Soili eipä itsellänikään mitään "kamalia" oireita ole. Kuvotusta välillä ja palelua varsinkin iltaisin. Eilen ei ollut oireita iltapalelua lukuunottamatta ollenkaan ja heti turhan vilkas mielikuvitus lähti liikkeelle.. Mulla 3 aikaisempaa odotustakin ollut loppuun asti aika oireettomia
Tervetuloa uusille :wave: Mukavan monta pinossa jo onkin. Mukava huomata että muutaman jo vähän kuin tuntee, juttujen perusteella siis.
Tää on pakko kertoa, meidän taloyhtiössä asuu noita
Ei olla muutamiin viikkohin oltu naamatusten tekemisissä, eikä pahemmin juteltukaan.
Eilen sitten ulkona törmättiin lasten kanssa ja jäätiin juttelemaan kaikenlaista. Oltiin varmaan tunti siinä ja todellakin ohitettiin kaikki raskauteen liittyvät keskustelut vaikka hän puoli välissä raskaana onkin, lähinnä lapsista juteltiin, asunnon myymisestä jne..
Lähdin siitä sitten siivoomaan ulkovarastoa joka oli kesken jäänyt ja kun tulin kotiin oli puhelimeeni tullut viesti: Toivottavasti en pahoita sun mieltä.. mietin että kehtaanko kysyä, mutta sen verran näytit siltä kasvoista ja silmistä että on pakko kysyä ootko raskaana? :|
Tämänlaisen viestin siis sain.. Olin aivan pudota jaloiltani ja näytin miehellekin viestin. Ei voinut kuin ihmetellä.
Vastasin vähän vitsaillen että miten voisin pahoittaa mieleni jos kerran naapurissani asuu noita ja perään laitoin että kyllä olen hyvin alussa..
Kaveri soitti heti perään ja sanoi että oli nähnyt mun naamasta, kuulemma silmät loisti sillein oudosti. Aika ihanaa. Onhan tää ihan huippu juttu ja olen niiiiiin onnellinen että ilman sanomista se näköjään välittyy niille jotka osaa oikein tulkita :heart:
Lauantaina monta hyvää ystävää monien vuosien takaa oli tyttären juhlissa, mutta kukaan ei osannut aavistaa mitään!!!
Muutamilla varhaisultraan meno edessä, onnea mukaan ja kiva päästä lukemaan uutisia pikkuisista. Omaan vielä 8 päivää aikaa ja todellakin odottavan aika on pitkä
Omaan napaan
Tänään ekaa kertaa menen pariin kuukauteen töihin saikun jälkeen, jännittää ja samalla mietin että miten paljon uskallan rehkiä (hoitoalalla olen) kun muutenkin olen niin varovainen kaiken suhteen nyt. Tekisi mieli paljastaa työpaikalla uutinen mutta en tiedä. Kai pitää vaan tunnustella omaa vointia ja miettiä sitten eteenpäin..
Muutenkin tiedän että mulla riskiraskaus, joten haluaisin vaan että kaikki menee hyvin joulukuuhun asti ja saadaan neljäs rakas syliin asti turvallisesti :heart:
Muuten vointi ihan ok. Kuvotusta välillä ja palelu on hurjaa. Mutta muuten oireeton olo.
Tää ilmakin niin piristää ja lähestyvä Alanyan reissu. Mä vaan olen niin onnellinen nyt ihan kaikesta että :heart:
Ihanaa alkanutta viikkoa kaikille :wave:
Neljäs rv 6+0