*Kolmatta kaipaavien LOKAKUU*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Liljan Kukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pettunia: Aamulla vielä vessan oven edessä jalat ristissä mietin että eipäs, juupas, teenkö testiä... Tein, ja negahan se oli.

...mutta kun sitä oikein pyörittelee, niin ehkä siinä saattaisi vähän jotain väriä näkyä.. :D Toivo elää yhä, sillä edellisissä raskauksissa oon molemmissa testannut ensin negan kun menkat päivän, pari myöhässä. Plussa ilmestynyt molemmissa vasta kp33/28. Juuri tämän takia epäröinkin testin tekoa.. :headwall:

Ja piänen esittelyn voin minäkin koittaa raapustaa.. on ollut mukava lukea noita..
Elikkäs mä oon 25v. ja mies 34v. Yhdessä oltu pian 6vuotta, naimisissa 4kk :kiss: Esikoista alettiin haaveilla 2007, joka sitten tärppäsikin ekasta kierrosta, ja onni tarkentuikin pian kaksinkertaiseksi. Odotin kaksosia. Pian alkoi ilmetä toisessa vauvassa kasvun hidastumista ym. Lapsivesipunktiossa käytiin, ikinä ei mitään poikkeavaa ilmennyt.. Kunnes rv19+3 meidän tyttövauvalle kasvoi enkelin siivet selkään. :'( Potra poika kumminkin syntyi iloksemme (rv42). Toinen raskaus tärppäsi 2kierrosta, ja kesti sekin sen 42viikkoa! ;) Ikäeroa pojilla on 1,5v, joten vapaa-ajan ongelmia ei ole.. Kolmatta raskautta odottelen (ainakin vielä) leppoisin mielin, eipä se nyt mikään maailmanloppu olisi, kun on jo nuo kaksi vesseliä... (muistuttakaa mua sitten noista sanoista, kun vielä vuodenkin päästä katkerana täällä kirjottelen :laugh:)

onpas mukava ollut lukea esittelyitä. aika monella muullakin on ollut kovia kokemuksia takana :hug:

Daniella viivan vahvistumisia!!!

mulla taisi ovis olla nyt viikonloppuna, ainakin oireiden perusteella. mikäli oli, niin ainakin yritystä on ollut :D nyt vain odotellaan ja toivotaan parasta!

plussa puhuri tervetuloa tänne ketjuun kiitos :cool:

mimosan kp 21

Eilen ja tänään tuli taas vaaleanpunainen TOSI haalea haamu. Mutta en nyt mene vannomaan, mutta eilen saattoi olla vahvempi kuin tänään, joten tiukasti jalat maassa mennään. Tänään tosin olin pidätellyt ehkä 2h ja eilen yöstä lähtien.. Eilen tein davidin kasetin ja liuskan joista kasetissa haamu ja liuskassa ihan minimaalinen varjo tms, jossa ei kyllä väriä ollut. Oireina olisi palelu (olen kyllä kuukauden palellut kun kämppä jäähtyy kovaa kyytiä..), nännit/rinnanpäät tosi arat ja maitoa tulee tyyliin jos makaan mahallani :O Mutta väsymys puuttuu, olen päinvastoin kärsinyt unettomuudesta. Huh, on kyllä jännittävää :popcorn:

Daniella: Voi miten kivaa! Toivottavasti kummankin haamut muuttuisivat plussiksi :heart:

Jenhy: Peukut pystyssä sinullekin b=)d

mimosan: Toivottavasti tärppäsi :)

Pettunia: :hug:

Täällähän oli jännättävää kolmin kappalein.

Jenhy, toivoa siis selvästi vielä on. Uusia testejä vain kehiin lähipäivinä, kun kiertopäivät jo kuitekin täynnä.

Moonchaserille ja Daniellalle peukut edelleen kovasti ojossa. Ei tässä pinossa ole viimeaikoina liikaa plussia saatu. Barbamama toivottavasti aloitu hyvän vedon tuonne odotuspuolelle.

