kuntoilupino

Heippa taas! Eilen päivällä reipas kävelylenkki ja illalla sitten juoksulla
Voi että oliki pahapaikka, mutta sainpa sinniteltyä loppuun asti \|O
Nyt kyllä tuntuu ettei lähe ollenkaan rullaamaan tuo juoksu :kieh: ja välillä tuntuu nii hyvälle! Sanokaahan mulle missä mättää??
 
Äsh, mä oon taas unohtanu merkkailla. Joten ehkä mun kannattaa vaan poistua takavasemmalle. Mä oon tällä viikolla kyllä urheillu ihan paljon mutta en mie muista niitä tänne käydä laittaas. Joten tsemppiä teille sporttailuissanne! Täällä ei varmaankaan enää nähdä... :(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.08.2006 klo 13:32 HäntäluuHellänä kirjoitti:
Äsh, mä oon taas unohtanu merkkailla. Joten ehkä mun kannattaa vaan poistua takavasemmalle. Mä oon tällä viikolla kyllä urheillu ihan paljon mutta en mie muista niitä tänne käydä laittaas. Joten tsemppiä teille sporttailuissanne! Täällä ei varmaankaan enää nähdä... :(
heippa pysy ny vaan täällä ...olet aivan mahottoman sinnikäs kuntoilun edistäjä...

oltiin tossa nyt lomalla ja joka aamu kävin juoksemassa...tänään en tee mitään muuta kuin lipitän punaviiniä... :D eli viikottainen vapaapäivä... :D
 
Rimpukka
:whistle: joo harvakseltaan merkkailtua on tullu. Mutta joka aamu nykysin 1-2h kävely/hölkkä lenkki.
Eilen oli vapautus. Ja tänään kun piti lähteä :( ei voinu ulos mennä ne helekkarin savut yäk! Yöllä klo 4 heräsin siihen hajuun ja oli pakko laittaa kaikki ikkunat kiinni.
Tänään sitten kun ulos pysty menemään kun tuuli selvitti ilmaa Hakkasin halkoja 4h yhteenputkeen (nyt pikkasen kuollut olo).Jotain sentäs sain tehtyä(se lenkki olis ollu kyll helpompi ;) )
Mutta huomenna vaik satais mitä ja savuis kuinka PAKKO mennä aamulla ennen töitä.
:wave: kaikille täällä pyöriville =) jatketaan sitä liikkumista.
 
No jos mää sit koitan kuitenkin muistaa, edes joka toinen päivä ;)... Elikäs:

Eilen oli futispeli, joten alku-/ loppuverkkoineen tuli urheiltua n. 2h
Tänään piti kyllä vaan huilia, mutta lähdettiin pyörillä miehen ja pimauksen kanssa (neiti siis istuimessa mun takana) hiukan käymään kirppiksellä, mut sit päätettiinkin käydä vielä puistossa ja sitten vielä toisella kirppiksellä ihan extemporee... Sinne toiselle kirppikselle olikin sitten matkaa sellaiset 5-6 kilsaa, että ehkäpä tän päivän reippailuun voi pistää reipasta pyöräilyä n. 12 kilsaa :)

Juups, köyhdyttiin kyllä sit tolla reissulla hivenen, sillä tuli ostettua 2 nojatuolia ja keinutuoli sieltä kirpputorilta :whistle: Noh, tulivatpa tarpeeseen. Mies kävi ne sitten hakemassa autolla myöhemmin, että ei sentään niitä tuotu pyörän takana kotiin :kieh:

Neitikin uuvahti istuimeensa ennen kuin ehdittiin kotiin, ja mua hiukan hävetti kun likka oli ihan raato ja ihmisiä oli vaikka kuinka liikkeellä. Koitin sitten hiukan päätä pidellä loppumatkalla samalla kun ajoin, ettei oikein retkahdellut kun töyssyistä ajoin..
 
jippii, voin itseni ainakin tänä päivänä myös lisätä tähänkin pinoon. Eli käväsin pojan kanssa pyöräilemässä sellasen reilut 10 kilsaa, ja matkaan kuului ihan kiitettäviä ylämäkiä, ja minä sinnillä henkihieverissä poljin ne kaikki ylös =) nyt on aikasta väsynyt olo, mutta hyvin tyytyväinen olen itseeni. Sain jopa karistettua sen ajatuksen pois , että "ehtiihän sen laihiksen alottaa myöhemminkin". Eli siis onnellisesti ensimmäinen päivä laihista on kohta takana... tästä se lähtee...saas nähä ens viikon sunnuntaina ko seuraavan kerran rohkenen puntarille nousta, onko mitään tapahtunu.
 
häntäluuhellänä ai ette sentään pyöriööä mööpeleitä raahanneet :LOL: :LOL: ..aijattele mitkä kuntoilut siitä olis tullut :D ..

juu kippedikoppedi tai miten se nyt meni..juu tervetuloa-- :wave: :D :heart:

minä joka en edes koluaikoina juossu ( eli miljoona vuotta sitten) juokisn eilen 7 km ...oon hiukka ylpee ittestäni..kyl ne lenkit mulla pikku hiljaa pitenee, mut kun sitä ei meinaa uskaltaa lähtee, ku pelkää ettei jaksa..ja minähän en kävele =) ..
tänään vaan lyhyt aamulenkki..
 
Huh, eilen tuli pyöräiltyä ja käveltyä aika paljon hyötyliikuntana ja sit viel illalla lähin lenkille 45min sauvoilla, jossa välillä hölkkäsin ja kotiin tullessani venyttelin ja hiukan lihastreeniä...

Kyllä oli hyvä olo.

Mutta jalat meni heti aluks ihan maitohapoille, sit vasen pohje alko sattumaan ihan sikana, sillai polttamaan ja sit vasen reisi, tuolta sisäpuolelta ja tänäänki ollu aika kipee ku kävelee..Vinkkejä??
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.08.2006 klo 15:21 HäntäluuHellänä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.08.2006 klo 06:43 nirzu kirjoitti:
häntäluuhellänä ai ette sentään pyöriööä mööpeleitä raahanneet :LOL: :LOL: ..aijattele mitkä kuntoilut siitä olis tullut :D ..
Joo, ei sentään, vaikka noin kuntoilun puolesta oiskin ollu aivan ihanteellinen jobi :kieh:

niinpä hihiihi...

aamulenkki lyhyt semmonen..samperin polvi....ja koulut alko tänään...
 
Rimpukka
=) lenkkeilty on. Eilen meinas tulla kiirus kun haahuilin ylipitkälle lenkille. Meinas hommat juosta noh itte hölkkäsin. Kerkesin suihkuun ja nopeasti töihin.
Tänään kun olin ottanu muutaman askeleen taivas repes ja VETTÄ tulikin koko kesän satsi minun niskaan. Empäs luovuttanu vaan kävelin tunnin =) ja olin valmiiksi kastunu että voin mennä suihkuun. Mahtava mennä ilma raikas ja lämmin. Vaihtelua ainaiselle auringolle.
Huomenna taas :wave:
 
:heart: huomenta missä kaikki luuraavaat...pitäähän nyt tää kuntoilupinoa pysyä tosi korkeella..kaikkihan on syksyn myötä alottaneet jumpat ja muut..
mä oon joteskin kyl liikkunut suht joka päivä eilen lenkki ja tänään sauvakävelen ..yök ku vaan oon niin myöhässä.. :kieh:
 

Yhteistyössä