Raskausarvista navan molemmille puolille on tullut kaksi pientä punaista viivaa. oliskohan sormenpään kokoiset. ne on ollut jo aika alusta lähtien, ajattelin ensin niistä että olen tökännyt masua johonkin, että olisi "haavauma" mutta ei sitten parantunutkaan niin kai ne on niitä arpia.. silloin kun ihmettelin niin ei ollut kuin toisella puolella vain..
entäs sitten tälläinen. uskotteko että mieliteoista voi tulla lapselle "mieli" ruoka tms?
anoppi on ekan lapsen kohdalla kuulemma vetänyt kilo tolkulla tomaatteja.. niin tämä tykkää vieläkin tomaateista kaikissa muodoissa. (veli ei tykkää kuin oikeastaan tuoreena)
sitten tän toisen kohdalla (minun mies) on syönyt kuulemman tooosiii toooosiii paljon mustikoita. kun oli kuulemma hyvä mustikka vuosi. ja tää mun mies vois vedellä ihan koko ajan mustikoita.. piirakkana, raakana, kiisselinä, juguna yms yms.. aina sais olla laittamassa mustikasta jotain..
niin uskotteko tälläseen että se olisi kohdussa opittua? kyllähän niillä siellä kohdussa on jotain makunystyröitä jo...??
no kuitenkin, olen sitten naureskellut että mä vedän hirveesti vadelmaa ja mandariinia.. vadelmiakin oikeasti joka päivä eri muodoissa ja iltaisin tellun ääressä saatan vetästä suunnilleen kilon pussin mandariineja..
jalava ja smurffi taas...