Cherise nyt alkaa taudit olemaan hieman jo takanapäin, kunhan itse tästä vielä kohentuu.. Lähipiirin mietteitä kolmannesta: Anoppi rakastaa lapsia, olisi varmaan maailman onnellisin, mut mun puoli olis järkytyksestä shokissa.. mä oon ainokainen ja mun perhe ei oo ehkä niin tiiviisti mun kanssa ees tekemisissä, on menneisyydessä niin monenlaista mutkaa. Mä oon aina ollut sellainen jonka pitää miellyttää kaikkia, nyt haluaisin että tää kolmonen ON IHAN MUN OMA ASIA (ja miehen siis..
) paikkakunta jossa asumme, täällä on paljon lapsia, se ei olis ongelma kylläkään. Ihana kuulla että hyvä fiilis jäi ystäväsi perheestä <3
Marmeli Muistan kuin eilisen miltä tuntui kun aloin odottamaan kakkostani. Hyödynnettiin ovis kivasti ja noin viikko siitä alkoi vasemmalla munasarjassa tuntua semmoista vihlontaa ja kuplintaa. Lämmöt kohosivat iltaisin
Ehkä se on Sinulla Sitä?!
Omaa napaa: Mulla tosiaan oli tossa hetken aikoja, jolloin mietin että joo nyt hanskat tiskiin. No, nyt sitten palasi tuo kuume takaisin ja jos se vaavi meille suodaan niin tervetuloa
kun tässä nyt on mennyt jo aikaa ilman ehkäisyä, niin jatketaan nyt sitten. Voihan tähän mennä vaikka vuosi. Ei voi tietää kukaan. Katsotaan, kunhan vain pääsisi punkkaankin joskus.. ollaan oltu miehen kanssa niin väsyneitä että eilen nukahdettiin vain
heh. Onko meitä todella näin vähän täällä? Huhuu kaikki!