Alkuperäinen kirjoittaja neljäskö;23616223:
NP-ultra mä ehdottomasti taas olen sitä mieltä etten jättäisi sitä välistä missään tapauksessa. Ehkä isoin vaikuttava tekijä tuohon on että olen molemmissa keskenmenoissa jäänyt kiinni siinä ja toisaalta ajattelen että joutuisin paljon enemmän maksamaan jos yksityiselle haluaisin normiultraan niiden viikkojen aikana mennä. Koen että se on mulle tilaisuus päästä kurkkaamaan että onko kaikki ok.
Toisaalta eihän se 100% varmaa ole koskaan ja vielä rakenneultrassakin saattaa jotain tulla esille, mutta se on sen ajan murhe sitten. Toki toivon että saan terveen lapsen :heart:
Heippa!
Oma kantani on sama kuin
neljäskö tuossa kirjoitti. En missään nimessä jättäisi np-ultraa väliin. Jos jotain poikkeavaa löytyy, niin ainakin sitä sitten tutkitaan lisää. 100% en minäkään luota, mutta lähtökohta on tietysti se, että jos kaikissa ultrissa kaikki on hyvin, niin lapsikin syntyy terveenä. Ystävälläkin oli np:ssa kaikki hyvin, mutta rakenteessa kävi ilmi, että lapsesta tulisi niin vaikeasti vammainen, että jos selviäisi ylipäätään hengissä maailmaan, ei selviäisi tässä maailmassa kauaakaan. Sitä surua en kestäisi :'( - jos siihen on mahdollisuus vaikuttaa. Itse aion mennä myös veriseulaan ja kun kunta innokkaasti ultrailee muuloinkin kuin np:n ja rakenteen, niin annan siihen ilomielin luvan.
Poppeliinille Onnea hyvistä ultrakuulumisista :flower:!'
Viimeksi unohdin toivottaa uudet tervetulleeksi, mutta tulkoon se nyt tässä -
tervetuloa uudet =) !
Varhaisultrasta ajattelen hieman eri lailla kuin
EevaN - itse menin sinne siksikin, että jos niin surullisesti kävisi että tämä menisi kesken, niin ainakin tämä raskaus on "todistettavasti" ollut olemassa ja nyt on valokuvia siitä pienestä ihmisen alusta. Ja tietysti kaltaiselleni panikoijalle se antoi varmuutta siitä, että siellä tosiaan on joku.
ON: Tänään oli aamulla pahin olo tähän asti, mutta syömällä vältin oksentamisen. Koko ajan on nälkä. No ei ihmekään jos pikkuolio kasvaa tuota tahtia, mitä oli 4 päivässäkin kasvanut =) .
Työt ei oikein jaksa innostaa...:headwall: