Riikkuli: Joo ei toteutunut ei. :headwall: Treffit siis.
Mä oisin kyllä voinu lähtee, mut pikkukaverilla ei meininkiäkään... No, katotaan mitä ne perjantaina sanoo sitten tuolla äippäpolilla... Jos sitten ens maanantaille taas uus yritys?
Margaret: Tuttu fiilis tuon nukkumisen kanssa... :/ Ja kun se kyljen kääntökään ei ihan vaivattomasti käy, niin se vielä sitten parantaa sitä fiilistä...
Misse: kiitos, laitoin suosikeihin talteen, saa isäntäkin sitten lueskella mikäli haluaa...
Saparo. :hug: Hienoa et oli itekseen kääntynyt.
Maukkis: Ihan hyvä idea mun mielestä toi kirje. Ite oon sitä kans käyttänyt, ihan siksikin et siinä tulee ite sit kans muotoiltua asiat kauniimmin mitä ne ehkä suoraan suusta tulis... Ja on sitten toisella aikaa ajatella, eikä tarvii heti kommentoida takaisin.
Samoilla linjoilla oon kuin
Porsche, että sitten vaan kun ehditte ja jaksatte ym. niin niitä synnytyskertomuksia kehiin.
Niitä on kiva sitten tippalinssissä lukea...
Asrai: Tiedän ettei sun oloa yhtään lohduta, vaikka tiedänkin miltä tuntuu eteenkin just yli menevät päivät... Ootko säästyny "joko mennään" kyselyiltä? Ne ei tilannetta ainakaan helpota... :headwall:
moksa: onnea. :flower: :heart: Täällä nyt sitten kyyneleet silmissä ollaan, kiva kun jaksoit kertoa miten meni.
Ja eiköhän ne yöunetkin pian toivottavasti pidemmiksi muutu.
Onnea koko perheelle. :hug:
Huonosti nukuttu yö täälläkin takana, ja olo on erittäin ärsyttävä... Tosin oisin saanut nukuttua, mutta naapuri päätti pitää bileet ja hiljenivät vasta kun oli poliisit käyneet. :headwall: Ja sitten kun naapuri hiljeni, alkoi vähän supistella ja neiti huuteli unissaan omassa huoneessan jotain leikkikoiralle...
Unet jäi vajaan neljään tuntiin... Tosin tuossa sitten nukuin tunnin, kun isäntä soitti ja sanoi hakevansa tytön ja vie hoitoon, niin mun ei tarvinnut lähteä. :heart: Nukuin, kävin pienellä kävelyllä ja ajattelin tästä kohta vielä mennä nuokkumaan siksi aikaa et menen laittamaan ruoan tuloilleen...
Nyt on tuolla riisipuuro hautumassa, teen tänään jouluksi porkkanalaatikon valmiiksi.
Jos huomenna saisi tehtyä lanttulaatikon, siihenkin kun on ainekset jo odottamassa.
Vielä
( . ): Yöllä tosiaan supisteli jonkin aikaa, tunnin verran varmaan, mut kivuttomia oli koko ajan. Aamulla oli kyllä maha sekaisin, mut se saattaa olla ihan tosta valvomisesta... Ja eilen olin taas Myllyssä, ja silläkin reissulla tuli jokunen kivuton mutta napakka supistus. Olihan ne kivuttomat nyt sormelle paikkoja aukaiseet, että jospa ne perjantaina sitten katsois onko tilanne muuttunut. Toivossa on hyvä elää...
Jajepoo: Toivottavasti säkin jo pian pääsisit tositoimiin, helpottais oloa ainakin jonkin verran... :hug:
Mutta mä menen nyt sekoittamaan puuroa ja sit pötkölleen. :wave:
Shamandalie ja Torsti 38+1 :heart: