Terveisiä neuvolalääkäristä ja samalla poksutaan rv25+0!!
Kaikki oli hyvin, kohdunsuu tiukasti kiinni ja kanava sen 3senttiä. Sf-mitta oli 23cm. Hb:kin oli noussut rautakuurilla, nyt 124. Viimeksihän hb oli 118, mikä ei sinänsä huono, mutta siinä oli ollut niin jyrkkä lasku, että sillä aloitin tuon rautakuurin.. Sykkeet kaverilla vaihteli siinä 128-142..
Ainoa, että mun piti nyt saada se Kelan todistus ja tuossa kotimatkalla tajusin, että enhän mä sitä saanut.. Pitänee siis soitella neuvolantätskylle perään..
Pepsimax, täällä ei kokemusta tuosta lämpöpussista, mutta vakaa aikomus sellainen on hankkia!!
Kuulostaa ainakin näppärältä pikkuiselle talvivauvalle.. Netistä oon vaihtoehtoja katsellu, mutta vielä ei ole hankittu..
Levottomista jaloista.. Täällä kyseinen vaiva ja voi että kun onkin ärsyttävä vaiva.. Aarhg..:kieh: Melkein joka ilta makaan jalat kohti kattoa, että sais olluksi..
Seerumia, nyt vaan otat rauhassa ja jalat tiukasti kiinni!!
Hyvä, että pääset tarkastuttamaan tilanteen, toivotaan, että levolla helpottaa ja pieni vielä jaksaa kasvatella itseään sisuksissa..
Isän osallistuminen synnytykseen, samoilla linjoilla Rödluvanin kanssa, hyvin kirjoitettu!
Meillä mies tulee ehdottomasti mukaan, en voisi kuvitella muuta.. Lisäksi miehelle esikoinen, joten varmasti ikimuistoinen tilanne hänelle.. Mutta kaikki tyylillään, kuten joku toteskin..
Täälläkin seurataan kaikenmoisia
synnytys- ja raskausohjelmia tv:stä.. Usein tippa linssissä tietty.. Miten niin tunteet pinnassa...
Yksi suosikki on Faktalta tuleva synnytyssairaala ja toinen on tuo sydänääniä..
Postipoika piristi mukavasti mun aamua..
Toi paketin, jossa mun netistä shoppailemat vauvanvaatteet..
Sävyinä valkoinen, beige jne, että sopii tälle meidän piilottelijalle, oli sitten kumpi vain..
Sofi ja ekavekara esu tosiaan poksuu 25+0