Youtube vaati sinua kirjautumaan vai mitä tarkoitat?Ja mitähän pahaa mä nyt oon tehnyt kun linkki ei toimi koska ei olla varmoja olenko minä yli 18-vuotias?- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
Ymmärtäisin, jos olisin eeś yrittänyt katsoa jotain räävittömyyksiä mutta, mutta...
Kesällä. Tietysti!
Etkö sinäkään enää onnistu Youtube-upotuksissa vai onko kysymys vain helpoimmasta tiestä?Ku toi Ultra Bra nyt on pinnalla niin hieman sivuten.
Tää on mun mielestä yksi suomen parhaista biiseistä.
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.www.youtube.com
Teen aivan samoin kuin aina ennenkin ja tulos on tuo.Etkö sinäkään enää onnistu Youtube-upotuksissa vai onko kysymys vain helpoimmasta tiestä?
Nykyään se saattaa joskus vaatia kirjautumaan "todistamaan ettei ole botti". Yleensä siihen auttaa ip-osoitteen vaihtaminen. Voi johtua siitä esim. siitä että google on havainnut ip-osoitteesta tulevan poikkeavaa liikennettä. Jos ip-osoite on jaettu niin syyllinen on joku muu sen takana oleva.Youtube vaati sinua kirjautumaan vai mitä tarkoitat?
kas tässä