Outokumpu, tervetuloa mukaan.
JJ-t nätiltä kuulostaa teidän lastenhuone. Väritykseltään siis. Laittakaahan kuvia sitten sitä mukaa kun saatte vauvan huoneita, nurkkauksia valmiiksi. Te jotka laitatte omat.
Meillä vauveli nukkuu ihan meidän vieressä. Eikä hälle omaa huonetta olisikaan. Sulautuu tähän kaaokseen
Plääh, posti ei vieläkään tuonut äippäpakkausta. Tai sitä lappua että saisi hakea. Johan siitä kohta on kulunut se 2 viikkoa... Eli pitäisi alkaa tulla. Himskatti vieköön... Minäkö muka malttamaton??
Mutta tuli sentään tolle meidän esikoiselle aika neurolle. Helmikuussa. Hyvä juttu, kerkiää hyvin käydä siellä ennen synnytystä ja vauvan tuloa.
Ja aivan ihania masukuvia olette laittaneet.
Symppis, toivottavasti asia selviää eikä ole myrkytystä. Pitäiskö sun pyytää päästä sinne äippäpolille. Jos ne ottais sut osastolle vuorokaudeksi virtsankeräykseen.
Eli siinä sä vuorokauden ajan keräät kaiken pissan talteen. Niin siitä ne saa labrassa paljon paremman kuvan noiden proteiinien määrästä kuin yksittäisestä näytteestä.
Ukkokin tuli äsken kotiin kesken työpäivän. Nyt nukkumassa. Oli iskenyt niin huono ja heikko olo ettei voinut olla siellä enää. Toivottavasti tokenee...
Mullakin ollut kieltämättä vähän heikko olo ja päänsärkyä. Toivottavasti tää nyt ei kuitenkaan olisi mitään sen kummempaa.
Pitääpäs mitatakkin verenpaineet varuiksi.
Laalalle onnittelut uudesta autosta. Ja harmittelut rd:n takia. Vaikka tuskin se sitä on jos ei arvot ylittynyt tuota enempää.
Hyvä että Suukkosuulla neuvolassa kaikki kunnossa. Ja onnittelut ultraan pääsystä.
Minskille onnittelut hyvistä 4D ultrakuulumisista. Hyvän kokoinen vauveli teillä tosiaan.
Oi, itsellä olisi vielä kolme viikkoa seuraavaan äippäpoliin ja ultraan. Mites tää aika tuntuukin nyt niin pitkältä sitä odottaa...
Mittasin itseltäni nuo paineet. 150/90 eli ihan ok:t minulle. Hyvä juttu, tää päänsärky on sitten jotain muuta.
Kauhiata mun hirvitti aamulla. Näin yöllä unta että sain keskenmenon. En siis tätä vauvaa menettänyt vaan toinen raskaus ja ihan alkumetreillä. Ja sitten tietty kun heräsin niin vauva ei liikkunut ollenkaan. Kerkesi jo kauhukuvia käydä mielessä.
Mutta tuttu mylläys tuolla taas tuntuu. Onneksi, Vähän kyllä tuntuu siltä että pikkuinen olisi perätilassa tällähetkellä.
Tää kaveri ei osaa päättää miten päin on vaan vaihtaa asentoa jatkuvasti.
outokump, kiitos, toi persilja leivän päällä voisikin olla hyvä idea. Mun myös pitäisi syödä rautaa, hb nyt 115 mutta se vetää vatsan tosiaan kovalle. Joten olen jättänyt väliin kun tuntuu että pärjää ilmankin. Mutta ei kerrota tätä th:lle
Otahan mammanen nyt levon kannalta.
Mie taidan nyt mennä tuhjäämään pesukoneesta viimeiset pikkupyykit narulle kuivamaan.
Jos sitten yrittäisi hellävaraisesti taivutella lapset keräämään lelut kasaan välillä....
t: Solina ja neiti Kirppu rv 27+4