Täällä pitäs olla tänään kierron eka päivä. En tiedä onko :rolleyes: Laitoin aamulla kuukupin varmuuden vuoksi, kun reissussa ollaan. Pitäis kai käydä tsekkaamassa tilanne. Siis huomenna viimeistään on uuden kierron aika, sen verran hyvin kroppani tunnen.

Jenhy, sulla on pienet kaks ensimmäistä niinkuin meilläkin :) Mua vähän hirvittää se et olis kolmaskin sitten pienellä ikäerolla, hälvennä mun pelkoja jookosta? :) Ens kierrossa ajateltiin että annetaan palaa täysillä, tulishan sit jos 2 vuotta ikäeroa nuorimmaiseen... Vitsit mä haluan kans päästä jo jännäämään testien kera - voin sanoa että ihan yhteen ja kahteen testiin en ihan usko, kakkosta odottaessa taisin kymmenkunta testiä tehdä ennenkuin uskoin... :laugh:

voisin liittyä joukkoonne, ainakin taustailemaan jos ei muuta. :) kolmatta ois haaveissa sekä miehellä että mulla. Tällä hetkellä ehkä tjot-meiningillä, mutta silti kuiteski toivossa, että sais heti tärpätä. =) eka kierto siis nyt ilman ehkäisyä ja vauvakuume kyllä sen kun kasvaa! vauvakuume on kyllä ehdottomasti semmonen "tauti" että se sekoittaa kaikki ajatukset! :D
niin ja siis itse olen 27 ja mies 29, ja lapset poika 2v3kk ja tyttö 1v.

tasse

]Kääks! Tässä nyt testikuva, sain vihdoin otettua niin että näkyykin jotain :D Klikatkaa isommaksi :) Eli ylhäällä eilinen, sitten tämän aamuinen kasetti ja liuska (liuskassa näkyi la vain varjo) ja alin on siis ovis testi :) Väriä tullut rutkasti ja on tummunut eiliseen verrattuna. Ja minullahan on tänään vasta dpo11! Kyllä jännittää miten käy! Te joilla ollut kemiallinen, niin onko testi tummunut vai ollut yhtä vaalea menkkoihin asti?

tasse: Tervetuloa! :wave: Meillä on pienempi myös vasta 1v1kk :)

Pettunia: Miten kävi?

mymosa: Ajattelin käydä ostamassa viikkonäyttö testin tänään jos kerkeän :D

Viimeksi muokattu:
Moonchaser onneksi olkoon! Siellä ollaan tukevasti raskaana! :flower: :heart: Mulla ei ole varmaan koskaan edes sen jälkeen kun menkkojen olis jo pitänyt alkaa tullut noin hyvää väriä testiin.

Jenhy, Daniella missä mennään? :popcorn: Tulkaa laittamaan kuvia komeista plussaviivoista!

Miten Pettunian on käynyt?

Tasselle tervetuloa! Se on pahimmanlaatuinen sairaus toi vauvakuume, hyvin hyvin vaikea parantaa, olen huomannut. ;)

ON: ei ole vielä tuhruvuoto alkanut ja sikäli mahdollisuuksia on varmaan olemassa. Välillä olen jo ihan varma, että nyt on kyllä tärpännyt, mutta seuraavassa hetkessä sitten taas palaan maan pinnalle ja toppuuttelen näitä "oireita" joita löydän kun oikein yritän keksiä. Tänään jos laittaisi testitilauksen menemään, niin eiköhän jo viimeistään huomenna tuhruttelut ala ja toiveet nollaudu. Hullun hommaa tämä kyllä on, miksiköhän sitä on niin vaikeaa ottaa rennosti ja tjottailla vaan ilman vauhkoilua ja kuumeilua? Toisaalta, ainakin näin kun on vasta yk 1, niin on tää aika hauska harrastus silloin kun ei epätoivon syöverit kutsu. :D

Filuuri dpo 8 tai 9

Olipa hankalaa tuo kuvan liittäminen noin että näkyy viestissä, näillä minun tietokoneenkäyttö taidoilla :ashamed:

sunflower ja filuuri: Kiitos! En vaan vieläkään jotenkin pysty uskomaan tätä. Ehkä sitten jos menkat ei ala. Kovasti on pelko persuksessa.

Moonchaser hyvältä näyttää sulla ja mulla!:) Nyt oli mulla aamun viiva jo sen verran vahva et kai se pitää uskoa todeksi!
Mulla kun oli se kmiallinen pari kiertoa sitten ni ei se ainakaan vahvistunut ollenkaan. Oli vaan todella haamulainen menkkoihin asti.
Mulla ei kyllä oireta oo, mutta kai ne kerkii:)
Plussatuulia muille piinailijoille!

• Tykkää
Reactions: Barbamama35
heippa kaikille! luinkin teidän kuulumisia pari viimeistä sivua..ja onnea kaikille haamuilijoille,ja kunnolla plussanneille!

mut onkin siirretty tuonne osastoon mihin kuulunkin,eli en kyllä yhtään muista koska viimeksi täällä kävin kirjottelemassa..siispä meillä ei nyt niinkään ole ollut yritystä...tässä ollut vähän ongelmia parisuhteessa..mutta nyt ollaan huomenna menossa molemmat keskustelemaan..meiän asioista.

mulla menossa nyt kp 21,ja meillä ollut aika villiä tässä nyt juurikin kp 13,14,16,17 tienoilla..mä noita merkkailen aina välillä kalenteriini..

*ottaa moonia ja daniellaa käestä kii* lähetääs naiset tuonne toiselle puolelle pikku hiljaa, ihan hiljalleen viivojen vahvistettua :)

Valtavan ihanaa!! LISÄÄ NÄITÄ!!:heart:

JOULU ON TULOSSA JA PUNAINEN ON JOULUN VÄRI :D

toivottelee hormoonihirviö tuolta noin.. (leijonien sotamainos on pahinta, ei voi kyynelittä katsoa.. :D)

• Tykkää
Reactions: Santtu81
Daniella ja Moonchaser: ONNEA! :flower: Hyvältä vaikuttaa molempien kohdalla =) Hypätkäähän mukaan tuonne odottajien puolelle!

Mun kemiallisessa haamu vain haalistui seuraavana päivänä ja sinä iltanahan se vuoto alkoi.

Plussatuulia kaikille! ++++++++++++++:whistle:

Moonchaser:hug: Hurjasti onnitteluja!:heart:
Ja Daniellalle myös!

Moni pitkään täällä pyörinyt on vihdoin plussannut ja se on kyllä upea juttu! Samalla tulee positiivisessa mielessä haikea fiilis kun väki siirtyy odotuspuolelle. Käykäähän välillä moikkaamassa meitä kuumeilijoita ja kertomassa kuulumisia! ;)

DAniella ja Moonchaser: onnea plussasta!!! Ihania uutisia olikin täällä kuumeilijoiden puolella!

Mulla on pahoinvointivaihe menossa. Tätähän tämä sitten on. Kyllä sen oli jo 3,5v:ssa hyvin ehtinyt unohtaa :D Mutta pois en toki vaihtaisi.

Muillekin plussatuulia!

Isot onnittelut Moonchaser ja Daniella. Vau. Ja nyt vielä Jenhyn nappaatte kolmanneksi mukaan porukkaan, eiks vaan. Niin ja mahtuisihan siihen vielä Filuurikin. Voi voi, jääkös meitä ketään tälle puolelle. Itse ainakin pysyn täällä vielä tiukasti. Mulle voi päivittää kp 2/32-38 yk12. Alle kolmenkymmenen päivän kiertoa ei ole ollut nyt vähään aikaan, joten pannaan nyt nuo kiertopäivät vähän reilummiksi. Se olisi sitten tämän kierron jälkeen vuosi täynnä. Ihan mieluusti sen kapean punaisen lahjan vastaan ottaisin ennen joulua. Katsellaan, kun taas nyt taas luomumeiningillä mennään.

Tervetuloa joukkoon Tasse.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä