kuntoilupino

no niin löytyykö muita päittäiseen kuntoilu pinoon....

tänään ainakin ohjelmassa..
- aamulenkille koirien kanssa ja sen jälkeen rasvanpoltto aerobic ;) , muuten taitaa loppu päivä mennä vaan ihan sille hyötyliikunnalle
 
miro05 mikä se nice jutska oli :wave: ...

tänään taas aamulenkille koirien kanssa ja sitten olis fat burning video jumppa..enpä tiiä onko se siitä mutta mun rasvaprosentti on tippunut..en ole aikoihin jaksanut laittaa käyttäjää vaakaan ja tänään sen tein..yli 4& oli rasvaprossa tippunut eli nyt 30% tasan...waaaaau...nesteen oli 50.1 ja paino aamulla 69.3 jippiiiiiiiiiiiiiiiii...
eli lenkille koirien kanssa heip heip


juu kaikki mukaan liikkumaan...

liikunta ja syömisten tarkkailu on kaiken A ja O...paino tippuu ...
 
se nice run juttu on ollu sportin lehdessä.

se oli toinen kerta suomessa. Viime vuonna se oli ainoastaan espoossa nyt se oli sitten 5 kaupungissa.

Se on naisten tapahtuma, naiset ainoastaan juoksee, hölkkää tai kävelee se 5 km.

Marco Bjurström oli siinä juontajana, jotain mitä hän sanoi oli niin totta ..." te naiset valitatte aina miesten kaljamahasta mutta katsokaa teidän omaa sokeripersettä... se vaan leviää. heti kun lukee rasvaa ei voi syödä mutta pulla ja kaikkia makeaa voitte syödä. Mutta jättäkää se sokeri ja lisää vähän rasvaa... keho tarvitsee rasvaa sopivasti."

Oli niin totta mitä voi edes sanoa. Kertoin sen heti miehelleni ja hän sanoi että se oli niin totta....

ja jos oli 6 henkilön teami niin sai pikkinikki ruokaa jälkeenpäin ja se oli mahtavan iso pussi

 
voi jee ..toi oli kiintoisan kuulonen tapahtuma...voi meillä olis täällä toi kanontian 10km..mua ei iske ihan noin pitkä matka.. nopsaanhan sen kyl kävelis mut..laiska..kallis maksu jne.. selitystä ainakin löytyy..huomenna taas lenkille aamulla..mä muuten jaksoin tänään aamulla juosta 200 metriä enemmän kuin ennen.. ihanaa..ehkä mäkin opin vielä ton hölkkäämisen taidon joskus..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.06.2006 klo 21:22 miro05 kirjoitti:
mutta katsokaa teidän omaa sokeripersettä... se vaan leviää. heti kun lukee rasvaa ei voi syödä mutta pulla ja kaikkia makeaa voitte syödä. Mutta jättäkää se sokeri ja lisää vähän rasvaa... keho tarvitsee rasvaa sopivasti."
Kato kato, Marco puhuu melkein karppauksen puolesta :D

Päivän urheilutapahtumat: Aamulla BodyBalance, illalla 50 min juoksulenkki<br><br>
 
meikä tahtoo kans tähän pinoon!! =) Joka päivä on käyny lenkillä, nyt rupean kans jumppaamaan. Ennen jumppasin jokapäivä mutta sen sitten jotenki vaan jäi :ashamed: ja nyt tahdon KIINTEYTYÄ!! \|O <br><br>
 
tervetuloa.... :flower:
no niin nyt mullakin lenkki tehty ja nyt jumppaamaan..tänään olis kathy smihys fat burning jumppa jeeeeeeeeeeeee..ei sit lopuks iskenykään se jumppa vaan rehkin sen annun ja tuijan low aerobicin.. ja nyt on ihanan raikas ja mukava olo...loppu päivä ihan vaan hyötyliikuntaa..matonpesua, ruohonleikkuuta..... :D <br><br>
 
jahaa..no minä jatkan tätä yksin puhelua..eli lenkki koirien kanssa ja sen jälkeen jumppa..nyt en vielä tiedä mikä tänään iskisi..mulla onneks noin 15 eri jumppa videota niin voi niitä vaihdella mielen mukaan :flower:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.06.2006 klo 09:04 glaudia kirjoitti:
heipä,hei! Tänään jo lenkki takana... ja nyt päivällä hyötyliikuntaa ja sitte illalla jumppaamaan!! =)
kiva kiva..eiks ookkin aivan mahtavaa olla lenkillä aamusin..kun ei oo niin kuuma ja mekun asutaan maalla niin mitään ääntä kuulu mistään..linnut laulaatai rääkyy kun koirat jahtaa niitä ja peurat ja hirvet juoksee karkuun..(onneks)
mä oon tänään oikeen laiskotellu piti tulla tähän hetkes lenkin jälkeen ja nyt vasta jumppaamaan..en tiiä hiukka on väsy olo.. mut kaipa se siitä...

päivällä olis taas mattojen pesua, tänään olis siivouspäiväkin kotona, ja pitäs välttämättä leipoo sämpylöitäkin..mutta kun päivässä rajallinen tunti määrä..outoa eiks vaan...

