HUHTIKUUN MASUJEN PINO

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2007 klo 12:37 hömppö kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2007 klo 12:14 jalava kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2007 klo 11:16 gismo kirjoitti:
voi sanonko mikä..kirjoitin tänne ja sit tuli vaan että virhe ja teksti hävisi.kyllä ny kiukuttaa,
mulla kävi eilen noin.. ja otti pattiin.. :headwall: :whistle:
täs vois olla joku systeemi joka kuitenkin tallentaisi jo kirjoitetun tekstin ja sen sais jotenkin takaisin.. ?

jalava ja smurffi taas.. :whistle:
kannattaa tehä silleen, että jos kirjottaa pitkästi tekstiä niin ennen lähettämistä "mustaa" koko tekstin, ja sitten painaa ctrl ja c-kirjainta. Jos teksti katoaa, niin saat sen palautettua painamalla ctrl ja v-kirjainta (täytyy siis painaa tosta "vastaa" painikkeesta ja sinne tekstikenttään painaa toi ctrl ja v).....äh, tulipa sekavasti....
juuh kyllä tuon koneen "oman kopioinnin" tiedän.. mutta eipä tule muistettua tehdä sitä.. aina vain sen jälkeen sadattelee kun vahinko on jo käynyt...
mutta oispa tällä palstalla se omana ominaisuutena.. :whistle:

jalava ja smurffi taas... ;)
 
ai niin.. tulipa tuossa mieleen.. ehkä hiukan vähän taas hölmöä mutta kuitenkin..
minkäs laista ammetta/punkkaa olette aatellut vauvalle ? mies olis sitä mieltä että joku pienempi alkuun ja sitten sellainen "iso" punkka.. ite olen kyllä heti sen isomman kannalla...

joku toinenkin juttu oli mielessä mutta unohtui jo..

jalava ja smurffi taas!!! :whistle:
 
Otsikko: VS: HUHTIKUUN MASUJEN PINO
Ihanaa kun löysin tämän ihanan sivuston...
Odotan toista lasta ja laskettu aika on 23 huhtikuuta.
Vatsa on kasvanut hyvin ja nyt on ihana aika raskauden

Raskausarpia on tullut rintoihin ja kummallekin puolelle vatsaa...tuo ruoka ja herkut nyt sattuu maistumaan hyvin. Mä rakastan salmiakkia ja lakuja, vaikka niitä ei järjettömästi suositella raskausaikana, mut pakkohan niitä on vähän maistella Onko muilla ns. kiellettyjä himoja?

Mulle tehtiin äitiyspolilla rv 24+1 vauvan painoarvio ja se oli silloin 700g. Olisi kiva kuulla onko muilla tehty nyt lähiaikoina painoarvioita ja kun tehdään niin viestitelkää ihmeessä. On kiva kuulla miten muilla vauvelit kasvaa. Mulla seuraava painoarvio ultra rv 28.

Nyt hieman supistellut ja täytyy ottaa puheeksi huomenna neuvolassa. Yölläkin supistelee ja kuulema yöllä ei saisi vielä supistella. Muuten selkäsärkyjä ja herkkää mielialaa lukuunottamatta on ihana aika raskauden.

Ihanaa päivää kaikille masujen kanssa.

Äiti-79 rv.26+2


[Äiti-79 muokkasi tätä viestiä 17.01.2007 klo 14:48
 
Hei!
Täällä Lahdessa asustellaan. Mä olen niin huono näiden tietokoneiden kanssa että tosiaan söhläsin jotenkin mun viestit ensin tonne odotusaika osioon, enkä saa niitä poistettua sieltä? Osaako joku neuvoa?

Äiti-79
 
Tervetuloa joukkoon äiti-79! :wave: Meilläkin toista odotetaan ja vauvan painoarvio oli viimeksi rv:lla 24+0 680g. Seuraavan painoarvion saan taas ensi viikon torstaina eli rv:lla 27+0. Äitiyspolilla kun joudun hyppäämään edellisen raskauden takia..

Rv 25+6.
 
Heippa vaan kaikille!

Äiti79:Tervetuloa mukaan!

veriryhmä: On AB

Raskausarpiaei ole nyt tullut lisää, esikoiselta tuli hiukan alamahaan sivuille molemmille puolin!

intohimoista: Mä kans söin esikoiselta tomaatteja tosi paljon, varmaan kilon päivässä, kyllä tyttö tykkää tomaateista, mutta ei nyt niin intohimoisesti!
nyt söisin kaikkea vihannesta; tomaatteja, kurkkua, ja hedelmiä paljon, onneksi on tuollainen "himo", kun noita sokereita pitää seurailla, onneksi näkyvät pysyvän ruokavaliolla kurissa! Mutta kyllä tulee hetkiä, kun tekis mieli suklaata yms. makeaa, aivan kuin lopettais tupakan polttoa uudelleen :/

Muuten, musta tuli täti tänään, mun pikkusisko sai pikku prinssin tänään, la oli jo 12.1, mutta kaveri tuli sit maailmaan tänään sektiolla, ei ollut meinaan mikään pieni kaveri, yli 4,5 kg ja 55 cm pitkä! Ois ihana päästä kattoon kaveria, mutta kun tuota ajomatkaa ois tuollaiset 200 km/ sivu, ei voi ajatellakaan, ettei tämä oma kaveri vielä ihan tulisi, supistukset kun yltyy kun istuu pitkään, ärsyttävää! Mun tyttö on ihan tohkeissaan uudesta serkustaan, ainoa mitä moitti, kun poika piti tulla, kun niistä ei kuulemma ole kuin harmia =) 6,5 vuotiaan mielestä! Totesi sitten vaan, että toivottavasti äidin masusta tulisi tyttö...Toivottavasti ei pety, kun ei ole tietoa kumpi on tulossa!

maarit73 ja vaavi 28+3 (kai...)
 
gemini mua ei ainakaan häiritse vaikka puhut sun kaksosista kaksosina.

raskausarvista mulla tuli edellisessä raskaudessa niitä navan ympärille.ei mua haitanneet ja haalenivatkin itestään tossa vuoden aikana.nyt hieman punoittaa mutta ei pahasti.ja eivät tosiaan mua häirinneet kun olivat niin haaleita.nyt käytän sitä body shopin stikkiä just mikä tarkoitettu arville.viimeksi en käyttänyt mitään.luulen kyllä että ne arvet tulee joka tapauksessa jos on tullakseen.mulla tuli viimeksi viikolla 37..

veriryhmä O+

miehen kanssa tuli tänään kauhea riita autosta et mikä ostetaan.miehen mielestä pitäisi ostaa joku sporttinen romu taas vaihteeksi ja mun mielestä focus..just joo ei päästy asiasta sovintoon.mennään tänään leffaan kahestaan.sisko tulee vahtimaan poikaa..

tänään tulivat pikku-eerosta mun tilaamat harsot postilaatikkoon.olivat aivan ihania :heart: :heart: taidan niitä vielä parit tilata.

olikos vielä jotain??kirjoittelen jos mieleen muuta tulee kun toi poikakin tossa taas heräsi..

gismo ja pikkuinen 25+3
 
Hei

Painoarvio vauvalla maanantaina 1200g.

Neuvolakuulumisia: hb 116, paino 55.7 (nousua koko raskausaikana7.7kg), verenpaine 108/61, sf.mitta 27.5.

Minusta on kivaa kun puhutaan kaksosista!
Veriryhmä A+

Raskausarvista, mulla ei esikoiselta tullut kuin rintoihin ja kankkuihin/kylkiin, ja ne on vaalennu tosi hailakoiksi. Nyt ei ole ainakaan minun tietääkseni tullut ainuttakaan uutta.

Menin sitten ja huusin yhtä autobaby turvakaukaloa. Vaikka olin jo päättänyt että vanha saa luvan kelvata, mutta kun olen nyt kahden tutun kaukaloa tuohon meidän autoon köyttänyt, niin huomasin että meillä on aivan uskomattoman lyhyet turvavyöt, joten omia hermoja säästääkseni huusin sitä gracoa jalustalla. Eihän sitä silti tiedä että saanko sen.

Sairauslomalla olen kuun loppuun, ja aloitan äitiysloman heti kun voin, eli 7.2. Ja ihme ja kumma, mulle jatkettiin työsopimusta, tai siis sain itse päättää jatketaanko. Eivät ilmeisesti uskaltanu olla jatkamatta, kun oon kuitenkin kohta jäämässä äitiyslomalle. No en pistäå pahaksi, kun kuitenkin koko ajan kertyy kesälomaa.

Ja oon ostanu aivan hulluna tytön värisiä vaatteita alesta. Meidän vauva hukkuu vaatteisiin, mutta kiva sitten saadea lisää rahaa uusiin vaatteisiin, myymällä pieneksi menneet huuto.netissä.

Heppuli ja emma 28+4
 
Olittepa ollut ahkeria, kun meni taas pitkä aika teidän juttuja lukiessa...

Veriryhmä: A-

Raskausarvista: Mulla ei ole tullut nyt yhtään arpea, eikä ole tullut aikaisemmistakaan. Hyvä näin. Kait se riippuu siitä millainen iho on.

Gemini: Puhu vaan kaksosista, se on ihan kiva...

Käytiin tänään siinä paikallisessa mammapiirissä ja ihan kivaa oli. Äitejä oli tosi paljon ja lapsia myös. Kiva tutustua uusiin ihmisiin, kun ketään en täältä vielä tunne... Poikakin oli innoissaan, kun sai pitkästä aikaa samanikäisten kanssa leikkiä.
Huomenna olis sitten seurakunnan avoin perhekerho, jonne ollaan myös menossa. Mukava kun on vähän vaihtelua arkirytmiin...

Nyt odottaa tiskit tuolla keittissä, joten kait sitä on lähdettävä käsiä liottaan kuumaan tiskiveteen. Meillä kun ei tässä vuokra-asunnossa ole tiskikonetta. (Osaa sitten arvostaa, kun uuteen taloon päästään muuttaan...)

Hauskaa keskiviikon jatkoa!!!

Nasu-Masu 27+4


Ainiiin... Onko kukaan menossa synnytystavan arviointiin??? Mulle lähetettä sinne ollaan laittamassa... Saas nähdä millä viikolla sinne sitten pitää mennä... Kait jollain 35 tai 36rv:llä<br><br>
 
Moi kaikille!

Puhun siis kaksosista edelleen kaksosina...

Kävin tänään lindexillä shoppailemassa.. mukaan tarttui pikkuselle haalari 56cm, body 56cm ja potkarit 50cm.. sit ostin kaksosille paidat ja serkun tytölle bodyn.. laskeskelin et oikeesti ois menny rahaa vajaa 70? mut meni vaan 26?.. kannattaa siis shoppailla =) :whistle:

Sunnuntaina alkas sellanen mamma tanssi ryhmä.. ajattelin mennä.. kun se on myös tarkoitettu vasta synnyttäneille niin sehän käy..
Siellä on jotain rentoutusjuttuja ja oman voinnin mukaan tietty tanssitaan.. kovasti odotan kun pääsen sinne mun entisen koulukaverin kanssa.. hänellä raskaus on kolmannella kuulla joten ei vielä massua haittona.. mut mukava alkaa jotain harrastaa.. Tiedä vaikka siitä olis jotain hyötyä synnytyksessä..

Mulla on synnytystapa-arvio rv 37 piti varata se jo rakenneultran jälkeen.. kai ne tekee kokoarvionkin.. vaikka ei vauva nyt ainakaan normaalia isommalta vaikuta.

Masukki on tosi kova potkimaan ja mulla on poika olo tästä masukista.. jotenkin automaattisesti sivuutan kaikki vaaleenpunaset vaatteet.. mut eihän sitä voi vielä tietää kuka siellä massussa köllöttää..

Tulipas sitä taas tarinoitua.. jäiköhän jokin asia kommentoimatta.. no sama pää kesät talvet :kieh:

T:gemini+masukki rv 29+1 :heart:
 
uuden viikon kunniaksi =) eli heipä hei!
onko muilla sellasta ongelmaa kun mulla että olo rupeaa tuntuun tosissaan siltä kuin ois viimesillään,siis henkee saa välillä haukkoo kun tuntuu et keuhkot lytistyy,mihkään ei taivu,kohtu ihan kylkiluitten alla ja alapäässä välillä kauhee painon tunne..+häpyluu ym liitokset tuntuu ihan irtonaisilta..mitenköhän sitä viä jaksaa jos matkaa eessä viel 3kk :eek: en muista et aikasemmin nyt näillä viikoilla olo viel näin vaikea..vai oisko se vauva vaan hullussa asennossa siel ja sit kun asettuu paremmin ja alemmaks niin olokin helpottaa?se selittäs korkean fundusmitankin,kerroinko et oli viikko sitten vaan 3 senttiä pienempi kun kuopuksesta mitattuna samalla viikolla kun syntyi. :eek: eilen ja toissapäivänä vaivas iskias tyyppinen kipu,siis säteili oikeeseen pakaraan tosi ikävästi kun käveli ja siirtyi paino jalalta toiselle,meinas jalat lähteä alta..kamalaa,tänään onneksi ei ole ollu tänään sitä vaivaa ja lasten+miehen kanssa tehtiinkin 1,5 tunnin lenkki sellaseen leikkipuistoon ja sitten kotio syömään kalasoppaa ja nyt illalla kävi viä miehen serkku kylässä et ihan on mukava päivä ollu ja en oo niin"vaivanen"kun mitä esim toissapäivänä ja eilen..mitäköhän galluppeja niitä nyt olikaan,ei meinaa taas mitään muistua :ashamed:
ainaskin kaksosista oli puhetta ja täytyy sanoa etten todella ole ikinä ees ajatellu et kaksosista puhuminen kaksosina ois jotenkin väärin..mun mielestä sama asia kun esim se että ite oon lähtösin perheestä jossa on 3 poikaa ja 3 tyttöö ja aina puhuttiin tytöt ja pojat ym ja en kyllä silti kokenu etteikö oltais yksilöitä :LOL: kaksoset nyt on kaksosia ja kai sen nyt esille saa tuoda?
mulla kauhea ponnistusvaihe/synnytyspelko :eek: voi jessus et kammottaa ajatus et 2-3 kk ja sitten sitä työnnetään vauvaa maailmaan!!miehelle eilen asiaa voivottelin varmaan tunnin jollen pidempäänkin..erehdyin viä kattoon niitä linkkejä joita täällä eilen ainaskin oli ja niin elävästi muistu mieleen se kun päätä yrittää pihalle saada :eek: :eek: tosin se on kyllä sitten taas jotain sanoin kuvaamattoman ihanaa kun sen vauvan saa rinnalle ja pääsee suihkuun ja syömään jne :heart: sitä tunnetta en oo kyllä kokenu missään muussa tilanteessa =) mutta meen laittaan muksuja iltapuuhiin :wave:
ädä ja hippula 28+0 :heart:
 
Moiks.

ädä ,mulla on just tommonen olo kans ku sulla. Tuntuu välillä että keuhkoihin ei saa tarpeeksi ilmaa ja vauva potkii kylkiluihin välillä mojovasti. Ei taivu enää kunnolla kenkiä laittamaan jalkoihin ja autoonkin pitää ähisten ja puhisten mennä, varsinkin silloin, jos on justiin syönyt vatsan täyteen. Tänä aamuna oli liitoskivut taas mukana kuvioissa ja naksuu ja paukkuu tuo alapää inhottavasti. Tosiaan, kuinkahan sitä vielä jaksaa muutaman kuukauden...

Gemini kertoi, että ohittaa kaupassa kaikki vaaleenpunaiset vaatteet... no mä just olin kaverin kans shoppailemassa ja totesin hänelle, että mä taas ohitan kaikki siniset vaatteet ja kiinnitän huomion kaikkeen vaaleenpunaseen. Vaikka tietoisesti en sitä tee, niin nyt hoksasin vaan tuon, että en osaa pojalle kattoa tällä hetkellä yhtään mitään. Silti mulla ei oikeen oo mikään olo, että kumpi olis tulossa, mutta tuon huomion nyt tein.

Uus mamma oli liittynyt seuraamme, en nyt muista nimimerkkiä :ashamed: mutta lämpimästi tervetuloa kuitenkin!! Kiva saada uusia, jotka ahkerasti!!!!! kirjoittelee tänne. :D

-Häjyt
 
heippa kaikille :flower:

nyt on loma vihdoin selvitetty ja enää 1kk töitä jonka jälkeen pidän talviloman,sen perään osan kesälomaa ja sitten alkaakin mammaloma.
mietin kauan ratkaisua,mutta viisaamapaa että jään ajoissa pois töistä ihan työkamujenkin vuoksi ettei tarvii mun tilalle aina sijaista ottaa.

ja nyt mulle jää vielä aikaa olla ihan vain ja nauttia ns.omasta ajasta.
tytöt ovat jo niin isoja,ettei heistä ole niin paljon työtä,niin saan keskittyä itteeni ja laittaa kaikkea kuntoon uutta tulokasta varten.

olin uimassa eilen ja tuntui hyvältä,päätin aloittaa useimmin kunhan työt hellittää.
uimapuku vain oli vähän sitä sun tätä,että pitäs kai hankkia joku tukevampi....

nyt on masussa ollut hiljaisempaa,en tiedä onko vaavi vaihtanut asentoa...
illalla voi muutama liike tulla ja päivisin en tunne töissä taikka sitten en ehdi kiinnittää huomitota niihin.
onko muilla näin vko 25?

huomenna vaihtuu taas uusi viikko ja luin taas kirjasta mitä kaikkee tapahtuu nyt.
istukkakontrolli on helmikuussa,istukan reuna kuulemma tulee eteen ja haluavat katsoa tilannetta.

mutta palaillaan taas

:wave:
 
Teillä on kaikkea kivaa täällä menossa mutta mua nyt kiukuttaa ihan älyttömästi joten taidan poistua jonnekin koloon.

Todella huono päivä,poika herätti 5.45 ja sen jälkeen ei nukuttu,sain piristettyä itseni mutta eikö ollut pakko häseltää niin paljon että pinna palo kunnolla ja nyt tietty paha mieli :(
ja ymmärsikö se saamerin poika mitään kun siitä juteltiin että tuollain ei tehdä :kieh: tyttö oli pahoillaan tyhmyyksistään.

Sit suuttuu itelleen kun hermostuu tai oikeastaan raivostuu :ashamed:
olen äkkipikainen ja niinkuin olen sanonut tulinen mutta tämän raskauden aikana välistä tuntuu että menetän itsehillintäni tai se purkaus on aivan valtava, mieskin pysyy poissa kun olen pelottava :ashamed:
nää hormoonit ei ole kokoajan niin kivoja :(

Menen syömään ja katsomaan Greyn anatomiaa jos sillä sais mielen kohennettua kun on lapamato fiilis :'(
 
Tässä aivan ihana runo, joka koskettaa...ainakin mua.

Te isot ihmiset ymmärtäkäähän,
pientäkin joskus ottaa päähän.

Voi lastakin väsyttää päivän työ,
voi häneltäkin huonosti mennä yö.

Ei harmit ole vain isojen alaa,
voi pikkuiseltakin pinna palaa.

Jos harmeja sattuu aamusta asti,
niin silloin suututtaa kamalasti.

Siis koettakaa ottaa lapsenne lukuun,
kun kuulutte samaan heimoon ja sukuun.

Ei aina paista ja ole kesä
ei kotikaan ole kilttien pesä.

Jos on paha päivä sulla tai mulla,
niin annetaan kiukkujen ulos tulla.
Sanotaan sitten olet RAKAS,
saadaan päivä paras takas.


:hug:
 
tervetuloa kaikki uudet munkin puolesta

oltiin leffassa ja nyt mies lähti katsomaan jotain farmari volvoa..kamala pissahätä oli koko leffan.ihan ok oli se vares 2.meni niin kovin itteni kanssa hermot kun kaikki mun äitiyshousut on masun kohdalta pieniä.maharesorit puristaa niin kovin. :headwall: päätin että viikonloppuna mennään katsomaan mulle uusia housuja.

söin tuolla leffassa vaikka mitä herkkuja :ashamed: nyt olen 2 päivää vaan taas ahminut joten tarvii varmaan taas omaa terveyttä hiukan ajatella.mies haki hesestä vielä herkkuja mä otin vaan jäätelöä. :x

onko muilla paineen tunnetta alapäässä??ihan kuin olisi tampooni tulossa ulos??kuulostaa tyhmältä.esikoisesta ei tällaista ollut..
tulee varsinkin siitä jos kävelen pitkän matkan tai istun tai seison kauan..

öitä!!
 
Huomenta!

Täällä oltu hereillä jo klo 04.00,kun lonkkia särki pirusti. :/

Uskomaton jano on muuten koko ajan,onko teillä muilla?Vettä menee huimia määrässä päivässä!


Ajattelin vähän hyödyntää noita alennusmyyntejä,ja miettiä ensi talvea.
H&M:lla olen nähnyt sellasen kätevän taulukon,minkä kokoinen vauva on noin suunnilleen missäkin iässä.
Osaisiko kukaan luetella samantapaista tänne?
0-1kk 50cm
1-2kk 56cm(?)
jne.



Täytyy tästä lähteä taas vesihörpylle... :D


Pikasso&Poikanen 27+1 :heart:
 
huomenia mammoille..

mä oon nähnyt kanssa henkalla ja maukalla sen taulukon. ainakin itelle se on ollut kiva "apu" kun en oikein tiedä minkäkokoisia suunnilleen on missäkin vaiheessa.

nyt hiukan jänskättää.. mulla on tänään iltapäivällä se neuvolalääkäri.. toivottavasti kaikki on hyvin.. pitää muistaa kysellä vaikka mitä taas.. mutta kun sinne pääsee niin pää on ihan tyhjä ja jotenkin aina hermostuttaa.. :ashamed:

voi kai sen sitten todeta niin, öitä ei varmaan tulla enään kovin hyvin nukkumaan. ei tunnu saavan hyvää asentoa missään.. :( nukun tosi lyhyissä pätkissä ja herään kun jotain paikkaa särkee.. :( oon nyt kokeillu tyynyjä ja muutakin mahdollista niin ei.

täällä jollain oli että paineen tuntua alhaalla. mulla on välillä varsinkin jos kävelee paljon, niin siihen yhteyteen. ja sitte välillä taas tuntuu että joku tanssii ripaskaa tms. rakon päällä... ja jos erehtyy miettiin sitä että on vessahätä niin se vessa on muuten löydyttävä puolentunnin sisään.. :whistle: :snotty:
sitten tulee niitä pakaravihlomisia ja supistuksia jos hiukankin jotain "raskaanpaa" tekee.. kumartuminen aiheuttaa mulla muuten suppareita.. osaiskohan joku kertoo selitystä sille?

no mutta terrorisoin sitten taas myöhemmin lisää.. :)
jalava ja smurffi 26+6
 
Moi! :wave:

Minä oon alkanut paukkumaan ja ruksamaan joka puolelta!! :D Taidan vielä hajota ennen kun tämä vauva syntyy! :D Kamalaa ääntä välillä kun nousee esim. yöllä sängystä! Ja lenkillä välillä hengästyttää oikein kunnolla ja välillä pysähdyttävä oikein hengittämään. Ei ollut ekassa raskaudessa tällaista! Jotenkin tuntuu nyt että on "oikein" raskaana.

Lunta tulee oikein kunnolla, ihan kiva. Lupasi vklopuksi tosi hienoja kelejä! :)

Jaaha, ei kun pyykkiä laittamaan.. :wave:

Rv 26+0.
 
Huomenta!

Näin ihania unia vauvasta...

Tänään tulee yks likka näyttämään vaunuja et ostanko.. olis bora kombit tarjolla.. siinä on kova koppa.. ja muutenkin (ainakin kuvissa) näytti ihan siistiltä tapaukselta.. ei ole kuitenkaan olleet kuin yhellä lapsella..

Mulla on kans ihan kauhee jano.. ja kuuma kokoajan.. yölläkin kun nousee vessan niin jokakerta saa käydä myös juomassa.

vauva alko taas puskee kauheen ylös.. tuntuu et ei saa henkee välillä kunnolla.. ja voi hyvänen aika niitä potkuja illalla taas kun yritin nukkua.. ei kaksoset potkineet näin kovaa missään vaiheessa.. niillä ei tainnu olla tilaa massussa potkimiseen.. tai sit potkivat toisiaan...

Nyt taidan lähtee tyttöjen kans ulos kun on niin ihana ilma.. nyt ollaankin käyty jokapäivä kerran tai kahdesti ulkona.. vaikka pukeminen kyllä käy ihan työstä..

Hauskaa torstain jatkoa!

t:Gemini+masukki rv 29+2 :heart:
 
Jalava:
Meillä on NIIN samat vaivat... :LOL:
Mäkin unohdan neuvolaan mennessä yleensä kaikki vaivat,tai ainakin ensin sanon,että ei mulla mitään ihmeempiä ole ollut.Ja sen jälkeen,eikun onhan mulla sellasta ja tällästä,ja sitten mua passitetaankin jo lääkärille... :whistle:

Mulla myös toi kumartuminen on tosi pahasta.Eilen tyhjensin yhtä lipastoa,ja kyykin ja kumartelin.Sen sitten huomaskin... :/

Yöt on aikamoista akrobatiaa,tyynyä olen pitänyt polvien välissä,en tiedä mihin se vaikuttaa,mutta jotain apua siitä on kuitenkin ollut.Välillä nostan jalat miehen jalkojen päälle,että saan ne ylöspäin. :p
Viime yönä sattui kyljellään nukkuminen kylkiin,ja selällään nukkuminen selkään,sitten tuli se lonkkasärky... :headwall:

Kaiken kaikkiaan siis toooooosi terve ja hyvinvoiva olo! B)
No ei,eiköhän sen huhtikuisen palkinnon takia kannata vähän kärsiä. :saint:
 
heippa!!

mä myös unohdan kaiken kun pitäisi mennä neuvolaan.siksi päätin että kirjoitan ensi kerralla paperille ennen kuin menen sinne.kun mulla taitaa yksi suonikohju olla..näytän sitä sille lääkärille että onko se sellanen.

:ashamed:

leivoin äsken laskiaspullaa.uurastin tossa ihan hulluna että saan ne tehtyä ja ruoan,pyykit laitettua ja siivottua ennen kuin poika harää niin nyt sattuu selkään.tai ennemminkin peppuun.yleensä nukun pojan kanssa tähän aikaan.okei nyt kuulostan vaan laiskalta.

Gemini meillä on esikoisella sellaset bora kombit.olen niihin ollut tosi tyytyväinen.ostettiin ne vuosi sitten syksyllä.ne ovat myös kovalla kopalla.käytän niitä nyt rattaina pojalle.ovat tosi vankat ja tilavat vaunut.

olikohan mulla vielä muuta??poika tuolla sängyssä pitää kovaa meteliä siitä että hän on nyt hereillä..tarvii hänet hakea ja näyttää noita pullia :heart: tein pojalle oman pienen pullan :heart:

gismo ja pikkuinen 25+4
 
Ostin ne vaunut.. on kyllä tosi hyvän kuuloiset ja se koppakin aika tilava...
ne oli ostettu uutena 2004 ja yhellä siis olleet.. oli ne vähän likaset mut eiköhän se oo ihan normaalia.. maksoin 60? niistä.. se työntöaisan säätö oli vaan rikki.. aika paljon samantyyliset mitä noi meidän oran kaksostenvaunut.

masukki on taas villillä päällä.. kokoajan haluu muksia mua.. no ilmotteleepahan itestään niin ei tarvi ite huolehtia.

Isäntä eilen ihmetteli et mitä se aina siellä koneella näpyttelee, ja et näppäimistö on kohta ihan puhki.. :LOL:
Meinas vissiin näitä kun mä täällä aina jonnekkin oon kommenttia tai kuulumisia kirjaamassa.. =)

Miehelle ylläriksi laitan kyljyksiä ja perunamuusia.. sen lempparia..

nyt siis kokkailemaan..

t:gemini
 

Yhteistyössä