HUHTIKUUN MASUJEN PINO

Maanantaita..

Kävin sitten tekemässä rikosilmoituksen tänään.. ei nimittäin menny ihan putkeen ne tädin 50v synttärit.. sain turpaani siellä..
Se tädin miesystävä rupes riehumaan ja satuin ikäväkseni sen tielle.. no ei siitä sen enempää.. onneksi ei käynyt kuinkaan.

Vauva on onneksi taas kääntynyt "oikeinpäin" potkut ei tunnu kokoajan tuolla rakossa.. meinas olla jo aika tuskaa niitten potkujen kanssa..

Ihanaa täällä on satanu lunta 20cm tosi ihana oli touhuilla ulkona kaksosten kanssa.. laskettiin mäkeekin ekan kerran tälle talvelle.

Sitten niille tsemppiä jotka on määrätty liikkumis kieltoon.. koittakaahan olla aloillaan että pääsette paremmille viikoille. :hug:

Veriryhmää kyseltiin ja mä taidan olla B+

Enpäs nyt muista pitikö vielä jotain kirjotella..

Huomiseen!

t:gemini + masukki rv 29+0. :heart:
 
:wave:

Moi kaikille pitkästä aikaa ja Tervetuloa uusille..

Joka päivä oon käyny lukemassa täällä, ja päivittämäs uusia etusivulle, mut siihen se on sit jäänytkin, eli aikaseksi en oo saanu kirjoteltua.

Halit kaikille supisteluista ym kärsiville, täälläkin supistelee jo välillä ikävämmin.

Geminille kans

:hug:

Orapihlaja puhu noista pätkis karkeista, mä niitä kaks pussia kaupasta toin ja kerrallahan se yks pussi meni :ashamed: On ne vaan niin hyviä.

Veriryhnä mulla muistaakseni on A...pakko käydä tarkistamassa.. juu onhan se.

Vaatteita vauvalle oon jo lajitellu, mut pessyt en vielä oo.. Pitäs varastosta vielä muutama laatikollinen niitä pöllyytellä, ja valkata.

Ei kai tässä taas tällä erää muuta..

Miron äiti ja "Sisu" 26+5 :heart:
 
gemini, anteeksi, mutta miksi puhut lapsistasi sanalla kaksoset? Ymmärrän kyllä raskausaikana, mutta eikös ne nyt ole kuitenkin yksilöitä ja omanlaisia persoonia vaikka siis kaksosina ovat syntyneetkin? Jotenkin tuo vaan `pistää´ niin korvaan aina kun heistä kirjoitat. :ashamed:
 
Te ootte ollut tänään tosi aktiivisia.

Mekin mietimme tuota brion moon fasion pinnistä.

Ja ihanat sivut sisukas.net =)

Sit tervetuloa uudelle mammalle.

:hug: kaikille sitä tarvitseville

Minua särkee aivan järjettömästi päätä joten pakko mennä nukkumaan,hyvää yötä toivotan

Aika vähän on särkenyt että ei saa valittaa :ashamed:

Rv 28+3 Lilo ja Stitch
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 20:39 harmaa kirjoitti:
gemini, anteeksi, mutta miksi puhut lapsistasi sanalla kaksoset? Ymmärrän kyllä raskausaikana, mutta eikös ne nyt ole kuitenkin yksilöitä ja omanlaisia persoonia vaikka siis kaksosina ovat syntyneetkin? Jotenkin tuo vaan `pistää´ niin korvaan aina kun heistä kirjoitat. :ashamed:
Puhun lapsistani kaksosina ainoastaan täällä palstalla.. kotona he ovat ihan yksilöitä.. en itse ole ajatellut asiaa näin.. ihan sama kirjoitanko että tein jotain lasten tai kaksosten kanssa..
ja ehkä kirjoitan näin jotta minut muistettaisi edes jostakin täällä palstalla.. monella on ennestään lapsia ja helposti sekoitetaan nikit toisiinsa.. tai ainakin minä sekotan.. :ashamed:
Jos tuo valitsemani sanamuoto siis häiritsee niin tottakai voin puhua tytöistä/lapsistakin.. :whistle:
 
Gemini: Ompas sun tädillä raisu mies :\| Onnex ei käyny pahemmin!
Enkä oo koskaan aatellu, että olis "väärin2 kirjottaa kaksoset, vaan oot ihan oikeessa, että siitä paremmin muistaa =)

Ja :hug: kaikille, joilla huonompia uutisia. Ja malttia, vaikka varmasti on vaikeeta!

Täällä myös edelleen helpolla pääsee, ei valittamista! Mikäs tässä on ollessa kun mies on edelleen ihana tapaus ja esikko päivänsäde :heart: ainakin joskus :D

Miulla on jotenkii iskeny hirvee makeen himo nyt, kun niistä sokeritesteistä selvis. Koko ajan vois namuja mussuttaa, mutta on tuota painoajo tullu lähemmäs 10kg, ni ei paljon kendeis :ashamed:

Eipä tässä itellä muuta, isot tsempit vielä kaikille, joilla ei yhtä helposti oo tämä odottelu sujunut :hug:

rouva8´0 ja "sisko"27+3
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 21:34 rouva80 kirjoitti:
Gemini: Ompas sun tädillä raisu mies :\| Onnex ei käyny pahemmin!
Enkä oo koskaan aatellu, että olis "väärin2 kirjottaa kaksoset, vaan oot ihan oikeessa, että siitä paremmin muistaa =)
No tää tädin miesystävä on nykyään ex tai siis viime viikonlopun jälkeen siitä tuli.. säikähdin vain ihan kauheesti vauvan takia.. meinas supistellakkin yöllä.. vaikka mua ei oo pahemmin supistellu koko raskauden aikana.. :'(

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 21:43 Gemini-04 kirjoitti:
Hei mäpäs keksin gallupin..

Pitääkö minun siis puhua palstaillessani kaksosista vai lapsista vai onko se ihan sama.. jos joillakin se pistää kerran korvaan???
No mua ei ainakaan häritse ollenkaan vaikka puhut kaksosista, en ollenkaan oo ees ajatellu koko asiaa :/ Puhunhan minäkin meijän "pojista" (pojat sitä ja pojat tätä) jos jotain yleistä asiaa kerron..... eli jatka vaan entiseen tapaan :)
 
huomenta mammat!!

:hug: kaikille sitä tarvitseville! muistakaa ottaa rauhallisesti.

ei mua ainakaan haittaa että puhut kaksosista. olen ajatellut itseasiassa että sulla siis on kaksoset.. =)

puhun muuten minäkin meidän koirasta tyyliin "tää on tämä meidän tämänhetkinen vaavi... " ja kyllä se oikean vaavin jälkeekin pysyy vaavina. vaikka tilanne muuttuu hiukan sen jälkeen.

kannatan tuota että listattaisiin noita kivoja nettisivuja tänne meidän pinoon.. olisko ihan hölmöö jos miron äiti jaksaisi laittaa tuonne ykkös sivulle siihen meidän lista perään noita linkkejä? vai onko jollain parempaa ehdotusta?

sitten veriryhmä on A (en oikein ymmärrä tuota lappusta missä se on.. siinä on hirveesti jotain litaniaa sen perässä... pitänee ehkä kysästä neuvolassa sitä sitten.. )

olikohan vielä jotain.. ?? :whistle: tää pää nuppi ei oikein aina toimi.. mutta roikun täällä taas tänäänkin kuitenkin koko päivän terrorisoimassa tätä palstaa jotta kerkiää sitten myöhemminkin kun tulee jotain mielee..

jalava ja smurffi 26+5
 
Huomenia.

Gemini04 ,kirjottele vaan kaksosista. Just samoinhan mä puhun lapsista, enkä erikseen aina luettele kaikkien nimiä. =) Tommoset ylimääräiset sais jättää tuollaiset kommentoimiset mun mielestä kokonaan kommentoimatta.

Vauva taas liikkuu masus urakalla. Taas taitaa moittia tätä mun asentoa täs, kun oon liian kippuras. Pitääpä istua ryhdikkäästi selkä suorassa, että vauvalla on tilaa liikkua paremmin.

Ilma on täällä taas huono, kova tuuli ja tuollainen sateisen näköinen päivä tulossa. Ei kiva! :\|

Raskausarpigalluppi laitetaan pystyyn nyt: joko on tullut, ja jos on, niin minne kohtaan ja kuinka paljon? Mulla on edellisistä raskauksista sen verran paljon noita arpia, että uusia ei vielä oo tainnu tulla yhtäkään lisää, mutta noi vanhat näyttää punertavan taas enemmän, kuin ennemmin.

Hyvää keskiviikkoa kaikille. :wave:

-Syntymähäjy ja pikkuhäjy 28+3
 
Huomenta kaikille!

Masukki ole eilen illalla ihan liiankin innokas.. riehui 2 tuntia massussa ja minä yritin nukkua.. mutta yrittämiseksi se jäikin.. aamulla puolestaan sitten herätti minut.. taitaa alkaa muokata äitiä jo omaan rytmiinsä =)

Täällä on onneksi ihan kiva ilma.. aika lauha eikä nyt tulekkaan ihan kamalasti.. pitää lähtee käymään kohta ulkosalla..

galluppia raskausarvista
Mulla on maha ihan täynnä arpia edellisestä raskaudesta.. mutta osa on ruennut kans punottamaan.. ei auttanu mulla rasvaamiset sun muut niitten tuloa estämään.

Nyt ryhdyn siivoamaan noiden terroristien jälkiä.. ovat taas saaneet puoli taloa kaaoksen valtaan..

t:gemini+masukki rv29+1 :heart:
 
Tervehdys kaikille!!

Kävin tuossa äsken verikokeilla, kun perjantaina on sisätautilääkärillä aika Naistenklinikalla. Huomenna onkin se tähystys ja tämä päivä meneekin sitten nesteiden sekä niiden tyhjennysliemien kanssa. Saas nähdä miten selviän, tuleeko kovinkin huono olo. :snotty: . Huomennakin pitää sitten olla vielä siihen tähystyksen asti syömättä.

Tässä odotan miestä hakeman mua, kun menemme katsomaan tulevaa asuntoamme. =) Saapa nähdä millainen oikein on luonnossa. Emme ole kertaakaan tätä ennen päässeet katsomaan sitä.

veriryhmäni on O+

Raskausarpia on tullut alavatsaan muutama kummallekin puolelle. Rintoihin myös muutama ihan pieni, joita tuskin näkee. Rasvaillut olen vatsaa ja rintoja joka päivä Vichyn-voiteella joka on tarkoitetu noihin arpiin. Lisäksi olen käyttänyt ajoittain Body Shopin sellaista sticksiä.

Nyt pitää mennä! Hyvää keskiviikkoa kaikille!

miranda + masuli 27+2 :heart: <br><br>
 
Raskausarvista navan molemmille puolille on tullut kaksi pientä punaista viivaa. oliskohan sormenpään kokoiset. ne on ollut jo aika alusta lähtien, ajattelin ensin niistä että olen tökännyt masua johonkin, että olisi "haavauma" mutta ei sitten parantunutkaan niin kai ne on niitä arpia.. silloin kun ihmettelin niin ei ollut kuin toisella puolella vain..

entäs sitten tälläinen. uskotteko että mieliteoista voi tulla lapselle "mieli" ruoka tms?
anoppi on ekan lapsen kohdalla kuulemma vetänyt kilo tolkulla tomaatteja.. niin tämä tykkää vieläkin tomaateista kaikissa muodoissa. (veli ei tykkää kuin oikeastaan tuoreena)
sitten tän toisen kohdalla (minun mies) on syönyt kuulemman tooosiii toooosiii paljon mustikoita. kun oli kuulemma hyvä mustikka vuosi. ja tää mun mies vois vedellä ihan koko ajan mustikoita.. piirakkana, raakana, kiisselinä, juguna yms yms.. aina sais olla laittamassa mustikasta jotain.. ;)

niin uskotteko tälläseen että se olisi kohdussa opittua? kyllähän niillä siellä kohdussa on jotain makunystyröitä jo...??
no kuitenkin, olen sitten naureskellut että mä vedän hirveesti vadelmaa ja mandariinia.. vadelmiakin oikeasti joka päivä eri muodoissa ja iltaisin tellun ääressä saatan vetästä suunnilleen kilon pussin mandariineja.. :whistle:

jalava ja smurffi taas...
 
Huomenia!

Raskausarpigalluppiin:
Ei ole tullut,eka raskaus,olen rasvaillut Biothermin raskausarpivoiteella.
Painoa tullut nyt 6kg,mutta sitähän ei taidettu kysyä... :whistle:

Jaapa,pitäisi kai lähteä ulos tuulettumaan.Eilen jätin kävelyn väliin,ja selkä on sen mukainen. :/
Päätäkin särki koko illan ja yölläkin vielä,otin kyllä yhden panadolin ennen nukkumaan menoa.

Jospa ne tänään soittaisivat äitiyspolilta ja antaisivat ajan tarkempaan syyniin.Saisi senkin pois mielestä.

Pihalle mars... ;)


Pikasso&Poikanen 27+0 (jo!!!) :heart:
 
Tuosta sivujen linkittämisestä... en muista onko joku jo tämän linkin antanut, mutta eipä haittaa vaikka olisikin.

http://www.pikkupingviini.fi/index.php?id=1

tuolla on tarvikkeita vaunuista tutteihin ja hoitopöydistä kastemekkoihin, ihan siis laidasta laitaan. Kiva kattella mitä on tarjolla vaikka ei tilailisikaan. :D
 
Lisko
Veriryhmä: B

Raskuasarvet: ennestään jo oli ei ole tullut uusia (onneksi :whistle: ) navan molemmin puolin on ihan kunnon viivoja :/

Hitsi ku oli oaljon galluppeja, en muita muistakaan :whistle: No tässä nyt alkuun :)

Aamuyöllä supisteli, siihen heräsin :/ Taisi kostautua tuo siivoaminen nyt sitten :/ Mutta olen valmis joten nyt pitää sit lepäillä :)

Kaveri just soitti, et on tulossa kahville, joten menen kahvin keittoon, palailen taas :wave:

Lisko ja "pikku- neiti" rv 28+0 :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2007 klo 11:16 gismo kirjoitti:
voi sanonko mikä..kirjoitin tänne ja sit tuli vaan että virhe ja teksti hävisi.kyllä ny kiukuttaa,
mulla kävi eilen noin.. ja otti pattiin.. :headwall: :whistle:
täs vois olla joku systeemi joka kuitenkin tallentaisi jo kirjoitetun tekstin ja sen sais jotenkin takaisin.. ?

jalava ja smurffi taas.. :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2007 klo 12:14 jalava kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2007 klo 11:16 gismo kirjoitti:
voi sanonko mikä..kirjoitin tänne ja sit tuli vaan että virhe ja teksti hävisi.kyllä ny kiukuttaa,
mulla kävi eilen noin.. ja otti pattiin.. :headwall: :whistle:
täs vois olla joku systeemi joka kuitenkin tallentaisi jo kirjoitetun tekstin ja sen sais jotenkin takaisin.. ?

jalava ja smurffi taas.. :whistle:
kannattaa tehä silleen, että jos kirjottaa pitkästi tekstiä niin ennen lähettämistä "mustaa" koko tekstin, ja sitten painaa ctrl ja c-kirjainta. Jos teksti katoaa, niin saat sen palautettua painamalla ctrl ja v-kirjainta (täytyy siis painaa tosta "vastaa" painikkeesta ja sinne tekstikenttään painaa toi ctrl ja v).....äh, tulipa sekavasti....
 
Huh! Sain viimeinkin siivouksen loppuun! Vaihdoin verhot, imuroin, pesin lattiat yms. Mies taas kotiin tullessaan sanoo että "taasko sitä on riehuttu?!" :D Ihana kun paistaa aurinko, ihan kuin ois jo kevät! :)

Raskausarvista sen verran että on muutama tullut ja edellisestä on kans vähän.

Mut nyt lähden laittamaan pojalle ruokaa ja heitän sit vähäks aikaa sohvalle pötkölleen. Jalatkin on ihan turvoksissa.

Ens viikon torstaina ois taas äitiyspolikäynti..

Rv 25+6. :wave: <br><br>
 

Yhteistyössä