HiiiiiooooooP!
Meinas pino kadota jonnekin 2 sivulle.. täällä ollut tosi hiljaista.
Plussatuulia, onpa tosi tylsää. Inhottavaa saada haamuja jotka eivät olekaan mitään. Voimia. Vai onko menkkoja vieläkään näkynyt?
Kukkis, kiva kun pääset kuumeilemaan <3
Mustang, vielä kerran onnea. Voi kun itsekin pian..
<3
ON: tosiaan viime la tein testin aamupissasta ja niin supersurkean haalea haamu siihen oli päivän aikana tullut että ymmärsin kerrasta. Ma soitin neukkuun kuitenkin kun on sinne ensi viikolla kuopuksen kanssa asiaa ja terkka kehoitti mua silloin tekemään siellä testin. Eli nyt en aio testata ennenkuin nlassa. En kestä pettyä montaa kertaa viikossa.
Nyt tosiaan mulla viim menkat alko 26.7 ja sen jälkeen ei ole näkynyt. Yöllä en enää imetä mutta näköjään päiväimetys riittää sekoittamaan koko hormonitoimintani. Harmittaa oikein kun ei tiedä yhtään mitä kropassa tapahtuu. Eilen alkoi pistelevä kipu vasemmalla alhaalla ja kunnon valkkarit ja illalla lämmöt olivat 37. No, 2h päästä lämmöt olivat taas 36.4. Mietin että oliskohan nyt ovis menossa? Ja jos on niin se menee ilmoisesti ohi, ei mitään toivoa pupuilla kun mies on poissa. Tää on niin ärsyttävää! Mua ei ole luotu odottamaan odotusta.
Ehkä tää nyt vaan on tarkoitettu näin. Joskus vaan tuntuu että saadaanko me enää sitä kolmatta, tosin tässä toukokuusta vasta oltu ilman ehk. mutta ei se vaan osu meille. Ei tosin auta valittaa, mulla on kaks ihanaa lasta ja terveys