V
vierailija
Vieras
Risto E. J. Penttilä: Trump on valinnut Suomen
Ulkoministerit Valtonen ja Rubio tapaavat torstaina.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
suomea on helpompi viedä kuin saksaa tai ranskaa
En välitä Trumpin Suomi-rakkaudesta.
Eilen Ylellä puhuttiin Trumplogiasta.
Donin mielipiteet vaihtuvat lennossa. Kun pääsemme tänään iltaan, ehkä hän nukkuu vierekkäin samassa vuoteessa Putinin kanssa käsikädessä. Heillä on aina ollut hyvin intiimi rakkaussuhde.
Ps. Saas nähdä pimahtaako taas vakiolukijani.
Näköjään pimahdit kuten aikoinaan oletin. Kaipa tuo on minun kirjoittama teksti. Miksi kidutat itesäsi viestieni lukemisella, jotka eivät vahvista sairasta ja ateistista ajatusmaailmaasi?Latteaa, voi kuinka latteaa tekstiä ollaan jouduttu sinulta lukemaan jo vuosia
Näköjään pimahdit kuten aikoinaan oletin. Kaipa tuo on minun kirjoittama teksti. Miksi kidutat itseäsi viestieni lukemisella, jotka eivät vahvista sairasta ja ateistista ajatusmaailmaasi?
Sinun se on. Et enää tunnista heti tuoppisi jälkiäNäköjään pimahdit kuten aikoinaan oletin. Kaipa tuo on minun kirjoittama teksti. Miksi kidutat itesäsi viestieni lukemisella, jotka eivät vahvista sairasta ja ateistista ajatusmaailmaasi?
Entäpä, jos ei olekaan. On tällä palstalla muutama muukin fiksu kirjoittaja kuin minä. Säästä kiljutuoppisi juopoille isoäideillesi.Sinun se on. Et enää tunnista heti tuoppisi jälkiä![]()
Malliesimerkki KAIKKIEN TUNNISTAMAN SAIRAAN JA YLIMIELISEN NARSISTIN YLIMIELISYYDESTÄ. On tällä palstalla muutama muukin fiksu kuin minä
Onko tämä viesti täysin tasapainoisen ja tervepäisen kirjoitttama? Jos vastaat kyllä, liityt Marko-Petrin eli Rummo-jankkaajan valiojoukkoon.Malliesimerkki KAIKKIEN TUNNISTAMAN SAIRAAN JA YLIMIELISEN NARSISTIN YLIMIELISYYDESTÄ
PAETKAA JOS KOHTAATTE MISSÄ IKINÄ MOISEN NOIDAN!!!