kaikki mukaan liikkumaan :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.06.2006 klo 09:28 Selenicereus kirjoitti:
Eilen tunnin kevyt pyöräilylenkki, poikanen tarakalla. Reissu sisälsi jäätelötauon huoltsikalla (mut mie join vain vissyä ;) ) Hiki tuli vain viimeisen tiukan nousun aikana. Noh, jollain tasolla liikuntaa silti.
juu toihan oli tosi hyvin...kaikki liikkuminen on pelkkää plussaa... :heart:

mä oon nyt koko päivänä liikkunut pelkästään hellan edessä, leivon 3l sämpylöitä ja litran pullaa...ja arvaapa onko tullut syötyä aivan lämmintä pullaa ja sämpylää mihin voi sulaa päälle... :$ ..no taitaapa iltalenkki koirien kanssa kutsua mua tänään.... :saint:
 
:wave: lenkillä on käyty taasen jo ennen klo 5. Tämä on kuin huumetta pakko mennä joka aamu. Vaikk alussa voikin tökkiä mutta kun 10min menny niin hyvä fiilis. Ja kun kotiin tulee niin voi jatkaa vauhdilla päivää iltaan. Tästä koht siivoomaan pyyhkäsen. Varmaan tuo lenkkeily syynä 10kg pudotukseenkin =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.06.2006 klo 06:30 penelope kirjoitti:
:wave: lenkillä on käyty taasen jo ennen klo 5. Tämä on kuin huumetta pakko mennä joka aamu. Vaikk alussa voikin tökkiä mutta kun 10min menny niin hyvä fiilis. Ja kun kotiin tulee niin voi jatkaa vauhdilla päivää iltaan. Tästä koht siivoomaan pyyhkäsen. Varmaan tuo lenkkeily syynä 10kg pudotukseenkin =)

siis..wau..siihen aikaan aamusta mä oon jo ihan tyytyväinen kun oon saanu hilattua ahterini ylös tähän aikaan..viikonloppusin ja nyt on menossa ulos lenkille ja sit suihkuun ja meidän kylän kesätorille...laitoin kaikki ensin tässä kotona valmiiks ja aamupalat silleen hollille ja tietokonetta tietty päivitin ja nyt ulos lenkille...tänään ei muuta liikuntaa..huomenna ei sitten sitäkään se on mun vapaapäivä.. :heart:
 
Eilen taas 50 min juoksulenkki. Oli tosi raskas, lämmin ilma ja ei oikein sujunut, sinnillä piti mennä, mutta tulipa tehtyä. Tänään onkin sitten "lepopäivä". Mulla on syksyllä puolimaraton edessä, niin pitää yrittää pitää joku roti päällä..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.06.2006 klo 06:30 penelope kirjoitti:
:wave: lenkillä on käyty taasen jo ennen klo 5. Tämä on kuin huumetta pakko mennä joka aamu. Vaikk alussa voikin tökkiä mutta kun 10min menny niin hyvä fiilis.
Huh, ennen viittä.. mitä sie siihen aikaan kuupoilet pystyssä :D Niin, ja mulla taas menee aina 20 min ennenkuin pääsen juoksurytmiin! Ne on tiukat minuutit ja monesti tuntuu, että niiltä töin vois kääntyä takaisin.. mut sit se tosiaan yleensä aukeaa. Ei aina, aina ei vaan ole hyvä päivä :/ (kuten eilen)
 
=) olipa mukavan viileää aamulla ennen kuutta tulipahan taas mentyä tunti metsätietä pitkin. Meikäläiselle on vähän pakko tuo aikanen aamu lenkkeilyyn kun työt haittaa harrastusta. Ja illasta en jaksa kun on niin kuuma. Ja työt kotona jatkuu.
Nopeesti sain itteni tuohon rytmiin. Ja yleensä tuntuu tosi pirtsakalta lähtee. Poikkeus tänään meni puol kuuteen ennen kuin sain kammettua itteni ylös.
Kiva kun täällä voi laitella viestejä tosta liikkumisesta on jotenkin sellanen tsemppi fiilis ja mukava lukea mitäs Te muut ootte puuhaillu.
Jatketaan vaudilla =)
Jospa minäkin alkaisin hölkkäämään :ashamed: kun tuota kävelyä sauvoilla ja ilman on tullu vaan harrastettua. Tärkeintä lie se että tulee liikuttua ja säännöllisesti elikkä minulla tarkoittaa joka pv.
 
:heart: huomenta...lenkki käyty aamulla ja tänään jaksoin jo juosta 1.5km yhteen menoon..oon niin onnellinen mäkin alan oppia ton juoksemisen :D ...niin lenkin jälkeen 40minutun rasvanpoltto videon jumppaaminen, suihkuun ja nyt aamupala..nam kyllä maistuu...
mun eilinen vapaa päivä piti sisällään halonhakkuuta :LOL: ..
 
NOH! höh miks kukaan ei käy täällä. Ittellä oli eilen vuosisadan migreeni jäi lenkki väliin ja siit on viikkoja millon viimeks en ole aamulla lähteny. :(
Mutta nyt tänään ruoskin itteni ylös ja lenkille oikein kunnolla. Oli kuuma jo klo 5 vaik oli vain 10C mutta ylämäet meni niin että oottelin jo ... loppua kohden taas meno parani. :wave: Kaikille liikujille.
 
Täähän on hyvä pino!!!Kävin just 10 km:n lenkin ja salilla käyn noin 4 kertaa viikossa..Oon pakkomielteinen liikkuja,joka päivä jotain..jos ei salia tai jumppaa niin sit ainakin lenkille ja kotijumppaa! :D
 

Yhteistyössä