kilopino 44 !! hopihopi

no niin uusi viikko uudetkujeet...miten toi viikonloppu onkaan niin vaikee...aina sorryn mässäilemään enemmän ku lakisallii :x ...
no nää ihme painonnousut mitä mulla on ollu on jotain painon heittelyy.. viimeviikolla loppuviikosta paino oli nätisti sen 71.5kg kun se viime viikon maanantaina se oli 74kg.. no tänä aamuna se oli 72.5kg eli sentään hiukka parempi.. viimeviikon maanantaihin katsottuna miinusta 1.5kg.. jippii.. mut miten mä niitä nesteitä ja ties mitä aina varastoin tohon maanantaiaamun punnitukseen..
no eipä se mitään..hyvä ku tietää =)
hyvät tsempit muillekkin..
nyt tästä lähdenkin sitten aamulenkille ja sen jälkeen aerobic video pyörimään.. hauskaa ja laihduttavaa viikkoa kaikille... :D
 
Anne-74 harmaana
Antoisaa alkavaa painonpudotusviikkoa kaikille ahkerille pudottajille!
Hilloviikko vaan antoi odottaa itseään ja turvotus senkuin paheni...no olihan siihen syynsä:testi näytti plussaa. Jotenka joudun nyt sanomaan jäähyväiset teille ihanat taistelukumppanini kolmen kuukauden ajalta. Kiitos teille siitä kannustuksesta, jonka voimin osittain sain yli 10 kiloa pois!!! Nyt on hyvä jäädä mammailemaan =)
Pidän teitä kyllä silmällä, joten ei fuksailla :eek: , ja tavataan tai pitäisikö sanoa, että toivottavasti ei tavata toistamiseen, koska toivon, että kaikki saavuttavat painon, johon pyrkivät. Tsemppiä kaikille !!
 
:ashamed: Pitkästä aikaa täällä. En ole oikein jaksanut keskittyä laihdutukseen ja olen tarvinnut herkkuja syyspimeistä selviämiseen :ashamed:

Sen verran olen kuitenkin pitänyt puntaria silmällä ettei tulusi suurta takapakkia tässä asiassa.

Olen vissiin ilmottautunut viimeksi 4 viikkoa sitten, jolloin paino oli 64,4 kg. Tänä aamuna 64,0 kg. Joten 100 g per viikko on pudonnut :D :D No ei tosissaan paino kyllä kävi vähän ylempänä, kilon verran. Katsotaan nyt jaksanko jatkaa tätä urakkaa heti tällä viikolla. ELI SE KAKSI KILOA ON JÄLJELLÄ! =) :headwall: :headwall:

Mukavaa viikkoa kaikille! Karkkihammastani kolottaa edelleen ihan liikaa! :eek:
 
Sumppi21
Heips!
Viime viikon pinoilu jäi väliin, koska olin sairaana. Ei ois vaaka näyttäny oikein...Mutta tänä aamuna taas pomppasin vaa'alle ja olipas paino tippunu kahden viikon takasesta 700g. Luulin et ois noussu, onneksi suunta on vahvasti alas!
Mulle on iskeny hirvee jumppauskuume. Vatsalihaksia ja sillä kuminauhalla tempoilua joka päivä. Toivottavasti tämä tahti nyt säilyis, niin sais jo jouluna laittaa paremman näköset housut jalkaan.. =) :D

Jaksetaan taas viikko! Tsemppiä kaikille!!! :flower:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2004 klo 10:24 Anne-74 harmaana kirjoitti:
Antoisaa alkavaa painonpudotusviikkoa kaikille ahkerille pudottajille!
Hilloviikko vaan antoi odottaa itseään ja turvotus senkuin paheni...no olihan siihen syynsä:testi näytti plussaa. Jotenka joudun nyt sanomaan jäähyväiset teille ihanat taistelukumppanini kolmen kuukauden ajalta. Kiitos teille siitä kannustuksesta, jonka voimin osittain sain yli 10 kiloa pois!!! Nyt on hyvä jäädä mammailemaan =)
Pidän teitä kyllä silmällä, joten ei fuksailla :eek: , ja tavataan tai pitäisikö sanoa, että toivottavasti ei tavata toistamiseen, koska toivon, että kaikki saavuttavat painon, johon pyrkivät. Tsemppiä kaikille !!
Oikein paljon onnea :flower: ja hyvää odotusta! Elä kuitenkaan anna makeanhimolle valtaa niin ei ole niin kova urakka sitten taas pudottaa painoa.
 
