alotapa sillä että laitat lenkkarit jalkaan ja lenkille , tai sitten hyppäät fillarin selkään ja poljet hiukan..Alkuperäinen kirjoittaja 23.07.2006 klo 19:47 taizii kirjoitti:Voi että olen kade..Laihdutin kaheksan kiloa ja kesän aikana melkeen kaikki tuli takas..Mulla oli kausikortti kuntosalille, mutta se umpeutui..Uudet lenkkarit löytyy kaapista j pyörä autotallista..Sais vaan itteään kiinni.Olen koko ens kuun lomalla ja sit syyskuussa alkaa työt, et olis ihan aikaakin..
Pitäiskö mun uusia se kuntosalikortti?
osa intervallia....eiks ookki ihanaa...mäkin vedin aikas nopeen lenkin tänään intervallin kera...eli siis kovaa ja jumalattoman kovaa... :heart: oli ihanan tippuva hiki sen jälkeenAlkuperäinen kirjoittaja 24.07.2006 klo 11:56 Selenicereus kirjoitti:Eilen 50 min juoksulenkki, osa intervallia, osa tasaista hölkkää
osa intervallia....eiks ookki ihanaa...mäkin vedin aikas nopeen lenkin tänään intervallin kera...eli siis kovaa ja jumalattoman kovaa... :heart: oli ihanan tippuva hiki sen jälkeenAlkuperäinen kirjoittaja 24.07.2006 klo 11:56 Selenicereus kirjoitti:Eilen 50 min juoksulenkki, osa intervallia, osa tasaista hölkkää