morebabies viivanpaikka on aina hyvä juttu noilla dpoilla
noi mun r-testit on myös wondfon. Mutta samoja siis kuin pregcheck, eri pakettiin vaan pakattu. Huomenna laitat meille sitten kuvia haamusta
opcorn:
omanapaa ja kommentoijille vastauksia:
Aijaa.com - 9123736.jpg tossa on toi sunnuntain tikutus, se oli kyllä paljaalla silmällä ihan o-plussa kun testiviiva oli tummempi kuin kontrolli, sitä en tiedä miten kuvassa muiden silmiin näyttää. Mutta kun se ei ollut niin
vahva plussa mitä oon aiemmissa kierroissa saanu. En ymmärrä miks noissa testeissä jäi aina molemmat viivat tosi hailuiksi, nyt kun ostin uusia niin näyttää taas tummaa punaista. Mutta missä viipyy mun kunnollinen o-plussa :headwall:
Taidan kyllä odotella sitä ens viikon gyneä suosiolla ja jatkaa o-tikutusta sinne asti jos se kunnon plussa sieltä tulis. Sen verran oppinut tuntemaan omia oloja etten raskauteen usko. Ja jos niin hullusti olis että olisin muka ovuloinut aiemmin kuin koskaan ikinä, senkin se gyne jo siinä vaiheessa havaitsee kun aika on ens viikon perjantaina vasta.
Tossa vielä eilinen ja tän päivänen r-testi vieretysten, tänään on vähän tummempi eli uskaltaisko ovista sittenkin odotella tulevaksi vasta.. o-testi on siinä ja siinä onko tasavahvaa ollu tänään.
Aijaa.com - 9138000.jpg