Moikka pitkästä aikaa täältäkin!
Ihania ultra- ja masukuvia, ja uutisia!

ONNEA mammaRoille, ihanaa kun mies viisastui ja odotatte nyt vauvaa yhdessä! :heart: On varmasti suuri helpotus sinulle.
Tänne ei suurempia. Suonikohju tulollaan vissiin oikean jalan polvitaipeeseen :kieh: ja supistelee vaihdellen, toisena päivänä jatkuvasti,toisena ei kertaakaan. kivuttomia ovat mutta silti pelottaa että aiheuttaako jotain alakerras.. huomenna neuvola nii pääsen juttelee tätin kans! hirvee päänsärkykin välillä tulee jos nousee liian nopeaa ylös esim sohvalta, humisee ja sumenee silmissä hetkeksi ja tosiaan tuo särky on melkoinen... menee yleensä ohi melko pian.. onkohan sit korkee vai matala verenpaine.. :ashamed:
vauvavakuutus aiotaan ottaa edullisesta Lähivakuutuksesta kuten esikollekin. verrattiin sillon hintoja, ja huomattavasti edullisempi tuo LV:n kuin esim Tapiolan!
Onko muilla ruokahimoja??? Mulla on järkyttävä himo fetajuustoon

oon miettiny vaan et onhan se kai sallittua syödä mut oon tullu siihen tulokseen että on.. pästoroidusta maidosta tehtyä Arlan fetaa syön, mut sitäki pitää vähän miettiä et paljonko tohtii syödä ku on nii suolasta......
Seksiä täällä on lähes joka päivä kuvioissa

vaikka aluks itel tuntuski ettei huvita, nii kyl ne halut sieltä tulee....

mulla vaan sattuu yhdynnän jälkeen aivan sairaan kipeesti emättimen aukkoon tms enkä oikeen tiiä mistä johtuu, et onko mulla vaan herkät paikat ja ärtyy kun tavarat menee sisään eikä kumiin niinku ennen ku alettiin vauvaa yrittää... anteeksi turhan intiimit jutut mut mietityttää :ashamed: kipu on oikeestaan samanlainen ku oli synnytyksen jälkeen joskus mut sillonkaa en syytä selvittänyt (just muistui mieleen tuollainenkin asia....!

)
Viikko töitä takana, ihanaa vaihtelua oli, ja haluan todellakin opiskella toimittajaksi hamassa tulevaisuudessa

20.7. alkaa sit 3vkon työputki...
Upp3 ja masukki 16+4 :heart: