Sunflower, Scatty, Jehny & Maijamehi: :hug: Voihan surku miten punaisia uutisia täällä olikaan
Toivotaan kaikille onnistumisia seuraavaan kiertoon!
Pettunia: Tsempitykset tähän kiertoon! Tuli mieleeni että jos siitä ei tule liikaa stressiä sinulle, niin kannattaisi ehkä yhdessä kierrossa varmuuden vuoksi testailla ovis, että se varmasti on sillon milloin uskot sen olevan. Osuisi sitten varmasti oikeaan aikaan puuhailut
Minulla myös yk9 alkamassa tänään/huomenna. Meitä on minusta suht paljon täällä nyt joilla yk:t yli 6 : /
Liljan kukka: Itsekin joskus pohtinut jos jäisin taustalle joksikin aikaa, mutta sitten tajunnut että tämä palstailu taitaa olla pienin stressin aiheuttaja loppujen lopuksi. Ennemmin ovistestit, greippimehut ynnä muut poppaskonstit sen taitaa aiheuttaa
Ens kierto meneekin minulla ilman mitään turhia apukeinoja käyttäen, sen päätin. Tuli jo nähtyä etteivät ne toimi. Vielä kun saisi sen itse stressin pois :stick:
Omaa napaa, testasin tänään odotetun negan. On sellainen menkkajomotus ollut eilisestä, että tänään tai huomenna alkaa. Tänäänhän on jo kp29 ja dpo13 joten jos on samanlainen kierto kun viimeksi, niin illalla alkaa tuhru.