*Kolmatta kaipaavien SYYSKUU*

PERJANTAI 30.9.2011


:kiss: kp 31->

Miima81....................kp 51/26..................yk ?
Tuuska......................kp 39/??..................yk 9
Emmin......................kp 36/33-35.............yk 2-06 -11
Bindi........................kp 34/30..................yk 1 -06 - 09



:popcorn: kp 21-30

PieniTytönTylleröinen....kp 29/??................yk 2
-Daniella(23)..............kp 29/28-30............yk 4 -07 -09
mimosan...................kp 28/32................yk 1 -08 -10
Liljan Kukka...............kp 23/29-37............yk 8 -08 -10
Enisa84......................kp 22/27..................yk5



:heart:kp 11-20


Whisky Peat................kp 20/30-50..............yk 2 (tm 07/11) -03 -05
Aanna.......................kp 19/?....................yk 2 -06 -08
Kati82.......................kp 19/28-37..............yk 6 -10-10
Scatty.......................kp 14/31..................yk 2 -05 -07
Barbamama35............kp 13/23-32.............yk 14 -00 -02
Pettunia......................kp 11/26-38..............yk 11



: /kp 1-10


Sunflower11.................kp 6/26-35................yk 10 -10-08
Jenhy.........................kp 6/27.....................yk 2 -08 -10
Moonchaser.................kp 3/28-32................yk 9 -05 -10



PIINAILIJAT..dpo, haamuilut ym..



MENOSSA MUKANA enemmän tai vähemmän:

Santtu81
Malania
Adalemina
InkeriIisakki
Maijamehi
Tintteli-tyy
mami_86
Äidin onni
Äitikissa
Pepa
Empun odottaja





2011 PLUSSAT - ONNEA


TAMMIKUU
Kerran vielä yk 7
Äpyli
sporty yk 8
kaneli87 yk 3
Mädchen yk 15
Santtu81 yk 4
äiti88 yk 6

HELMIKUU
Koiksa-79 yk 2
Herttaliisa yk 1

MAALISKUU
Karamelliapina yk 5
EevaN
Sametuli yk 2

HUHTIKUU
Niisku74 yk 6
m0308

TOUKOKUU
raparperitaivas
kipakko
Bassets yk 9

KESÄKUU
Tails yk 11
*JS* yk 7
Iina73 yk 1

HEINÄKUU
Minnarun yk11
moomin(34)

ELOKUU
Tähti77
Annastiinakerttuli yk2
Kultakurkku yk3
Mymosa yk18
Malania yk 2

SYYSKUU
LepikonHeta yk 3




PÄIVITYSPYYNNÖT LIHAVOIDULLA JA PUNAISELLA! KIITOS!
Jokainen voi päivittää listaa!
 
Viimeksi muokattu:
Eli uusi kuukausipino avattu.
Laittakaa korjauspyyntöä mahdollisista virheistä :)
Valitettavasti alotuksesta ei tullut kauhean kaunista, lisään jonkun kuvan tuohon kunhan ensin opin miten sen teen.. En taida olla aina ihan yhteensopiva tietokoneiden kanssa.. ;)
 
Kiitos Kati82 uuden ketjun perustamisesta!

Ja lämpimät onnittelut plussista LepikonHeta ja Malania! :flower:
Ihana kuulla plussauutisia! Se luo uskoa omaankin tilanteeseen!

Täällä menossa kp16 ja ovistestit näyttää aina vaan puhdasta negaa! Aloitin testailun jo kp 11... No, en kyllä tiedä tarkkaa kierron pituutta, kun menossa on ensimmäinen kierto pillereiden lopettamisen jälkeen. Yritän ajatella positiivisesti siten, että siellä on kasvamassa niin mahtava ja elinvoimainen munasolu, että siksi menee aikaa ennen kuin se on valmis! :LOL: Monta päivää on kyllä ollu sellaisia menkkamaisia alavatsakipuja, joita ensin luulin oviskivuiksi, mutta nyt luin jostain, että myös munasolun kasvaminen voi aiheuttaa kipuja? Ja että moni tulkitsee väärin nuo munasolun kasvukivut oviskivuiksi... En sit tiedä..