Täällä sairastellaan nyt itse, kun lapset sairasti viime viikon :( Ei ole olo herkkua ja nyt ei sitten pääse edes lenkille :headwall: , kyllä ottaa päähän, mutta aina ei voi voittaa. Tippui se paino silti viime viikollakin vaikkei jaksanu itseensä kovin panostaa kun lapsia piti enemmän hoitaa ja helliä, elikkä miinusta tuli 600g. Tältä viikolta en odota edes pudotusta niin eipä tarvi pettyä, katson silti mitä suuhuni laitan mutta kun tuo liikunta jää pakostakin vähemmälle niin tuskinpa läskit vähenee. Onneksi jouluun on vielä aikaa, kun sillon saan painaa enää 65kg eli 3,1kg odottaa vielä sulamistaan.
 
Janska
Hei, nyt hyppään minäkin pinoilijoiden matkaan!Jospa vatsamakkarat säikähtäis kun joutuu joka viikko julkisesti painosnsa tunnustaa.. ;) Eli hyvää vauhtia on paino jo alas tullut, 82 kg oli lähtö, nyt 67 kg.Mutta tavoitteeseen vielä matkaa, ja nyt joku ´painon mysteerinen jumiutuminen päällää...hmm..Tsempit päälle vaan kaikille!! :flower:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2004 klo 12:01 Rile-x kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2004 klo 10:24 Anne-74 harmaana kirjoitti:
Antoisaa alkavaa painonpudotusviikkoa kaikille ahkerille pudottajille!
Hilloviikko vaan antoi odottaa itseään ja turvotus senkuin paheni...no olihan siihen syynsä:testi näytti plussaa. Jotenka joudun nyt sanomaan jäähyväiset teille ihanat taistelukumppanini kolmen kuukauden ajalta. Kiitos teille siitä kannustuksesta, jonka voimin osittain sain yli 10 kiloa pois!!! Nyt on hyvä jäädä mammailemaan =)
Pidän teitä kyllä silmällä, joten ei fuksailla :eek: , ja tavataan tai pitäisikö sanoa, että toivottavasti ei tavata toistamiseen, koska toivon, että kaikki saavuttavat painon, johon pyrkivät. Tsemppiä kaikille !!
Oikein paljon onnea :flower: ja hyvää odotusta! Elä kuitenkaan anna makeanhimolle valtaa niin ei ole niin kova urakka sitten taas pudottaa painoa.
Oikein paljon onnea minunkin puolestani. :flower:
No omasta viikosta sitten. Painoa oli tänä aamuna se kauhiat 104,3 kg mutta olipa pudonnut viime viikosta tasan kolme kiloa. :saint:
Tässä sitä on nyt seitsemän viikkoa höylätty edes takaisin mutta onneksi ei vielä ole tullut käytyä lähtöpainossa (108,6 kg) :)
No nyt päätettiin tyttären kanssa uudestaan tsempata, kun ens kesäksi olis pakko päästä ihmisten mittoihin. :p Mieskin suunnittelee, että ens kesänä voitas uusia vihkivala 10 vuotta naimisissa oltuamme ja olis kiva kerrankin juhlia "häitään" ihmisten mitoissa. Olen nähkääs jo kahdet häät viettänyt raskaana ollessani ison mahan kanssa. Saa nyt sit nähdä toteutuuko tuo juhla todella. ;)
Lenkille ei nyt ole oikein päässyt flunssan vuoksi mutta hyvästä kuntoilusta on käynyt lehtien haravointikin ja sitä vielä piisaa toviksi joten eiköhän tämä viikko mene jo paremmin. =)
Tsemppiä kaikille.
 
Viidakkovekara
viikonlopun mässäilyjen jälkeen takapakkii melkein kilo!!!Oli synttärit la ni tuli syötyy kakkuu ja muita herkkuja ihan sikana....nyt uus viikko ja uus yritys....
 
joo mun tietääkseni tää juttu on avoinn kaikille painoaa vahtaaville...

eli parin viikon flunssan jälkeen ja kilon taka pakin jälkeen ollaan jälleen tgasan 80 kilon painoisia eli hyvä kun ei antibiootit tuonu lisää mut ei kyllä vienytkään....

no jos nyt tällä viikolla tsemppais paremmin... eli mulla oli lähtä 82 ja nyt 80 ja tavoite emnns kesässä ja painoo silloin 72.... saas nähä kuin k'äy.... mulle vaikeinta on joka kerta kaupassa käynti kun nanna on niiiiin hyväää...
 
