*Kolmatta kaipaavien SYYSKUU*

Sunflower11 Pahoittelut tädistä :hug:

Whisky Peat Onnittelut ovispulussasta :)

ON: Aloin eilen ovistestailun. Haalea viiva jo tullut testiin, muttei ainakaan vielä ovisplussaa. Mutta siis sinäänsä toivoa on. Ja peittokin heilunut nyt varsin usein.. ;)
 
Sunflower11
Barbamama: Ei.. välillä pyyhkiessä oranssihtavaa limaa (mikä sana) ja välillä ei mitään.. En tiiä.. odotellaan. Kyl huomenna pitäs vuotaa kunnolla jos/kun nämä menkat ovat.
 
Sunflower: pidetään peukkuja, että olisi jotain kiinnittymisvuotoa!!

Täällä kp 13 ja testasin tässä kierrossa ovista ekaa kertaa vasta tänään. Tulikin melkoisen vahva viiva, siis aavistuksen vain heikompi kuin kontrolliviiva, ja osittain yhtä vahva. Selittelyä.. mutta positiivinen on kai vasta, kun viiva on tosiaan tasavahva tai jopa vahvempi? Nyt testiviiva on oikeasta laidasta yhtä vahva mutta vasemmasta vähän vaaleampi. Viimeksi tämänvahvuiset viivat tulivat kp 18 ja 19 muistaakseni. Toisaalta tein testin nyt ekaa kertaa ilta-aikaan enkä aamupäivällä / päivällä, jos sekin sitten jotain vaikuttaa.
 
Listan päivittäjälle tiedoksi, että täällä on menossa yk 2. :( Nyt en vaan tiedä mikä kp on menossa, kun menkkajuilinta ja vaaleanpunainen niukka vuoto alkoi toissa tiistaina ja vuoto alkoi kunnolla viikko sitten lauantaina. Kumpikohan lasketaan ekaksi kiertopäiväksi? Nyt on siis menossa joko kp 12 tai kp 8...
Päivitetään nyt mulle vaikka se jälkimmäinen vaihtoehto eli kp 8/31 ja yk2.
 
Scatty Anteeksi, jostain kumman syystä jäi reilu viikko sitten päivittämättä tuo siun kiertosi (ja menkkojen alku). Ei pitäis vissiin ainakaan väsyneenä päivitellä näitä.. ;) Toivottavasti en oo päivttänyt kaikkien muidenkin tietoja miten sattuu... :whistle:
 
Heippa,

Nyt olis sellaset fiilikset, että ainakin vähäksi aikaa tekee mieli listautua. Vertaistuki paikallaan, vaikka kovin monella ei yk:t vielä kovin suuria olekaan. Eli täällä kirjoittelis Pettunia kp 6/26-38 yk 11. Yrityskierrot on noilla paikkeilla, en nyt jaksa laskea tarkemmin. Kierto on tosi epäsäännöllinen, mutta limat onneksi kertoo suurin piirtein oviksen paikan, ettei tartte tikutella tai varmistella älyttömän pitkiä aikoja. Meillä kun ei jakseta noita petipuuhia muina aikoina :ashamed: Kolmatta odotellaan, mutta koska olen vainoharhainen tunnistautumisen pelkääjä en nyt kerro noitten kahden ikiä tai sukupuolia. ;)

Miuskilla jo vauveli sylissä. Onnea! Tuntuu, että vastahan sä täällä olit toiveilemassa. Eli ite on kai sitten tosiaan tullut roikuttua täällä jo ihan liian kauan...
 
Pettunia: Tervetuloa listoille! Kyllähän meitä tässä kuitenkin muutama on, joilla jo vähän useampi noita yrityskiertoja takana...

Samalla tässä pohdin, kuinkahan moni yleensä vetäytyy palstalta takavasemmalle jos ei vielä ensimmäisten "palstailukiertojen" aikana onnista? Jossain ketjussa muistan lukeneeni pohdiskeluja siitäkin, miten täällä notkuminen saattaa vielä lisätä sitä stressiä entisestään. Joten sikäli taustalle jättäytyminen voikin monesti olla ihan järkevää. Tosin on kai niitäkin, jotka pois jättäytyessään jättävät samalla koko yrityksen sikseen ja aloittavat ehkäisyn. Ehkä elämäntilanne tai ajatukset vain muuttuvatkin yhtäkkiä niin, ettei uusi raskaus vain tunnukaan enää hyvältä ajatukselta.

Saa nähdä miten omalla kohdalla käy, jos vielä useampikin kierto kuluu ilman tuloksia. Tällä hetkellä muiden useamman kierron ajan kuumeilleiden vertaistuki on tuntunut tärkeältä. On ollut esim. helpottavaa huomata, etten ole ainoa jolla kaksi ensimmäistä raskautta on alkanut helposti, mutta kolmatta on saanutkin odotella.

