Niin, toivotaa että tarkoitti vaan sitä.. hyvää meille. Tosin siitä tyylistä ja sanavalinnasta saattoi kyllä päätellä, että heillä menee hyvin, mutta meistä ei niin tiedä vielä, kun on matkaa tuohon synnytkseen ja laskettuun aikaan vielä paljon... :'( Jep, ehkä täytyy yrittää ajatella niin, että se tarkoitti hyvää... tosin en kyl ehkä osaa, kyl se ol niin "selkeesti" ilmoitettu, että meillä voi tosiaan olla ongemia, mut ei heillä. En mä kyllä toivo kummallekaan ongelmia
Totta on sekin, että joillekin se on niin tärkeää, että kun ulospäin näyttää hyvälle ja kaikki on uutta ja juurikin tip top niin muulla ei ole väliä.. Mua vaan hirvittää välillä tuo kaverin tuhlaaminen ja ostelu, kun ei tosiaan itse maksa kun omat tupakkansa...

jos niitäkään aina...
Eilen tuumas vielä senkin, että kun sille on sanottu, että raskauden aikana tupakointi aiheuttaa ennnenaikaisia synnytyksiä ja ties mitä niin ei hänellä vaan ole sellaista ennenaikaisuutta .. ja vaikka miten kantaa ja touhuaa niin vielä sisällä pysyy.. mutta hänellä kun on 4 kaveria (jotka ei polta) niin saaneet lapsen ennenaikaisesti ) (n 6 vko enne LA) että ei hänellä kyllä ole mitään ongelmia.. eli VAIN MUILLA ON

Mä en siis tajua tuota negatiivista asennetta siihen, että aina se vika on joissakin muissa... :'( Muutenkin kaikki kun tekee kaiken itse (toisin kuin hän) niin tekee pahaa kuunnella näiden tuttujenkin puolesta näitä juttuja... kun heillä on näin ja noin ikävästi, mutta meillä näin hyvin.. hhmmp, ehkä en vaan tajua sen mielensyövereitä

tarpeeksi.. ?
Siis mä pidän sitä hienona asiana, että osaa ottaa vastaan toisilta ja annan teille arvoa siitä hyvät ystävät

En siis pahalla tarkoita sitä, että otatte vastaan apua =) Sehän on enemmän kuin IHANA juttu, että ei tarvii kaikkee itse ostaa oli se sit käytetty tai uusi..
Mulle kun on sanottu, että kerro vaan mitä tarviit ja sit äidin äiti, että sano vaan mitä tarvii ja kyllä hän rahaa antaa jos/kun tarvii niin ihan milloin ja mihin vain niin mä en vaan jotenkin osaa ottaa ... enkä halua pyytää

Mä olen niin "outo lintu" :$
Ja onhan me otettu tosiaan apua vastaa

Äiti on ostellut pinnasängyn, sitterin...hoitoalustan (käytettynä toki) mutta meille uutena

että onhan sitä kuitenkin hiukan tässä avustuksella menty eteenpäin =) ja äitini tuttava sanoi lauantaina, että se on ihan MUMMO

Niin innoissaan odottaa ja touhottaa, että sitä ja tätä on vielä tehtävä jA tällaisen ja tällaisen olen jo tehnyt...

Kaippa se tämä ensimmäinen lapsenlapsi aiheuttaa aina sellaisen... tunteen, että apua tulee välillä liiankin kanssa