Padmerine: pahoitteluni...
ja voima :hug:
Muisku78: Täälläkään ei edelleenkään
pahoinvoinnista tietoakaan. En tiedä miten pitäisi suhtautua : / kun edellisillä kerroilla se alkanut heti ja kestänyt vähintään ensimmäiset kolme kuukautta ympärivuorokautisesti. Epäilyttää että kasvaako sisälläni tosiaan pieni ihmisen alku...
Varhaisultraan aikaa vielä melkein 2 viikkoa! Masu tuntuu kuitenkin kasvavan ja jotain pieniä tuntemuksia edelleen sillä seudulla. Ja väsymys sekä arat rinnat raskaus
oireina. Ja turvotus. Tuntuu että työhousut kiristää jo istuma-asennossa.
En ole tätä aikaisemmin kertonut, mutta minulla oli ennen esikoista 1 kohdunulkop.raskaus ja 1 varhainen keskenmeno. Näistä siis aikaa yli 10 vuotta. Mutta silti kummitteleevat edelleen takaraivossa.
Äitiyspakkaus on tosiaan enemmän pojalle sopiva, mutta ihana silti. Ja aiotaan ottaa se. Ei ole nimittäin enää mitään vauvatarvikkeita tallessa, kuopuksen syntymästä yli 6 vuotta
Täällä on ollut keskustelua
tyttö ja poikaoloista Itselläni on
kaksosolo?! Se alkoi näkemästäni unesta, jossa näin unta kohdussa "kelluvista" vauvoista... Ainakin toinen oli poika. Sen unen jälkeen tuntunut että näen kaksosia joka puolella, silmiini pompsahtaa uutisia ja asioita koskien kaksosia jne. Jännä juttu!
Miehen kanssa vitsailtiin, että olisihan se kätevää, tulisi kerralla kaksi - olisi leikkikaveri
mut ei se saata hirveesti naurattaa ekana vuonna...
No mut katellaan!! =)
Onks teillä kellään
doppleria? Me tilattiin netistä pari päivää sitten.
Olen kyllä ihan "höpsähtänyt" tästä raskaudesta, tekis mieli ostaa kaikkea mahdollista ja mahdotonta! :ashamed::O
MarsuJaSiskit: minulle masutuubi on ihan uusi juttu, en muista oliko sellaisia 6-7 vuotta sitten
Tosi hyvä keksintö. Pitänee minunkin laittaa muutama tilaukseen. Niitä on ihanilla kuvioilla:
HAKU | Raskauskeiju.fi
Tuolta samoilta raskauskeiju.fi:n sivuilta löydettiin se dopplerikin =)
(Saahan tänne laittaa linkkejä..?)
Olen miettinyt kovasti yötöiden tekemistä. Pitäisikö pyytää esimieheltä että saisi tehdä vain aamu ja iltavuoroja..? Kenellä muulla kokemusta raskauden aikaisesta yötyöstä? Vaikka eipä noita hirveesti kyl ole, n.3 (peräkkäin) kolmen viikon listassa. Joskus ei yhtään, eli vaihtelee suuresti...
Viime yön olin töissä ja vielä 2 yötä... |O
Hyvää viikonloppua kaikille!! :heart::hug:
- jouluvauvan äippä & vaavi 4+6 -