*HUHTIKUUN MASUASUKIT* Tammikuussa <3

AAM
PK tapaamiseen ilmoittautuneet siis näin pikaisesti:
Nappi, Säde, miinulainen, ruttana, manna, tutsa, Piin, emmie, Nellah, superheppuli, Funkymama ja Tilia cordata, Eloveena ja minä tietysti :D

Voisi tietysti heti siinä oman äippärini alussa (alkaen se 10.03:ko se on ) pitää pois alta niin nämä joilla viikkoja on jo enempi 36-37 or more ja jos on lapsikin mukana niin ei sitten liikaa ahdistu :D ?
Eloveena lisäsin sutkin :) hui meitä on iso jengi kuinka sinne mahdutaan :D jos siellä muitakin asiakkaita on :whistle: :LOL:
otetaanko jotkut nimilaput rintaan :D että ollaan oikein ollakseen.. hih... :xmas: saa sit ihmiset töllistellä mahoja..

Jj:t AIiiiivan ihana huone :D *kuolaa* :p

('o') meillä tulee vauva korisänky tuonne makkariin mun puolen vireen pariks kk:ksi ja sitten esikoisen huoneeseen pinnis muutamalla kaapin siirrolla.. käy ehkä ahtaaks mutta katsotaan miten se nukkuminen vauvan kanssa menee. Ykkönenhän nukkui täydet 8 h jo kaksi kuisena joten yö sytöt jäi siihen et n. klo 24 ja sit seiskan aikaa next kerran.. :saint: toivon että nytkin onnistuis niin.. oli meinaan niin iisi piis of keikki.. x:)x

AM
 
minski kiitos :heart: mä ajattelin vauvalle sellasen ohuen vauvanpipon, kokoa 42. sitten kun haalarissa on huppu niin eiköhän ne riitä. paksuja pipoja kun ei tunnu pieniä löytyvän :/

mä ihan oikeesti luulin eilen että sain sekasin koko kaksplussan mun tietokonetaidoillani :LOL: :ashamed: noita kuvia yritin lisäillä niin yhtäkkiä en moneen tuntiin päässyt koko kaksplussaan..oliko muilla näin..?

pitääkin laittaa ne lastenhuonekuvat vielä, ja masukuva!! :D

kiva kuulla kuulumisia teoltä, jotka ette ole hetkeen kirjotellut :D ja hienoa että kaikilla on kaveri vielä mukana matkassa. kyllähän sitä kohta voi alkaa jo pikkutyypit syntymään :saint:

JJ-t ja peukkis 30+ 2
 
Alkuperäinen kirjoittaja zikiziki:
Alkuperäinen kirjoittaja milkystern:
Siteitä kattelin mutta en mä oikein osannut valita(en muuten käytä ikinä siteitä niin rupes ahistaan!)Sanokaas suoraan minkämerkkisiä ja nimisiä hankitte jälkivuotoon.Osaan minäkin sitten valita hyvät.

milky 26+2
vinkkei tarvisin mieki! eile kaupassa just mietin ihan samaa! :wave:
Minäkää ku en normaalisti siteitä käytä ollenkaa..

ziki ja mimmi 27+2
Mä meinaan ostaa allwayssin siivellisiä yö-siteitä mega-imulla jälkivuotoon. Ne oli ihan käypiä viimeksikin. Täytyy vaan muistaa tuuletella jos/kun muovit hikoiluttaa...

 


Kokeillaas osaanko mä laittaa kuvan Himpun kolmekymppisten kunniaksi. Eilen poksahti 30! Jee! Ei oo enää kauaa mammat kun me kaikki räjähdetään.

Täällä on oltu hirmu räkätaudissa ja yskässä.. ja päätä särkee koko ajan. Oliskohan poskionteloissa jotain ylimääräistä kun tuolta nenästäkin tulee niistäessä verta mukana (varmaan kaikki haluaa kuulla mun rään koostumuksesta). :LOL:

Nukkuminen on nyt menny kyllä ihan pelleilyks. Mä nukun päivät tunnin pätkissä ja valvon puol yötä joko selkäkivun tai närästyksen takia. Toissailtana oli niin infernaalinen närästys, että jouduin ottamaan ranitidiinia (sitä kai ei suositella raskausaikana, mut oli pakko..) kun en pystyny yksinkertaisesti olemaan sen olon kanssa. Joo, mutta siinä sitä omaa napaa. En tajua miten jaksan vielä kuukauden käydä töissä ja koulussa, kun oon koko ajan niin väsyny.

Meidän neuvolassa käydään itse vaa'alla ennen vastaanottoa, joko neuvolassa tai kotona. ne vissiin uskoo ettei kukaan kauheesti tässä tilassa viitsi painoaan valehdella. sanoivat vaan, että on parempi kun mittaa aina yhdellä vaa'alla. Siinä painonnousun näkee parhaiten. Mulle on nyt tullu ekasta neuvolasta noin kolme ja puol kiloa lisää.. Ja mä syön kun hevonen koko ajan. No eipä se haittaa vaikkei kauheesti tuliskaan, tota elopainoa on kuitenkin ihan tarpeeks.

Niin ja kotiintulovaattet meillä on jo valittu, ei malttais muutenkaan olla hypistelemättä niitä pieniä vaatteita jotka tuolla kaapissa odottaa. Saadaan vielä tuleva mummo tänään kylään, niin katotaas onko se taas heltyny ostamaan jotain pientä.

Kiva kuulla teistäkin jotka ette oo aikoihin kirjoitelleet! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja zikiziki:
Alkuperäinen kirjoittaja milkystern:
Siteitä kattelin mutta en mä oikein osannut valita(en muuten käytä ikinä siteitä niin rupes ahistaan!)Sanokaas suoraan minkämerkkisiä ja nimisiä hankitte jälkivuotoon.Osaan minäkin sitten valita hyvät.

milky 26+2
vinkkei tarvisin mieki! eile kaupassa just mietin ihan samaa! :wave:
Minäkää ku en normaalisti siteitä käytä ollenkaa..

ziki ja mimmi 27+2
aluksi varmaan mahdollisimman imukykynen ja pitkä esim jo yöside on hyvä mutta sit kun vuoto vähenee niin ihan perusside. mä käytin alwaysia viimeksi ja se oli ihan hyvä mutta ainakin libresset on musta liian ohuita. mulla menee menkavuodokin läpi vaikkei oo mitenkään eityisen runsaat
 
jälkivuotoon oon ostanut Tena ladyja, käytin niitä viimeksikin, hengittää hyvin ja pissalorahduksia mulla tuli esikoisen syntymän jälkeen pariviikkoa,joten jeesaavat siihenkin. :D

am mullapa löytyy kotokaapista sellaset sairaalan upeet reikä kalsarit :D en muista otinko tarkoituksella (en ainakaan myönnä) vai unohtuiko jalkaan..


eips, muuta =)
 
mä tykkään niistä sairaalan kalsareista ja yhessä vauvaliikkeessä raisiossa niitä oli myynnissä ja hetken ihan mietin et pitäiskö ostaa :LOL:

juu kyllä kohta varmaan jo joku täällä poksuu :D viime pinossa taisin ehtiä tokana jakautumaan. mulla nytkin ihan maaliskuun alusta alkaa se jännitys kun sillo heti maaliskuun alussa on se hetki ku esikko syntyi. toivon kovasti ettei ainakaan sitä ennen päätä tulla. toivottavasti sillai kaks viikkoa pidemmälle siitä menis eli maaliskuun puolenvälin paikkeille. tekisin sellaisen tilauksen, kiitos :LOL:

Hani ja masu 31+2
 
Moikkis..

Aivan ihana huone JJ-tllä!

Tuol aikasemmin oli puhetta turvonneesta Piusasta.. :wave: Täällä myös.. ja muut hehkeet alapääjutut löytyy myös.. Yks suurimpia synnytyksenjälkeisiä toipumisasiota oli sillon vuos sitte se että piti myöntyä siihen et se piusa ei enää ollu todellakaan saman näkönen ku ennen.. Onneks se ei jääny kumminkaa ihan luonnottoman näköseks vaan kuukausien päästä näytti jo ihan "inhimilliseltä".. mutta eipä sinne enää tuu hirveesti kurkittua.. :|

Poijaalle saatiin eilen järjesteltyä oma huone..vihdoin.. ja nukku siel sit ekan yönsäkki.. herättiin vaan puol6 sit muksahdukseen ku oli pikkumies vissiin unissaan mönkiny liian lähelle "poistumisaukkoaan" ja tömähti lattialle.. pienellä sykkeellä mami kävi sit pojan hakemassa viekkuun aamuksi..

Täällä kans liikkuminen jo tosi vaivalloista.. onneks noi häppärikivut on suurimmalta osaltaan mulle hellittäny mut muuten vaan kiristelee sieltä täältä sillontällön.. ja sit toi muksu.. hui hurjaa ku antaa mamman kylkiluille kyytiä.. vähän väliä on joku pylly, kantapää tai olkapää töröttääs masun pinnassa.. kivalta tuntuu.. täs rupee jo toivoon että sen tila jo pian hupenis niin ettei saa niin paljo vauhtii niihin iskuihin..

Meki täällä toivotaan ettei kaveri ainakaan ennen laskettua aikaa syntyis.. ku mies ei pääse koulustaan vasta ku toukokuun alussa.. esikoinen syntyi 38+5 mut tämän toivois melkeen menevän se 2vko yli.. raskautumis oireitten perusteella ainakin olis vähän myöhäsempitapaus ku esikoinen.. mutta tiedä nyt sitte näitä..

Minä muuten voisin kanssa ottaa tuosta tikkurilasta sitten junan ja hyllyä sinne tapaamiseen pojan kanssa..

terkuin
Elov. & Hose 28+0

 
On sekiva kun on mies kotona,tulee ulkoiltua aina kunnolla.Tänään taasen reilun tunnin lenkki.
Mutta viikolla lipsun tietty taas ko yksin joutuu meneen.Tänään oli kylllä eka kerta niin että vähän tuntui pahalta tuolla alavatsassa,mutta tahtia himmaamalla helpotti=)

Ja palkinnolsi vedin vähän ainon ihanaa maitosuklaata=)Purkki loppus ja uusia ei tilalle tule.
 
AAM
Eloveena lisäsin sutkin listaan.. hui meitä on iso jengi kuinka sinne mahdutaan jos siellä muitakin asiakkaita on :whistle:
otetaanko jotkut nimilaput rintaan :D että ollaan oikein ollakseen.. hih... saa sit ihmiset töllistellä mahoja.. :xmas:

Jj:t AIiiiivan ihana huone *kuolaa* :p

('o') meillä tulee vauva korisänky tuonne makkariin mun puolen viereen pariks kk:ksi ja sitten esikoisen huoneeseen pinnis muutamalla kaapin siirrolla.. käy ehkä ahtaaks mutta katsotaan miten se nukkuminen vauvan kanssa menee. Ykkönenhän nukkui täydet 8 h jo kaksi kuisena joten yö sytöt jäi siihen et n. klo 24 ja sit seiskan aikaa next kerran.. toivon että nytkin onnistuis niin.. oli meinaan niin iisi piis of keikki.. x:)x

jahas meni sit viesti niin että laitoin tämän lainauksena aikasempaani joten... :LOL: tekniikan ihmelapsi stodistaa kykynsä taas... :ashamed:

AM & hippunen 28+6 :heart:
 
JJ-t: aivan ihana vaavin huone!!!
kokeillaan jos me muutkin jossain vaiheessa laitettais tänne kuvia valmiista huoneista =)

Nyt taitaa piiperöllä olla hikka masussa..ekaa kertaa tunsin sellasta säännöllistä "tykyttelyä" aika pitkän aikaa tuolla masussa, joten hikka sen täytyy olla .. :)

-minski ja piiperö 30+3
 
JJ-t: tulin ihan kateelliseks! Meillä ku on kaksio niin ei saa oikein tollasta väsättyä... Ehkä sitte ku muutetaan isompaan :whistle:

Oon taas itse paniikki, ku tein mansikkarahkaa (oli muuten hyvää) rainbown pakastemansikoista. Sit aloin vaa miettii, et olikohan ne sallittuja ja mitä jos niis on jotain. No, eipä asialle enää mitää mahda. Kiva, ku oon tälläne neiti vainoharha.

