runttipulla: mun tekisi niiiin mieli testata, mutta pelkään et jos ei mitään näy, niin petyn sitten niin kovasti. Nyt kuitenkin on periaatteessa vasta dpo 9, jos ovis oli la/su yönä niin kuin luulen. Uutena oireena joko tulevista menkoista tai raskaudesta oli aivan omituinen "vihlonta" kohdun tietämillä eilen spinningissä seisoeltaan polkiessa. 1 krt kun noustiin hölkälle, mun persus tippui takaisin satulaan, kun säikähdin tunnetta.
pikkuinen: kyllä mä kävisin hcg:n mittauksessa, siis verestä? Vaikka mulla oli hcg:tä veressä keskenmenon jäljiltä 10 viikkoa niin en sillä positiivista ovistestiä saanut millään ennen kuin laski 3 ja ovis oikeasti tapahtui. Ja mullahan on pco taustaa kanssa. Oli puhetta aikaisemmin, että ovistestit näyttäisi raskauden niin mun kohdalla näin kävi vasta 23 päivää hedelmöityksen jälkeen eli silloin ovistesti muuttui vasta positiiviseksi, sitä ennen näytti haaleaa viivaa ja yhtäkkiä tummanpunaiseksi eikä siitä enää haalistunut. En siis tajunnut olevani raskaana, vaan tein ovistestejä ihan raskautumistarjkoituksessa.