mimosan::hug: tosi harmi! Tuon takia nuo superherkät r-testit on vähän huonoja, voivat näyttää haamujen haamua menkkahormonien takia, samanlailla kun just ennen menkkoja ovistestit näyttää melkein plussaa.
Oletteko muuten huomanneet, että iltapäivästä saisi tummemman viivan kun aamuvirtsasta? Tuolta raskaustesti-testi kuva pinoa katsoessa olen ainakin huomannut, että jotka testaavat useamman kerran, niin ihan kuin ip-testit olisi tummempia kuin aamu.
).( mun toiveikkuus on laskenut, usko tärppiin on hiipunut totaalisesti. Repäisykivutkin laantuneet, kylmä on ja lämmöt koholla n. 37 c (normaalisti 36.1), rinnat ehkä vähän pinkeet, nännit vähän arat mut varmaan siitä kun olen niin jäässä koko ajan, alavatsaa vähän kipeä, mutta olo "ei tärpännyt". Koko viime viikon odotin kuin kuuta nousevaa keskiviikkoa joka olisi se dpo 10, mutta sellainen olo etten uskalla testata, en vaan kestä nähdä nega-testiä. Hitto, no ennen la-iltaa on pakko testata ellei menkat ala, kun on miehen 30 v. juhlat ja pakko tietää millä kilistellään.