Moi tytöt pitkästä aikaa. Olen ollut vähän pimennossa, mutta nyt taas jaksaa vähän paremmin kirjoitella, kun h-hetki lähestyy...apuah.
Allusmamma, mä voisin kanssa yrittää tulla
pk-tapaamiseen. Onko paikka jo sovittu? 10.3. sopii hyvin, silloin on jo äippälomakin alkanut.
Tarvikkeista, vaatteita ollaan hankittu jonkun verran käytettyinä ja vaunut. Turvakaukalo pitäisi vielä hommata. Meillä vaavi saa nukkua äitiyslaatikossa meidän sängyn vieressä ekan kuukauden ja sitten katsotaan, millainen pinnasänky pitäisi hankkia. Huoneen sisustaminen on aivan kesken
Painonnoususta, painoa on tullut ainoastaan 6 kg raskauden alusta, mutta löllyvää kyllä enemmän, kuin paino kertoo, ennen urheilin paljon ja nyt en yhtään raskauden alusta alkaen...on tainnut hieman tuota lihasmassaa kadota ja tilalle tullut jotain ihan muuta (eli ei hätää
JJt) Kai sen sitten saa jotenkin pois, kun vaunuja työntelee ja nostelee pienokaista ja imettää. Niin ainakin toivon
Toisaalta pelkään, että kun on jo yli 30v, niin kroppa ei palaudukaan...
Selkää kolottaa, jaloissa on verenpurkaumia ja selluliittihötöä, raskausarpia rinnoissa ja kyljissä ja nyt on ruvennut vauva painamaan keuhkoja ja ruokatorvea tms. Blaah, raskauden autuutta
HeidiNea, Vauvan liikkeet, täällä on selvästi hiljaisempia ja aktiivisempia päiviä vauvalla. Varsinkin, jos olen itse ollut paljon liikkeessä, niin vauvan liikkeitä tuntuu tosi vähän ja jos taas on ollut kevyempi päivä, niitä tuntuu enemmän. Aika usein vauvan aktiivinen aika ajoittuu klo 24 jälkeen, joten ei niitä sitten tunne, jos ei ole itse hereillä
Mukavaa odotusta kaikille :flower:
K&alien 30+1