missään nähnyt B edes puhuvan Bluzasta, kun hän on sitä aihetta vältellyt kuin ruttoa.
Onko kaikki julkkikset kaapissa jotka ei halua kertoa parisuhteestaan julkisuuteen?Erisorttisen oloinen on joo... Eli kaapissa.
Eihän se tarkoita sitä että kyseessä olisi kukaan oikean elämän henkilö. Se tosipohjaisuus voi olla esimerkiksi kokemus pikarakastumisesta tai tunne siitä ettei se oikea rakkaus ikinä kosahda omalle kohdalle. Tai ihan vaan dramatisoitu versio kosteasta illasta oksenteluineen, humalanhuuruisesta ihastumisesta jne.Niinhän B ihan itse sanoo viikkokirjeessä.