Hei vaan kaikille :wave:
Kelan paperit sain vihdoin ja viimein tänään vietyä. Ajattelin, että piiitkästä aikaa kävelen kelaan (matkaa n. 1 km) ja loppumatkasta supisteli todella kipeesti. Mietin jo, että pitääkö mun istua tonne tien poskeen 10 asteen pakkaseen levähtämään mutta hissukseen pääsin kuin pääsinkin perille asti. Bussilla tulin kyllä sitten suosiolla takasin.
Närästys on helpottanut, kun oon jättänyt kaikki hiilihapolliset juomat pois
, limuhammasta kyllä kolottelee
. Lisäksi oon karsinu herkkuja pois ruokavaliosta ja kah, paino on pudonnut puoli kiloa
.
nukkuminen on tuskaa. Hyvän asennon löytäminen vie aikaa ja sitten kun sellaisen löytää, niin neiti päättää masussa aloittaa jumpan ja taas täytyy löytää uusi asento. Unet on villejä. Yks aamu herättiin ja todettiin miehen kanssa, että molemmat oli nähnyt sinä yönä unta, että vauva syntyi tyttönä mutta muuttui heti synnyttyään pojaksi
. Mullahan on ollut hieman vaikeuksia uskoa tuota tyttö veikkausta, kun edellisen kohdalla kaksi eri lääkäriä veikkasi todennäköisemmin tytöksi kuin pojaksi ja vk 27 lääkäri totesi pojaksi, kivesten perusteella. No, nyt lääkäri kyllä sanoi näkevänsä häpyhuulet ja kirjoitti vielä ultrakuvaankin tyttö, joten yritän nyt tuohon luottaa :| ( ja ihan on poikakin toivottu, mutta kun pitäisi vauvan huone maalata,,,joo tiedän, vähän hölmöä, haluisin vaan niin kovin tytölle pinkkiä, pojalle sinistä :ashamed: )
tempperamentti meillä esikoinen oli melkoinen potkiskelemaan masussa ja synnyttyään kovin vaativa vauva (ei nukkunut päivällä ja oli ensimmäisen vuoden kokoajan kiukkunen
). Seuraava taas ei juurikaan potkinut masussa, käänsi vaan kylkeä välillä ja synnyttyään "yli-helppo", siis nukkui söi ja oli tyytyväinen lähestulkoon aina.
Tämä tapaus on sitten varmaan ihan omaa luokkaansa,,,ei juurikaan potkiskele mutta nyrkit heiluu sitäkin enemmän. Illalla alkaa sellanen rytinä, että maha heiluu puolelta toiselle (alkaa siinä 21.30 kestää puolille öin asti) ja aamulla kun mies lähtee 6 jälkeen töihin, niin meikäläisen on pakko nousta ylös, kun taas alkaa nyrkkeily harjoitukset
. Eli vauva tuntuu olevan illan JA aamunvirkku (just niinku isänsä). Päivällä on sitten taas rauhallisempaa ja ainoastaan jos yritän mennä päikkäreille, niin silloin alkaa taas NYRKIT koputtelemaan. Muutenkin vauvalla on paljon terävämmät ja voimakkaammat liikkeet kuin isoveljillään oli aikoinaan. Ja ne on tosiaanki nyrkit jotka niitä teräviä iskuja tonne alas puskee, itse todistin ultrassa tämän
.
Onko muuten muita jotka ovat ajatelleet käyttää pelkkiä kestoja tulevalla vauvelilla (sori jos on ollut jo keskustelua)? Itse olen ajatellut kestoilla tämän kanssa ja kovasti olen yrittänyt ottaa selvää noita kestovaippa hommeleista. Aika paljon tuntuu olevan vaihtoehtoja noiden suhteen, joten jos jollakulla on kokemusta, niin mieluusti kuulisin eri vaippojen eroista, plussista ja miinuksista.
No, nyt on pakko lopetella, johan tässä tekstiä taas tulinkin.
Hyvää viikonloppua kaikille :flower:
Miinulainen ja Hymy 23+