kuntoilupino

Eilen illalla pikkusen vajaa tunnin lenkki ja väi sitte vatsalihakset tekemättä, ku nukahin :ashamed: Aamulla kuitenkin skarppasin lenkille ja semmonen 5-6km tuli heitettyä. Illalla aion vielä lenkin tehä tai pyöräillä ja ne vatsalihakset ;)
 
hannele
Noin 8km:n lenkki tuli nyt iltasella tehtyä. Reipasta kävelyä ja pari juoksupätkää. Oli niin mäkinen maasto et jäi juoksut vähiin kun syke nous kuitenki ylämäissä ihan kiitettävästi. Täytyy useemminki lähtee pururadalle lenkkeileen. Oli tosi kivaa vaihtelua!!
Taas hyvä olo! Kyllä liikunta tekee ihmeitä =)
 
hannele
Noin 8km:n lenkki tuli nyt iltasella tehtyä. Reipasta kävelyä ja pari juoksupätkää. Oli niin mäkinen maasto et jäi juoksut vähiin kun syke nous kuitenki ylämäissä ihan kiitettävästi. Täytyy useemminki lähtee pururadalle lenkkeileen. Oli tosi kivaa vaihtelua!!
Taas hyvä olo! Kyllä liikunta tekee ihmeitä =)
 
ollaan reissattu nyt to,pe,la mut kuiteski oon käyny to aamulla juoksemassa...ja tänä aamuna juoksi taas oikeen kunnon hikilenkin..huomenna taitaa olla pikkanen lepöpäivä ainaksi aamulla on tullut otettua muutama lasillinen punkkua tänään niin ei aamulla passaa lähteä rehkimään.. :saint:
 
Voi että olen kade..Laihdutin kaheksan kiloa ja kesän aikana melkeen kaikki tuli takas..Mulla oli kausikortti kuntosalille, mutta se umpeutui..Uudet lenkkarit löytyy kaapista j pyörä autotallista..Sais vaan itteään kiinni.Olen koko ens kuun lomalla ja sit syyskuussa alkaa työt, et olis ihan aikaakin..

Pitäiskö mun uusia se kuntosalikortti?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.07.2006 klo 19:47 taizii kirjoitti:
Voi että olen kade..Laihdutin kaheksan kiloa ja kesän aikana melkeen kaikki tuli takas..Mulla oli kausikortti kuntosalille, mutta se umpeutui..Uudet lenkkarit löytyy kaapista j pyörä autotallista..Sais vaan itteään kiinni.Olen koko ens kuun lomalla ja sit syyskuussa alkaa työt, et olis ihan aikaakin..

Pitäiskö mun uusia se kuntosalikortti?
alotapa sillä että laitat lenkkarit jalkaan ja lenkille , tai sitten hyppäät fillarin selkään ja poljet hiukan.. ;)
ei siihen kuntosalii tarvita..

jeps mut kuntoilun iloa...

mut nyt meikä lähtee näin myöhään aamulenkille :( ..maanantai ei joteki vaan startannu tänä aamuna :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.07.2006 klo 11:56 Selenicereus kirjoitti:
Eilen 50 min juoksulenkki, osa intervallia, osa tasaista hölkkää
osa intervallia....eiks ookki ihanaa...mäkin vedin aikas nopeen lenkin tänään intervallin kera...eli siis kovaa ja jumalattoman kovaa... :heart: oli ihanan tippuva hiki sen jälkeen :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.07.2006 klo 11:56 Selenicereus kirjoitti:
Eilen 50 min juoksulenkki, osa intervallia, osa tasaista hölkkää
osa intervallia....eiks ookki ihanaa...mäkin vedin aikas nopeen lenkin tänään intervallin kera...eli siis kovaa ja jumalattoman kovaa... :heart: oli ihanan tippuva hiki sen jälkeen :LOL:
 
Oi oi, epähuomiossa jäi eilinen paritunnin lenkki merkkaamatta, vaikka olen joka välissä istunut koneella. No nyt tuli ilmoitettua ja olenpa joka päivä vahvistanut vatsalihaksia ;) ja tänään n.6km:n lenkki ja hyötyliikuntaa
 
viime viikko meni ihan susiksi....

kävi vaan maanataina ja sunnuntaina juoksu lenkkillä :ashamed:

en vaan jaksanut... ja olitiin vähän lomailemassa

no eilen ja tänään olen menossa juoksu/kävely lenkkille.

ps. sunnuntaina juoksin 2,5 km. JA IHANAAA OLI!!!!

B)
 
niin eilen aamulenkki ja samoin tänään..hitsit ku netti tökki niin kauhiast..ny pelaa taas :heart: .

huomenna en sitten tee mitään..tai no katotaan..mut laillinen vapaa päivä olis huomenna..pitäähän sitä joskus keretä palautuakin :whistle:

:hug: vähiin on rivit käyny...mut tsempataan kyllä varmaan porukat kohta hyppivät mukaan pinoon.. :hug:
 
eilen laikottelin ..oli ihanaa..tänään aamulenkki..

intervallia...riippuu koirista miten lujaa haluavat mennä meikä roikkuu perässä..toivottavasti ei taas nähdä jotain hirvee,peuraa tai pupua,,huh ei mun vauhti oikeen riitä
 

Yhteistyössä