Huomenna hoitamaan ihan pieniä vaaveja :heart:
 
SädeI: me tehtiin miehen kanssa monena iltana hedelmäpirtelöitä, joihin käytettiin suoraan pakasteesta kaupan mansikoita ja mustikoita kunnes sitten tajusin et nehän kai ois pitäny ensin keittää mut eipä mulle ainakaan siitä mitään vahinkoa syntynyt ja vauvakin voi masussa mainiosti ultran mukaan..mut nyt olen alkanut keittämään mansikat ja mustikat ennen kuin kaadan ne pirtelöön mukaan, ihan vain varmuuden vuoksi :)
 
AAM
Säde minä ainakin olen noita pakastemarjoja vetäny myös reinpoulta ja mitään ole tullut.. :whistle: ainakaan vielä.. :p ja vedän jatkossakin.. vatuista olen kuullut jotai listeria juttua mutta eikös se koskenut ulkomaalaisia ja tuoreita ?

) .) me tehtiin mudcakea (taas) ja vaniljajätskiä sen kanssa :p :kieh: pitäis lakata kokkaamasta ettei toi apino karkaa uusille kymmenille...

Minskille onskut hikkahavainnosta.. se on jännän tuntuista :heart:

Bai thö vei mä en oo sitä pissatärinää vielä havainnut.. enkä havainnut ykkösen kohdalla kertaakaan ? enkä muista kuulleenikaan että ois kukaan silloi kertonut edes, neuvolassakaan..

Kakkosen synttäreitä vietetään 7.2. ja mietin että jaksaisko leipoa ja mitä sinne.. tekiskö normi unelmatorun lapsukaisille ja aikuisten juhlaan täytskärin.. vai mitä ahertaisi.. :whistle: niin ja kaverisynttärit on seuraavana päivänä. mitenköhän poika selviää hengissä siitä :D :LOL: party hardy :D

Am & Hippunen 28+6 :heart: nyt hammaspesulle ja nukkumaan ko meni valvomiseksi eilinen yö, ai ja voisihan tuon ukonkin herättää sohvalta kuorsaamasta :D :LOL:..
sii juu :wave:
 
Kiitti ku ootte tehny samoin :LOL:. Tossa neuvolalapussa sanotaan, et ulkomaiset pakastevadelmat olis syytä kiehauttaa noroviruksen takia. Sit suositellaan keitettäväks myös muut ulkomaiset pakastemarjat noron takia. Mut eiks noro nyt oo iha piece of cake tohon listeriaan verratuna :D. Joo, mut ei me mitään semmosia saada. Käy vaa aika tylsäks jos ei jostai panikoi B)
 
AAM
uusin vinkki himokkipikapikaa huikkaan..
itsetehty keitetty mehukiisseli kotimaisista marjoista ja lähes mtn ei maksanut.. jos jollai on pakkasessa.. :whistle: aiiiivan älden hyvää kermavaahdon kanssa :D
musta-punaherukka-mansikka-vadelma-mustikka... :p :xmas: :p vein kielen mennessä ja melkein tuntoaistin suusta ko meinasin hotkia enkä malttanut sen antaa jäähtyä.
 
heissan kaikille.

Ihana lastenhuone JJ-t:llä odottamassa. Ihan käy kateeksi kun joillain on silmää ja tilaa (ja varaa) laittaa tuollaisia ihanuuksia.

Jumittiko Kaksplus jollain muullakin koko eilisen kuin vain mulla? En oo päässy ollenkaan näille sivuille eilen ja jo meinas tulla vierotusoireita.

Kuinka paljon on normaalimäärä liikkeitä päivässä? Kun tuntuu että Punkero jytää ihan hirveesti. Se harrastaa jumppaa moneen otteeseen päivässä ja sitten kyllä rymisee ja kunnolla! Eikä jumppasessiot ole aina edes mitään lyhyitä. On varmaan villi tyyppi tulossa. :D

) .) Oltiin eilen saunaillassa tutuilla. Oli kivaa. :) Tää päivä onkin menny sitten mukavasti laiskotellessa. :D eipä muuta. Tiistaina menen vanhemmille katsomaan mitä ihanuuksia mun vanhoista retrovaatteista löytyy. ;)

Laala ja Punkero rv27+5
 
moikka!

