Moi!
Itekin oon huomannu että alkaa päässä pyöriin enemmän noi ajatukset, et onko kaikki vauvalla kunnossa. Vaikkei oo mitään syytä. Täytyy vaan ajatella positiivisesti! Mulla alkaa kyllä oleen elo aika tukalaa ja vielä seitsemän viikkoo laskettuun aikaan.. Vauva on kääntyny alaspäin ja potkii koko ajan kylkiluita ja on koko ajan sellanen olo, että pitäis venyttää toista kylkee. Se ei ees tunnu potkuina kun sellasena kipuna luussa.Tai sitten se ottaa tilaa sieltä, mikä aiheuttaa ton kivun.
Tukivyön käyttökin on ollut hankalaa kun tuntuu että sekin kiristää vaikka yritän pitää löysällä. Kävely on vaivalloista kun painaa tosi paljon alas ja viime päivinä on pari kertaa tullu sellasia pikkimäisiä kipuja suoraan emättimen läpi? tietääkö kukaan mitä lienevät? Onko kyseessä, että alkaa kohdunkaula lyheneen tms?
Lääkäri on vasta viikolla 36 eikä jaksais terveyskeskukseen raahautua. Miettii vaan että tätäkö tää loppuaika nyt on. kaiken maailman vaivoja koko ajan.
Muutenki vähän sad, kun yksi tosi hyvä ystävä viikonloppuna yhtäkkiä laukas, että täytyy taas etsiä ystävyyden kipinää uudelleen ku ollaan niin eri tilanteissa ja meillä onnyt vauva nr yksi.. Ja että jos ei oltais samalla alalla niin olisko meillä mitään puhuttavaa keskenämme.. Pikkusen kyllä masensi, ku kuitenki ollaan oltu vuosia kavereita ja musta ainakin ystävyys ei perustu siihen, että ollaanko samalla alalla tai tasan samassa elämäntilanteessa. Vaan siihen että ollaan samalla aaltoppituudella ja tunnetaan toisemme vuosien takaa läpikotaisin..en tiiä, ite oon ajatellut että lähimmät ystävät pysyy läpi elämän kävi mitä kävi. Sellasista puolitutuista nyt ei oo niin väliä.
Siinä kai se ystävyys punnitaan elämän muutoskohdissa. En haluais menettää hyvää ystävää kun niitä ei oo liikaa. Mut toisaalta, fakta on, että elämä muuttuu ja on muuttunu ihan täysin ja on tosi surullista jos meidän ystävyys olikin vaan kiinni siitä kuinka hauskaa oli ja hyviä bileitä oli tai yhteisiä harrastuksia tms. Harrastuksiakin voi taas jatkaa kunhan on selvinny raskaudesta.
Blääh, pitäis varmaan puhua asiasta vielä kyseisen ihmisen kanssa..