Onpas ollut mukavat kaksi päivää =)
Mies oli eilen iltavuorossa, aamupäivällä käytiin vähän pulkkailemassa tai minähän siinä vain seisoskelin, kun ei uskalla riehua. Ja iltapäivällä mentiin vielä likan kanssa kaksin liukuroimaan, likka riehui ja minä kattelin. Likka n. 3,5 v oli eilen hereillä 730-20, päiväunia ei nukkunut, eikä se aina nukukaan vaikka riehuisi ulkonakin. Mutta pitkästä aikaa todella rauhalliset yöunet likka veteli

Heräsi vähän yli seitsemän tänään, kerran illalla itkeskeli, mutta nukkui jo kun menin katsomaan mikä on hätänä ja yöllä kerran kävi vieressä ja meni omaan sänkyynsä kun sanoin, että menepä omaan sänkyyn

Meillä harvoin mennään omaan sänkyyn yöpisujen jälkeen pehällä kehoituksella, likka tykkää niin kovasti olla lähellä (ja äiti myös) niin melkein aina olen antanut luvan tulla, vaikka yöunet meneekin siitä eteenpäin pipariksi kun toinen vie yli puolet parivuoteesta ja minä ja mies herätään milloin käsi ja milloin jalka moukaroi jotain kohtaa meistä plus ne ihanat hiukset kun tulee nenään keskellä yötä
Tänään kun herättiin aikaisin oltiin meille jo aikaisin ulkona (hieman ennen 9) kymmeneltä tosin piti olla jo takaisin sisällä kun piti saada lihakastike hautuumaan. Lounaan jälkeen luettiin ja likka pyysi musiikkikasetin ja likka NUKAHTI PÄIVÄUNILLE

Nyt odotellaan isiä kotiin, pitäisi tulla parin tunnin päästä. Ja viikonlopun se onkin sitten ylitöissä (onneksi, rahaa ei ole liikaa)
Mutjoo, vauvalla kaikki on hyvin, ei tartte ens tiistaina lääkärin tehdä sisätutkimusta, ellei oma vointi huonone, piikki vain (sekin annetaan enää max 3kertaa

) neuvolan mukaan edelleen kasvetaan keskikäyrillä. Taidan kuitenkin kysyä polilta pääsyä synnytystapa-arviointiin, kun neuvolassa sanottiin, ettei kiivikuppi synnytys johda automaattisesti arviointiin seuraavassa raskaudessa, mun syy taisi olla kuitenkin oma väsymys ponnistusvaiheessa, mutta toisaalta jos tämä vauva on loppuun asti on neukkuarvio ollut sellaista normaalikokoista 3,5kg luokkaa kun esikko oli täysaikaisena vajaa 3kg niin olisi kiva tietää että olisiko esikko tullut mun voimalla ulos vai ei.
Ja minä joka kuulun sarjassamme, "murehditaan kaikista ennenkuin menee edes kamalan huonosti" sain melkein paniikin kun täältä olen lueskellut mitä otatte sairaalakassiin ja vauvalla kotiin hankitte, olisin aika monta tärkeää asiaa unohtanut ilman teitä vaikka toinen tulossa, kuten esim sairaalakassista imetysliivit ja kotiin ei olisi ostettu hoitotarvikkeita (rasvaa, kylpyöljyä), joten KIITOS.. Eilen illalla tein listan mitä pitää vielä ostaa ja mitä pakataan kassiin ja huokasin kun huomasin, ettei se lista nyt älyttömän pitkä olekaan =)
jaahassu ja Sammo 29+3