Jos ei muita innokkaita ilmoittaudu, niin ehkäpä minä voisin ottaa lokakuun listan kontolleni.
 
Heissan vaan kaikille! Taustailemassa oon kuluvana kuujautena käyny aina sillon tällön. Eikä ole sitten mitään tullu kirjoiteltua tänne, ehkä senkin takia, että olen tietoisesti yrittänyt karttaa ajatuksia mahdollisista oireista ym.. ja turhiahan ne olis ollukki.. Päivityksiä täältäkin, eli tänään kp2/27 ja yk2.. Nokka kohti uutta kiertoa.. mutta sitä ennen tämä mamma lähtee viikoksi reissuun!!! :wave:
 
Sunflower, Scatty, Jehny & Maijamehi: :hug: Voihan surku miten punaisia uutisia täällä olikaan :( Toivotaan kaikille onnistumisia seuraavaan kiertoon!

Pettunia: Tsempitykset tähän kiertoon! Tuli mieleeni että jos siitä ei tule liikaa stressiä sinulle, niin kannattaisi ehkä yhdessä kierrossa varmuuden vuoksi testailla ovis, että se varmasti on sillon milloin uskot sen olevan. Osuisi sitten varmasti oikeaan aikaan puuhailut :) Minulla myös yk9 alkamassa tänään/huomenna. Meitä on minusta suht paljon täällä nyt joilla yk:t yli 6 : /

Liljan kukka: Itsekin joskus pohtinut jos jäisin taustalle joksikin aikaa, mutta sitten tajunnut että tämä palstailu taitaa olla pienin stressin aiheuttaja loppujen lopuksi. Ennemmin ovistestit, greippimehut ynnä muut poppaskonstit sen taitaa aiheuttaa :( Ens kierto meneekin minulla ilman mitään turhia apukeinoja käyttäen, sen päätin. Tuli jo nähtyä etteivät ne toimi. Vielä kun saisi sen itse stressin pois :stick:


Omaa napaa, testasin tänään odotetun negan. On sellainen menkkajomotus ollut eilisestä, että tänään tai huomenna alkaa. Tänäänhän on jo kp29 ja dpo13 joten jos on samanlainen kierto kun viimeksi, niin illalla alkaa tuhru.
 
Pettunia: Moikka! :wave: Tervetuloa takaisin =)

Liljan Kukka: Kiitos, jos viitsit hoidella listan päivitystä! =)

Sen verran kauan täällä on tullut roikuttua, että aika moni tuttu kuumeilija on välillä jäänyt tauolle ja palannut myöhemmin takaisin. Osa on kadonnut kokonaan. Jotkut ovat siirtyneet enemmän tuonne lapsettomuus puolelle ja joillain taas kuumeilu on jäänyt elämäntilanteen vuoksi. Pidin itsekin tauon, kun alkoi ahdistaa täällä roikkuminen ja "pakkoyritys". Ehkä viimeinen niitti oli se kierto, jossa lääkkeillä saatiin 2 follia eikä plussaa tullut siltikään. Kun hoidot jäivät tauolle oli helppo lykätä nämä ajatukset ja myös tämä palsta vähäksi aikaa pois mielestä. Nyt taas viihdyn täällä, kun pidin pienen hengähdystauon ja sain taas itseni kasaan. Jokainen siis taplaa tyylillään. =)
 
moikka moi, oon käyny lukemas mut en oo kerinny kirjottelemaan. Joten kaikille yhteisesti: onnea ovisplussista, pahoittelut tädeistä ja tervetuloa uusille :)

Täällä piinaillaan. Viime viikolla tiistaista asti kuukautiskipuja, ja mie idiootti tykitin kaikki r-testit mitä kaapista löyty jo viime viikolla. Tätiä ei oo näkynyt ja nyt tänään testikaupoille. Itsellä vahva tunne edelleen ettei tärpännyt. Katsellaan.
 
Moi kaikille! Tilanteen päivitystä, eli tänään kp 30 /30 ja nega testattu. Tätiä siis odottelemaan.

