Ihania ultrakuvia tuossa yllä <3
Seerumialle parempia vointeja, vielä ei oo pikkuisen aika tulla maailmaan. Paljon lepoa sinne.
Muillekin jotka kärsineet supistuksista, niin kovasti tsemppiä ja lepoa vaan! Ite en vielä tiedä edes miltä supparit tuntuu, mut ehkä nekin jossain vaiheessa tulee koettua...
Vauvattoman tilanteessa eletään vahvasti mukana :heart:
Juu kyllä täälläkin isä on innoissaan tulossa synnytykseen mukaan. Turpaan sais jos edes miettis ettei tulis

Mut onneks mieheni on niin innoissaan tästä kaikesta ettei kyllä mistään hinnasta jäis pois!
Täällä edelleenkin
lonkat vaivaa, jo pari viikkoa reistaillu. Huomaan, jos oon pari päivää rauhallisesti etten paljoa liiku niin lonkat tykkää siitä. Heti jos lähen tunnin kävelylenkille, niin lonkat kipeytyy entisestään ja sit taas kärsitään sen jälkeen monta päivää ja jokainen askel tuntuu ilkeeltä. Mut en nyt haluis jo tässä vaiheessa sohvaperunoitua, pakko päästä liikkeelle ja lenkille edes muutaman kerran viikossa. Onko kellään mitään apukeinoja?
Ite teen
istumatyötä ja ei oo ainakaan vielä ollu ongelmia selän tai minkään muun kanssa. Tällä hetkellä oon onnekas, että teen istumatyötä, koska noi lonkat vaivaa sen verran etten varmaan pystyis seisoskella tai liikkua koko päivää! En yhtään ihmettele raskaanaolevia hoitotyöläisiä tai muita jotka työssään kovasti liikkuu, että on saikulla. Ite en varmaan kestäis ollenkaan enää!
Noista
lämpöpusseista. Oonko nyt ymmärtänyt ihan oikein niiden idean.. Eli siis sinne pussukan sisään ei tarvitse pukea kun jotain kevyttä päälle ja vauva pussiin ja lämpöisenä pysyy? Onko noi tarkotettu vaan kaukaloihin eli siirtymisiin vai voisko niitä käyttää ihan kun vauva menee päiväunille ulos vaunuihin? Ja onko noissa lämpöpusseissa eroja, jotkut on tarkotettu kaukaloihin ja jotkut vaunuihin? Kai niissä jotain erojakin on... Mitä pusseja itse suosittelette, merkkejä, yms? Onko hintavia? Rupes kovasti kiinnostaa noi pussukat, mut ei tosiaan yhtään tietoa eikä kokemuksia niistä... Osaisko joku jelppiä?
Enny 24+2