Mutta toivotaan, että mahdollisimman moni meistä plussaa syyskuussa! :wave:
 
lepikonheta ja malania onnittelut plussasta!!!:kiss:

kati82 kiitos uudesta pinosta

Meillä on sairastupa :( ekaks esikko kipeenä, sit mie ja nyt nuorimmainen. Pöhköä :( no nyt sit menkat loppu ja uutta yritystä kohti. Ovistestit kaapissa. Millähän päivällä kandeis alkaa testailee, jos kierto on tuo 30-35?

Toivotaan, että meistä moni plussaisi tässä kuussa :)
 
En osaa listaa päivittää, enkä edes punaista käyttää :) Tumpelo :) Jos joku viitsii päivittää, niin meillä tytöt 06 ja 08, nyt yk1 kp22. Mitään merkkiä mistään en tänään oo kyllä huomannut. Ei auta kuin odotella vaan... ehkä vähän flunssaa sen sijaan olisi tulossa, tylsää. Siis edellisessä ketjussa plussauutisia! Onnea!! Pitääkin mennä lukemaan!!
 
Minut voi toistaiseksi ottaa listalta pois, koska tässä kierrossahan en vielä saa raskautua. Kunhan menkat alkaa, laittelen sitten taas tietoa. Ei alkaneet 4 viikkoa kaavinnasta, kuten itsekin aavistin. Toivotaan, etta mahd. pian..
 
IIIIIIK!

Clerblue digital sanoi että raskaana!!!!
se tavallinen antoi vielä aamulla niin hailakan viivan paikan että olin varma että kuvittelin sen!
Heti vaan mietin että onkohan oikeassa paikassa kun ei näkynyt aamulla edes kunnon haamua. Molemmissa aikaisemmissa plussissa on ollut jo n 4päivää ennen menkkojen alkua selvä plussa.
No sitä suren sitten jos käy huonosti!

LepikonHeta: Onnea haamuilusta!!:)
 
  • Tykkää
Reactions: Malania
Onnittelut munkin puolesta kaikille plussanneille! Toivaottavasti tullaan täältä pian perässä! Vaikka kuinka päätin, että nyt tällä viimeisellä kertaa nautin tästä ihanan piinaavasta jännityksestä, mitä tulee ovisten ja menkkojen odotteluun... mutta eihän tästä voi nauttia, ku jatkuvasti laskee mielessänsä että kuinka monta päivää ja viikkoa on vielä edes mahd. testaamiseen... :LOL: oon perusluonteeltaniki niin malttamaton.. mulle kaikki heti nyt! :) Testikin piti käydä eilen ostamas jo valmiiksi, ku muissa asioissa apteekkiin menin.. No, testin olisin jokatapaukses ostanu ja tehny jo päivää ennenkö menkkojen pitäs alkaa.. ollaan meinaa kp28 vastasena yönä lähös reisuun, niin haluan tehä testin ennen sitä, että tietää ollakko ihmisiksi sielä vai ei... :popcorn: vaikkakin mulla edellisissä raskauksissa on plussa tullut vasta ku menkat n.viikon myöhäs, eli saattaa oviskin olla myöhemmin, ku just puolivälis... mutta näin täälä... :) päivä kerrallansa. plussa tuulia kaikille!!! niin, ja jos joku päivittämäs tuota listaa, niin mulla -08 ja -10 syntyneet pojat.
 
LepikonHeta
Täällä tullaan hulluksi. Eilen aamusta se haamu, illasta kävin apteekista jonkun "herkkä raskaustestikasetti" nimisen testin, se nega. Viivanpaikka mutta ei väriä. Sellanen että näkyisi miehillekin :) Tein sitten tänään taas Pregcheckin 25-herkkyys liuskan. Tässä kuva, siitä testistä on kulunut puoli tuntia, mutta viiva tuli tuollaisena jo 5 minuutin sisällä. Mitä tää on? Kiinnittymisyritys tai muuta? Oireet lähti negatiivisen testin mukana, kyllä tuo mieli on voimakas... Ei kai tässä vielä auta kuin odottaa, mutta tuskin tässä kierrossa tärppäsi loppuun asti kestävä raskaus :/


 
lepikonheta pitäisköhän siun käydä ostamassa viikkonäytöllinen digi? Saisit mielenrauhan? Toivotaan kovasti tarrasukkia kaverille :)

SIIIIIIS NIIIIN KARRRMEEE VAUVAKUUME!!!! Kaikki plussaa ja mie en ees tiiä ovuloinko :S KAIKKITÄNNEMIULLEHETI *itkupotkuraivari* ;)

Ei muuta ku hurrrjasti onnea plussanneille :)
 
Jestas mikä plussa-ryöppy! IHANAA!!! Onnittelut kaikille plussanneille!:heart:

Liljan Kukka ei mitään, kiireessä ei huomaa kaikkea.:)

Täällä ei mitään uutta. Kierroton olen ja merkkejä tilanteen muuttumisesta ei ole. No, jossain vaiheessa kroppa varmaan herää ruususen unesta.:whistle:
 
Daniellalle plussasta suurenmoiset onnittelut!! LepikonHeta: jos vaikka hormonimäärät ovat illalla olleet niin pienet vielä, että oli siksi nega? Eikös ne aina aamulla ole korkeimmillaan, niin ihan alussa eivät ehkä näy sitten vielä muina vrk:n aikoina niin hyvin? Pidän peukkuja! Testasitko/testaatko uudelleen?

Täälläkin malttamatonta odottelua. Kp23, niin vielä pitäisi viikko odottaa menkkoja/ testaamista. Ja periaatteessahan mun kierrot ovat joskus vielä pitempiä. Ei auta kuin jotenkin malttaa odotella!!
 
Kati82: Kiitos uudesta pinosta :)

Daniella- ja Malania: Suuret onnittelut :flower:

LepikonHeta: Kyllä tuossa testissä selvästi viiva on, mutta en ole varma onko siinä väriä. Sinulla on vielä niin vähän kiertopäiviä, että kannattaisi malttaa pari päivää ja testaa sitten. Jos maltat :) Peukutuksia jotta viiva vahvistuisi b:)d

Äidin onni: Toivottavasti menkat muistaisivat sinua hetimmiten! Olet kyllä kauan joutunut odottelemaan niitä. Harmi ettei ole keksitty mitään nopeuttamis keinoa : /

mymosa: Kiitos siitä femiflor vastauksesta :) Saa nähdä raaskinko itse toista pakettia ostaa kun tuo 10kpl:n pakettikin kustansi jo melkein 15e :x

emmin: Jos kierto on 30-35pv, niin kannattaisi alkaa testailemaan ovista kp13 ovistesti ohjeeni mukaan :) Oviksenhan kuuluisi noilla kiertopäivillä tulla n. kp16-21.

Tylsää alkukiertoa elellään. Nyt tosiaan vetelen greippi mehua lasin päivässä, raskausvitamiinit ja femiflorin. Niin ja oviksen tulen testailemaan taas kun on sen aika. Toivottavasti nuo tuottaisi tulosta :)
 
paljon onnea kaikille raskautuneille,tasapuolisesti!! kauhia plussa ryntäys täällä...

no mulle voi päivittää kp1,tänään aukesi hanat:| menkat alkoikin odotettua aikasemmin,luulin et ne myöhästyy parilla viikolla,epäsäännölliset kun on.. mut taisinkin sit ovuloida viime kierrossa kerta alkoi nyt näinkin ajoissa.

kaikille ihanaa vkl!
 
Heippa!

Ohhoh, plussiahan tulee kuin sieniä sateella! Itselläkin ollut tänään sellainen päivä, että tosiaan mietin onko järkeä toivoa vielä kolmatta. En tiedä onko tämä piinailu vai mikä vienyt hermot tavallista kireämmäksi. Lisäksi viime yönä unet jäivät todella olemattomiin sekä oman unettomuuden että nuoremman hammasvaikerrusten takia. Äskettäin oli jo totaalinen hermojen menetys lähellä kun kumpikaan lapsista ei olisi meinannut asettua päiväunille. :kieh: (Ja sitten kun lopulta nukahtivat, oli itselle otollisin nukahtamishetki jo mennyt ohi, joten koneella istutaan päiväunien sijaan.)

Oletetusta oviksesta on tänään kulunut viikko, enkä tähän mennessä ole tuntenut minkäänlaisia kiinnittymisoireita. Ainoastaan DPO 4 oli niitä alavatsan nipistelyjä, mutta aika epätodennäköistä että ne olisivat kiinnittymiskipuja vielä olleet. Toiveet eivät siis tänään ole olleet kovin korkealla. : /
 
Onnea Daniella!

Minäkin näen LepikonHetan testipuikossa haamunpoikasta... Toivottavasti vahvistuu!

LiljanKukka: Täällä samoja ristiriitaisia ajatuksia. Toisaalta on ihan kauhee vauvakuume! En osaa ajatella juurikaan muuta kuin tätä asiaa! Välillä taas hiipii epäilyn mieleen... varsinkin väsyneenä ja kun nuo kaksi vintiötä riivaavat... Että onko mitään järkeä hankkia enempää lapsia? Juuri kun alkaa helpottamaan noiden olemassaolevien kanssa! Kai sitä on jossain määrin joko hullu tai sitten masokisti. :LOL:

Ainakin testaushullu mä oon! Oon nyt tikuttanu ovista jo viis päivää ja pari päivää kaks kertaa päivässä! Negaa näyttää edelleen... tänään tuli tosin haamu, mutta se ei kai mitään kerro.. tai korkeintaan, että ovis on lähestymässä. Ollaan kyllä heiluteltu peittoja tosi ahkeraan ja niinpä miehellä alkaakin jo loppua puhti! Siis juuri kun olis tärkeintä hommailla ahkerasti! Tässähän saa laittaa kaikki viettelijättären kyvyt peliin, että onnistutaan! ;)

Raskaustestejäkin on kaapissa odottamassa viis. Itseni tuntien alan testailla ihan liian aikaisin ja oon kuluttanu kaikki ennen ku mitään vois edes näkyä! Huoh! :ashamed:
 
No se raskaus sitten oli ja meni!
Täti ilmestyi eilen..:( En kerinnyt sitä enempää eilen suremaan kun esikoisen synttereitä vietettiin.. No mä vähän kyllä aavistelin kun ei ollu selkeetä plussa viivaa toisessa testissä vaan pelkkä haamu.. Ja mulla on tosiaan molemmista ollu todella selkee plussa jo ajoissa.. "Eikun eteenpäin sanoi mummo lumessa!":)
KP2 ja YK4
 
Barbamama ollut ajatuksissa... Kysynkin voinko jossain vaiheessa laittaa sinulle yv, tai voistiko sinä minulle. en taustojasi nyt enää täysin muista mikä tilanteenne oli, enkelipojan muistan. Meidän kolmonen syntyi eilen aamulla enkelinä. sykettä ei neuvolassa löytynyt ja syy on nyt selvittelyssä.

Olisi siis ihan jos voisit kokemuksesi jakaa vaikka yv:llä. Tuntuu ettei tästä suosta ole ylöspääsyä.

Jossain vaiheessa tarkoituksena yritää uudestaa, kunhan tästä ansin pahimman yli päästään. Toivonkin että voisin palata silloin joukkoonne, vaikka nelosta sitten yritetäänkin. Kaksi lasta meillä kuitenkin kotona vaan on vaikka tyttö osa meidän perhettämme tulee aina olemaankin.

Rv:t synnytyshetkellä olivat siis jo 36+0...

Tämä viesti on enemmän Barbamamalle suunnattu, tuon joukkoon palaamisen osalta teille muillekin. suruvalitteluja en siis nyt kaipaa, omassa olossa on kestämistä. Barbamaman kohdalla tilanne on eri.

Ymmärtämystä toivoen
Santtu, viime syksyn kuumeilija
 
Täällä tjot menetelmällä mennään, kierrosta ei varsinaisesti tietoa eikä ovuloimisesta. Itse olisin kyl valmis tikuttamaan ovista mut mies on sitä mieltä että lapsi tulee jos on tullakseen, aika näyttää.
 
Santtu:Ymmärrän kyllä ettet kaipaa sen enempiä surunvalitteluja sellaisilta jotka eivät ole samaa kokeneet. Mitä tahansa raskasta elämässä joutuukin kokemaan, niin parasta tukea pystyvät antamaan ne jotka ovat itse aiemmin käyneet läpi saman. Sen olen itsekin toisentyyppisissä vastoinkäymisissä kokenut todeksi. Vähän aikaa sitten juttelin yhden tuttuni kanssa joka odottaa nyt neljättä lasta. Heidän esikoisensa syntyi täysiaikaisena enkelivauvana. Mitään varmaa syytä kohtukuolemalle ei edes löytynyt. Tämä äiti sanoi jotain sen tapaista, ettei se suru koskaan pois lähde, mutta muuttaa ajan saatossa muotoaan.

Omaan napaan ei mitään ihmeellistä. Ei tässä auta kuin odotella mitä tulevat päivät tuovat tullessaan. Ensi viikolla voisi jo testata mikäli täti ei yllätä.
 

Yhteistyössä