Mie oon joutunut ykkösestä ja kakkosesta kokemaan niin monta negakiertoa että oon asennoitunut kyllä nytkin siihen että kutakuinkin kaks vuotta täällä kolmosta kuumeilen kierrosta kiertoon...Ja toivottavasti osaan jo suhtautua siihen paremmin kuin ennen, esikoisesta se oli aivan hirveää kun ei tärpännyt ja sitten kun tärppäsi vihdoin viimein kolmannesta inssistä, olikin tuulimuna. sitten jouduttiin puolen vuoden hoitotauolle ja neljän kuukauden päästä esikoinen sai alkunsa metformiinin avulla. <3

Toista lasta alettiin oikeastaan yrittämään heti kun esikoinen syntyi, ei siis käytetty ehkäisyä missään vaiheessa. vuoden yrittämisen jälkeen olin luomusti raskaana mutta sain keskenmenon rv16 :( tästä meni aikansa selvitä, mutta vuoden päästä saatiin kakkonen alulle taas metformiinin suosiollisella avustuksella :).

Nyt koitan ottaa vähän rennommin tämän kuumeilun ja yrittämisen, huom KOITAN. Annas olla, kohta sitä taas hampaat irvessä jyystetään ja tollotetaan millon ovis, millon r-testejä silmät sikkurassa :D

mukavaa syksyisen päivän jatkoa kaikille! O/
 
Heippa!

Pahoittelut negoista ja tädin kyläilyistä!:(

Täälläkin jo negaa testailtu!
En taas malttanu olla testaamatta jo Tosi aikasin ku kerran ovis oli ajoissa.. Viimeks siis eilen testasin.. Mulla r-testit myös jo loppu vaikka ei ois kannattanu ees vielä testailla!! Hölmöä.. taas kerran..
No tätiä odotellaan viikon keskivaiheilla.. viimeistään perjantaina:(
Tää alkaa kyllä jo toden teolla masentaa..:(

Tsemppiä kaikille uusiin kiertoihin!!
 
Pahoittelut tädistä sen kohdanneille :(

Täällä kp 15, ja ovistikut näyttävät haaleampaa viivaa. Kuitenkaan en tuntenut mitään ovista, eli enpä tiedä, ovuloinko nyt kyllä lainkaan tässä(kään) kierrossa. Aikaisemmilta ajoilta muistan toispuoleiset nippailut ovikseen aikaan. Nyt ei siis yhtään mitään. Mietin jo mielessäni, että kuinka kauan ollaan tällä tjot-linjalla siinä mielessä, että en mene lääkäriin tarkistuttamaan tilannetta. Kuitenkin vasta yk2 menossa, mutta toisaalta tiedän, että mulla on se pco.
 
Kiitos tervetulotoivotuksista. Oon siis kirjotellut täällä aikasemminkin, mutta välillä karkasi mopo käsistä tän yrittämisen suhteen ja oli pakko saada ajatukset kaikin keinoin muualle. Nyt on onneksi ollut helpompaa ja rennompaa.

Moonchaser, oon tosiaan aika uiseinkin tikutellutkin tuota ovista. Ja todennut, että limat kertoo aika hyvin milloin kannattaa ruveta testaamaan. Viime kierrossa en kyllä saanut koko vahvaa viivaa, liekö sitten ovista ollut ollenkaan. Nytkin on tikkuja kaapissa odottamassa.

Harmillisen moni joutunut negaa testaamaan. Mullakin kului ennen raskaustestejä vähintään yksi per kierto, mutta nyt onneksi nuo pari kaapissa olevaa on pysyneet siellä jo varmaan puoli vuotta. Jotenkin olen melko varma siitä, että kun tärppi tulee, niin sen tietää oireista testaamattakin. Tai että sitten tietää, että nyt on se testauksen paikka. Iteltäni kyttään oireista yöpissatusta ja menkkakipuja ennen vuotoa. Mitkäs oireet on teidän varmat "tärpit"?
 
Pettunia mä en ajatellut positua tuolta odotus puolelta ollenkaan tässä välissä :D Siellä kun syyskuisissa ollut tammikuusta ja muitakin ketjuja seurannut niin ehkä mä keksin siellä lukemista siksi aikaa että sinne takaisin oikeasti pääsen ;) Joskin voi olla että kun nuo syyskuiset sieltä poostuvat niin... Ja koska sitten pääsee sinne takaisin. Kyllä mä oon jo valmiiksi laskurillakin katellut miten la menisi vaikkei kiertokaan ole käynnistynyt :LOL: Ja edellinenkin on vielä kipeä paikka :'(
 
Pettunia kyseli oireiden tarkkailusta oviksen jälkeen. Itse vahtaan varmaankin vähän kaikkia mahdollisia oireita. Kahdessa ensimmäisessä raskaudessa ensi oireet olivat aikalailla erilaiset. Ekassa esim. rintoja alkoi aristamaan jo todella varhain. Toisessa taas tätä arkuutta ei tullut lainkaan - maito kylläkin väheni yhtäkkiä. Tietysti tilannekin oli erilainen kun toisen raskauden alkaessa imetin.

Kohtahan tuo oireiden vahtaaminen taas alkaa...
 

Yhteistyössä