Juu! tervetuloa uudet pinoilijat, tämä on vapaa kaikille halukkaille painon pudotajille!!

Meikän viikko meni vähän niin ja näin... TAAS! no, eilen paino oli taas se 68,4 mikä viime sunnuntainakin ja tänä aamuna kummasti 71,2! Tää on kyllä ihan p**seestä tää heittely! Alkaa tosissaan ottaa päähän kun ei mitään enää tapahdu..
On kyllä itsestäkin kiinni kun toi motivaatio on ollu aika nollassa ja illat tuntuis menevän mielitekoja vastaan tapellessa ja lopulta aina luovutan! :ashamed:
 
Anne-74 onneks olkoon :flower:

Viikko meni loistavasti miinusta tuli koilon verran,toivottavasti ei ens viikonloppuna ole sen enempää,kun viikonloppuna on kolmet synttärit.
eli paino on nyt 68.7 ja ennen raskautta se oli 67.8.
Toivomus ilis jouluks päästä tohon ekaan tavotteeseen 67,yoivottavasti vähän allekin :)
 
merelle
noh painoa taas 59kg eli taas tuli lisää takapakkia :headwall: :headwall: nyyh, no nyt sain itseäni niskasta kiinni ja jouluksi olis tarkotus laihtua 8kg, ja tästä pidän kiinni, enää ei sorruta ja jouluna voi sitten hyvällä omallatunnolla herkutella.
 
peppilottasikuriina
"Uutena" hyppään mukaan pinoon, eilen alkoi projekti painonpudotus ja alkupaino siis 65,9kg. Tästä on hyvä alkaa ja tavoite on sellaset 10kg, mutta kunhan 7-8kiloakin lähtis, niin olisin valtavan tyytyväinen :D :D :p .
 
Hei !

Kiirettä on pitänyt ja muutto häämöttää viikonloppuna ja sit alkaa netittömyys . Meidän vaaka näyttää viitisen kiloa liikaa, kuin muiden vaa'at, joten kävin mummonm luona puntarissa, joka näytti että kaikkiaan tässä neljän viikon aikana on tippunu 3,5 kg. Imetän täysin vielä nuorinta,joten olen vain vähän katellu syömisiä. Mutta palailen pinolle aina, kun vain koneelle nettiin pääsen. :'( mutta pärjäilkää te minä jatkan vierailevana tähtenä :wave:
 
Roze Harmaana
Te onnelliset painatte suurimmax osax vaan 70 kiloo..mut meikän löähtöpaino oli98,4 ja nytte 96,5, eli vajaa 2 kg lähteny..vaikka nytten en oo meleki kahteen vk käyny puntarissa, ja sitteneillen kävin neuvolassa samalla kun tyttöä käytin lääkärissä. Puntari ainakin siellä näytti että ois tipahtany tällä välin puotoista kiloo, mut saa nähä mitä sitten toi pv:n puntari torstaina näyttää.

Jään oikeen innolla oottaan torstaita ja toivottavasti en pety=)

Paino kun pitäs saaha tippuun tonne 60 kg pintoihin kun pituutta on vaan 163...*irvistää* se raskaus se mässäily ;)
 
ellun kana
paino jumii siinä 60 kg:ssä.mut tunnustetaan että oon syönyt karkkia joka päivä ja paljon.. :ashamed: :whistle: :p ens viikko sit otetaan ihan tosissaan ja karkkia syön vasta viikonloppuna. "jos sanani syön niin mörökölli minut vieköön" ;)
 
opiskäippäharmaana
uutena mukaan.nyt 58,6kg.omasta mielestä varaa tippua olis n.3,5-5kg.kiinteytyä pitäs ennen kaikkee joka puolelta.mutta oon kova syömään herkkuja,enkä oike laiskuuttani jaksa kuntoillakkaan.
 
Heippa kaikille!

Liittyisin myös tähän "laihduttajien klubiin". Tällä hetkellä painan 63,5kg ja tavoitteeni olisi toukokuuhun mennessä saavuttaa 55kg eli 8,5kg vielä matkaa. Useampi kilo jo raskauden jälkeen tippunut. Painonvartijoiden "points-ohjelmalla" laihdutan ja kaikenlaiset herkut olen kieltänyt itseltäni kokonaan. Olen yrittänyt myös harrastaa säännöllisesti liikuntaa; kaksi kertaa viikossa käynyt salilla ja siihen päälle sitten vielä uimassa, jotta kilot karisisivat.
 

Yhteistyössä