huomenta...:wave:
Täällä on yksi joka huolestunut,kun ei ole OKSETTANUT

...just näinhän se menee,silloin kun oksetuttaa,toivoo että se helpottais ja kun ei okseta niin huoli vain kasvaa. mulla on viimeyönä ollut jotain ihme polttoja selässäkin,saapi nhdä mitä tää on..,maha on oikealta kasvanut niin että siinä on sellianen kova möykky. Todella outoa,sanon minä. En tie ottaisko ne äitipolille jos menisin ton möykyn ja kipuen takia.
Galluppia minulle lapsi on kolmas ja miehelle ensimmäinen ja kyllä meille toivon mukaan ainakin neljä lasta tulee..

ikää mulla nyt kohta 27 vuotta ja ahaluaisin lapset ennen kun täytän 30,kiirettä pitää. ehkä tyydyn vain neljään...

kun mieskin haluaa kaksi lasta vain..
ihana aamu,töihin menen vasta 10:15,saa ihan rauhassa olla,lapset katsoo ohjelmia ja minä istun vain,kerrankin. töisaalta illasta tullaan kotiin vasta kuuden pintaan,se ei ole kovin miellyttävää ,kun kroppa olisi heti valmis sänkyyn,mutta kello ei ole kuitenkaan tarpeeksi..

ainakin aurinko paistaa pitkään,piristävää..
Ai,niin,piti näistä kehon muutoksista kysellä teiltä muilta...

mulla lähtöpaino 47,8 ja kiloja tullut nyt muutama,vaaka näytti eilen 51,7
omasta mielestäni olen tosi turvoksissa,muiden mielestä on vain vatsa kasvanut..

Rinnat on olleet a-kuppia ja nyt on kaksi kuppikokoa kasvaneet ja saan juosta miestä pakoon..

D rintojen kasvuun olen tyytyväinen,kunha eivät enää kasvaisi...

Toivon myös ttei takauoli leviä pahasti,olisi kiva olla sellainen siro odottaja..

tuskimpa olen kun aiemminssakin raskauksissa kiloja tullut kolmisenkymmentä..

muuta luin että kiloja tluee enempi niille joilta sitä rasvaa puuttuu,ja multa on kilot lähteneet kokonaan eli olen palannut alle 50kg; kolmessa kuukaudessa. kiinteytyminen onkin sitten ollut ihan työn takana..

mutta se on sen ajan murhe,onneksi..