kiva kun meidän vauvelin huone miellyttää muidenkin silmää :heart: rahaa tohon nyt meni pinniksen, hoitopöydän ja keinutuolin verran. sitten tietty kaikki muu härpäke. mutta näitä on haalittu pitkän aikaa, niin ei se kauheesti tuntunut. seinät maalattiin itse ja taulut "ilmaseksi" töistä

ei siis täälläkään rahaa mitenkään liikaa ole :attn:
laala joo mulla jumitti ja tosiaan luulin että olin sen itse saanut aikaan kun noita kuvia yritin lisäillä :ashamed: ei se oikeestaan edes ole niin vaikeeta
pakastetuotteista mulla tiedossa ettei siis vadelmia sais syödä ja maissit, herneet yms.. pitäis kuumentaa 90 asteisiksi. muita marjoja taas sitten saisi syödä :/ en tiedä..vadelmat oon jättänyt, mutta esim. ilman jäisiä mustikoita en olisi pärjännyt alkuraskaudessa. ne piti aamupahoinvoinnin jotenkin kurissa :saint:
tänään taas ollut kauhee masis päivä mun "kroppani" takia :'( mä oon niin lihava!! tullut oikeesti paljon muutakin kun tää maha ja kasvoista sen varsinkin huomaa :ashamed: mullehan kk sitten tuli se suolakielto turvotuksen takia, niin nyt on mennyt sitten makeaa senkin edestä :ashamed: painoa ekasta neuvolasta viimesimpään (viikko sitten) oli tullut jo 12,5kg. selluliittia on polviin asti ja sitä on selässä myös!! tää on aika kamalaa kun aina ollut hoikka (176/ 65) ja nyt repee ihan täysillä :ashamed:
anteeksi valitus, mutta ei ole helppoa :ashamed:
laittakaa ihmeessä lastenhuonekuvia, saa ihastella ja uusia ideoita :heart:
meillä on ollut viikonlopun ajan kova vauhti masussa :heart: kaveri potkii molempiin kylkiin ja sitten tuonne ihan alas. välillä näkee kun sellanen "aalto" menee tuossa mahassa ja tuntuu kun kaveri taitaa vaihtaa kylkeä

se on siis pää alaspäin ja pylly pystyssä. potkii sitten aina kylkiin. mun mahan muodosta oikeen näkee kuinka pylly on pystyssä, nousee ylös tosta navan jälkeen..
JJ-t ja peukkis 30+2