JOKU KYSELI VAUVAN PIPOSTA KOTIINTULO-VAIHEESSA minä ajattelin laittaa sen äitiyspakkauksen toppalakin suosiolla, riippuu tietty ilmoista...siis jos on +10 c niin ehkä luovun ajatuksesta. mut jos on pakkasta vähänkään niin laitan aivan varmasti sen. onpa ainakin lämmin :) On nykyisin niin ailahtelevainen tää ilmasto ettei voi mennä vannomaan että huhtikuussa on jo kevät-kelit :LOL: no sittenhän tuon näkee. esikon kanssa oli helppoa kun hän syntyi keskellä intiaani-kesää, mut kypärälakki päässä hänkin kotiutui. Sairaalassa pidettiin vastasyntyneillä koko ajan päähinettä päässä, siis siellä sisälläkin. tärkeää pitää pikkupää lämpimänä :heart:
Meen huomenna yksityiselle ultraan, hui jänskättää! tuun sit kertomaan miltä näytti! :p

Gardenia ja Kapris 28+6
 
On niin outoa kun tietää että pieni mies meille tulossa...
Tuleva iskä pikku ukosta innoissaan kun on hänen esikoinen virallisesti... =)
Meidän neidillä on kamala kolmen vuoden uhma.. niin tempperamenttinen tapaus että äiskältä loppuu jo neuvot miten neidin kanssa toimia...
Onnex saatiin nyt oma isompi kämppä minne me kaikki sovitaan.. ei tarvitse toisen asua muualla kun tilat niin pienet...
Neitonenkin saa oman huoneen minne voi tavaroineen asettua...

HeidiNea ja pikku-ukko 27+0
 
kiva kun meidän vauvelin huone miellyttää muidenkin silmää :heart: rahaa tohon nyt meni pinniksen, hoitopöydän ja keinutuolin verran. sitten tietty kaikki muu härpäke. mutta näitä on haalittu pitkän aikaa, niin ei se kauheesti tuntunut. seinät maalattiin itse ja taulut "ilmaseksi" töistä :D ei siis täälläkään rahaa mitenkään liikaa ole :attn:

laala joo mulla jumitti ja tosiaan luulin että olin sen itse saanut aikaan kun noita kuvia yritin lisäillä :ashamed: ei se oikeestaan edes ole niin vaikeeta :D

pakastetuotteista mulla tiedossa ettei siis vadelmia sais syödä ja maissit, herneet yms.. pitäis kuumentaa 90 asteisiksi. muita marjoja taas sitten saisi syödä :/ en tiedä..vadelmat oon jättänyt, mutta esim. ilman jäisiä mustikoita en olisi pärjännyt alkuraskaudessa. ne piti aamupahoinvoinnin jotenkin kurissa :saint:

tänään taas ollut kauhee masis päivä mun "kroppani" takia :'( mä oon niin lihava!! tullut oikeesti paljon muutakin kun tää maha ja kasvoista sen varsinkin huomaa :ashamed: mullehan kk sitten tuli se suolakielto turvotuksen takia, niin nyt on mennyt sitten makeaa senkin edestä :ashamed: painoa ekasta neuvolasta viimesimpään (viikko sitten) oli tullut jo 12,5kg. selluliittia on polviin asti ja sitä on selässä myös!! tää on aika kamalaa kun aina ollut hoikka (176/ 65) ja nyt repee ihan täysillä :ashamed:

anteeksi valitus, mutta ei ole helppoa :ashamed:

laittakaa ihmeessä lastenhuonekuvia, saa ihastella ja uusia ideoita :heart:

meillä on ollut viikonlopun ajan kova vauhti masussa :heart: kaveri potkii molempiin kylkiin ja sitten tuonne ihan alas. välillä näkee kun sellanen "aalto" menee tuossa mahassa ja tuntuu kun kaveri taitaa vaihtaa kylkeä :D se on siis pää alaspäin ja pylly pystyssä. potkii sitten aina kylkiin. mun mahan muodosta oikeen näkee kuinka pylly on pystyssä, nousee ylös tosta navan jälkeen..

JJ-t ja peukkis 30+2
 
Alkuperäinen kirjoittaja Laala:
Jumittiko Kaksplus jollain muullakin koko eilisen kuin vain mulla? En oo päässy ollenkaan näille sivuille eilen ja jo meinas tulla vierotusoireita.
Pee-Nettituottaja oli MitäsNyttällä asiaa valaissut ja oli ollut palvelunestohyökkäys kyseessä, koskien liki kaikkia Yhtyneiden kuvalehtien sivuja. Oli ollut sellainen isompi jumi.
 

Yhteistyössä