malttamaton: Ihanat ultrakuvat, huikeen selvät! Varsin söpö tapaus siellä mahassa
Työmotivaatio on hukassa juu. Tai mähän olen kyllä ollutkin töistä yli kuukauden poissa, että ei ihmekään jos ei nappaa. Ens viikolla ajattelin kyllä mennä jo kokeilemaan töitä, vaikka toisaalta ei huvittaisi. Haluan kuitenkin vielä nähdä kivoja työkavereitani, kun jään äitiyslomalle(tai kesälomalle ensin), niin en tuonne ole enää palaamassa varmaan ikinä.
Mä kans harrastan tuota mahantuijottelua paljon. Se on vaan niin ihana näky, kun toinen möyrii menemään.
(.) Taas järkytyin viime lauantaina, kun tajusin, että vauvan laskettuun aikaan on
14 viikkoa!! Mulla on vielä paljon asioita hommaamatta ja ja ja. Kiirehän tässä kohta tulee. Syyskuun jälkeen olisi vielä tiedossa luultavasti muutto isompaan asuntoon, pitäisi ehtiä siis pakkaamaan nämä kaikki tavarat.
Mulla alkaa tuo maha ilmeisesti niin ylhäältä, että kun istun niin alkaa rintakehässä tuntumaan. Varsinkin jos ryhti pikkuisenkin kumarassa. Aika ylhäällä tuo pikkuinenkin tuntuu viihtyvän, monesti tunkee ihan melkein pallean alle, tuntuu istuttaessa tosi epämukavalle ja sit siinä on sellainen kova möykky(vauva
).
Kamala väsymys myös alkanut vaivaamaan.. Jo kuuden aikaan illalla olisin ihan valmis nukkumaan, mutta oon kuitenkin sinnittellyt hereillä. En tajua, miten tuun saamaan itseni ylös kuudelta aamulla, kun tarvii töihin palata.
Keskiviikkona olisi tiedossa sokerirasitus, hyi olkoon. Pelottaa sen mahdolliset tulokset
Emerentia ja Bebe 26+2