Ei niinkään kilojen takia, kun niitä on tullut maltillisesti +10, mutta raskausarvet saa mut aina syvän epätoivon partaalle kun näen ne peilissä. Aluks niitä ei varmaan rv 35 asti ollut ollenkaan, sitten ehdin jo huokaisemaan helpotuksesta, että ne muutamat ovat niin alhaalla, että ne pystyy peittämään, vaikka olis bikineissä... Mutta nyt niitä ei kyllä peitä mikään :ashamed: . Ostan itselleni joululahjaksi sitä Biothermin raskausarpia vaalentavaa voidetta :headwall: .Alkuperäinen kirjoittaja Riikkuli:Onko jollain muulla kuin mulla kauhea itsekriisi kroppansa suhteen? Tää on jotain hirveetä tää mun itseinho tällä hetkellä. Kun vaan turpoo ja paisuu ja tietää, ettei mahda sille mitään. Mä pelkään, että jään tämöiseksi valaaksi! Toisilla lähtee kaikki imettäessä, muta vaikka itse imetin 7 kuukautta, niin mulla oli tosi kovan työn takana saada kilot pois. Hoikistuin kyllä, mutta töitä sain tehdä ja paljon sen eteen, ett olin entiseni. Mulla tuli esikoisestakin se 23kg raskausaikana.
Mammakavereilla on 10 kg lähtenyt jo laitoksella, joten elättelen toiveita, että mulle kävis samoin :saint: .
Olipas muuten söpöläinen se vauveliinin vauva :heart: .
Jos ne vaunujen renkaat on kovin tyhjät, niin eikös se vaikeuta maastossa menoa? Meillä ainakin oli kaupasta haettaessa ihan täydet kumit.
Kivunlievitykseksi aion vaatia epiduraalin ja ilokaasua. Henkiset traumat välttääkseni myös peräruiske on toiveissa. Mä en oikein näe mitään hienoa siinä, että yritetään väkisin kärvistellä ilman kivunlievitystä vain periaatteen takia. Jos joku kertoo synnyttäneensä ilman kivunlievitystä, niin lähinnä tunnen kauhua enkä suinkaan mitään ihailua.
Mutta eihän sitä koskaan tiedä ehtiikö sitä saada epiduraalia. Aqua-rakkuloita en missään nimessä suostu ottamaan. Sehän on ihan sairas ajatus, että kivulla poistetaan kipua. Valmennusvideolle kiitos, että näyttivät kuinka suurta tuskaa niiden laittaminen sille mimmille aiheutti .
Ai niin ja mmiilialle tsemppiä :hug: ! Toivottavasti pääset tositoimiin, niin ei tarvitse kantaa huolta pikkuisesta :hug: !
Nyt siivoamaan...