*HUHTIKUUN MASUASUKIT* Tammikuussa <3

Niin ja tietty löytyy lakanoita pyyheitä vauvelille.

Enää puuttui vain se tärkein. Eli saada pieni kullanmurunen navan tällepuolelle paijattavaksi. Mutta sietää kyllä vielä parikuukautta pysyä yksiössään
 
Täältä meiltä sellaisesta sekatarakaupasta. Mutta sen olen ostanut jo parivuotta sitten. Eli silloin kun poika oli vauva..... Haaveilin sitä jo tytölle mutta oli niin törkeen kallis. Pojan ollessa vauva löysin sitten tarjouskorista niin olihan se pakko ostaa.

Ja hei, tuohon listaan pitää vielä lisätä itkuhälyttimet. Tai meillä on käytössä ihan copran radiopuhelimet joissa on sitten ääniohjaus toiminto. Samaa hintaluokkaa ovat mutta paljon tehokkaammat ja monikäyttöisemmät
 
No voi hitto kun ootte ollu taas ahkeria kirjoittajia. Mä en enää yhtään muista mitä piti kommentoida paitsi että Sannismamilla ihan selvä tyttömaha mun mielestä.. Ihania masuja oli muillakin ja ai että noi ruskettuneet on niin kauniita :) Kesää edelleen ootellessa.

Sokerirasituksen lopulliset tulokset tuli ja ne oli 4,7/6,0/6,6 en oo varma menikö toi tokavika ja vika toisinpäin, mutta hyväksytysti läpäisty ja sehän oli se pääasia :) Pisunäyte oli puhdas eli mistä lie johtunut viime neuvolan proteiini plussa.. Toivotaan ettei viittaa toxemiaan..

Ja voi prkl, mä en saa uudelle vauvalle vakuutusta, koska viime raskaudessa ollut hepatoosi ja toxemia :kieh: mulla ne molemmat oli kohtuu lieviäkin vielä niin harmittaa kahta kauheemmin(vaikka ei sillä mitään merkitystä ookkaan). Voi että kun alkoi eilen kiehua kun tuli postia.. Nyt vaan tarvii toivoa että jos meinataan sairastella niin ei ennen kun saadaan se vauvavakuutus sitten 4pvn ikäisenä (jos saadaan)..

Mäkin olen räkäinen 162cm eli lyhyehkössä varressa toi masupallo tuntuu, varsinkin kun joutuu tota *ei niin pientä*-esikoista kanniskella kun sillä on nyt joku äitiäiti-vaihe päällä.. Nukkuminen on kanssa hankalaa ja useita kertoja yössä herään millon vessahätään millon janoon tai muuten vaan tukalaan oloon. Eli ainakin zikiziki ja laala, tiedän tunteen miltä tuntuu olla uneton.. Tsemppiä öihin, että paranis itse kullakin.. Meillä onneks toi tyttö nukkuu yönsä läpeen, että ei tarvii sen suhteen heräillä.

Hengästymisestä sen verran että joo, eipä tarvii kovinkaan jyrkkää mäkeä mennä niin johan alkaa puuskuitus kuulumaan, tasasella ei niinkään..

Imetysliiveinä mulla on ihan Prisma/cittari malliston triumphit. Kaarituellisia ja ilman ja tyytyväinen oon ollut.. Noissa erikoisäitiysliikkeissä saa maksaa miljoona kertaa enemmän ja musta noi 30e triumphitkin oli aika tyyriit.. Onhan sitte h&m:lläkin niitä, mutta ne oli jotenki lerpsun oloiset mun makuun.

Meidän emmaljungissa City-kopassa (vm -07) on kantonarut tms siellä sivuissa vetskaritaskuissa..

Jospa taas riittäis tämä tarina taas, vasta kun vauhtiin pääsin.. Mut pakko kai lopettaa ettei ihan kirjaa tuu :) Päivänjatkoja mammat!!

Piin 27+6
 
äääh kolme sivua tekstiä tuli luettua, vieläköhän sitä jotain muistaa... :ashamed:

sannismanni kyseli masun muodosta ja paljon on tyttöä veikkailtu. mä taas veikkaan poikaa, koska sun masu näyttää ihan samalta kun mun muutama viikko sitten. :D

liikkeistä nyt kun sen tänne kirjotin etteikö kukaan muu ole huolissaan jos on hiljaisia päiviä, niin näköjään lähes kaikilla samat fiilikset joskus. eli ihan normaalia :saint: ja googletin eilen liikkeistä ja löytyi monta keskustelua siitä että rv 30 tienoilla monilla on liikkeet hiljenneet. mulla on muuten hyvä konsti saada vauva liikkumaan: menee kyljelleen makaan sillai että makaa hieman myös mahallaan niin siellä alkaa kovat liikkeet kun äiti litistää toista :ashamed: :LOL: tänä aamuna ton tein ja kaveri muksi siellä kymmenen minuuttia niin ettei enää unta saanut :D

vauvan vaatteet moni täälä on kirjotellt että sairaalavatteetkin hankkii kokoa 56cm. juuri toisen lapsen saaneen kaverin kanssa puhuin noista koista ja se suositteli jopa alle 50 cm, varsinkin jos kyseessä esim. tutta.merkkisiä. niillä poika 51cm ja oli hukkua 50cm vaatteisiin. tyttö 52cm ja hänelle taisi olla juuri sopivat 48cm vaatteet. että hänen neuvoistaan löytyy kyllä tuota 50cm vaatetta myös, esim, ne kotiintulovatteet (paitsi haalari on 56cm).

hoitolaukun sisältö?? kertokaas mitä hoitolaukussa pitäisi olla aina mukana, osaa sitten pakata jo sairaalaan..?!

vaunujen sisus?? elikkä siellähän on sellanen suht kova patja, mutta mitä siellä pitäisi olla vastasyntyneelle, varsinkin nyt maalis-huhtukuussa?inko se "makuupussi äp:ssa tarkotettu vaunuihin, vai laittaako vain lakanan alle ja peittoa/huopaa päälle..?

tyhmiä kysymyksiä... :ashamed:

eilen tuli äp :heart: ihan kivoja vaatteita, se haalari+ siihen kuuluvat toppa asusteet on varmaan turhia meidän huhtivauvoille, kun liian isot pienelle ja taas syksyllä/ talvella liian pienet.. mulla on aivan liikaa vaatteita vauvalle :headwall: alan tänään pesemään, kunhan haen vaan oikeat pesuaineet. katsotaan sitten mikä on inventaarion tulos :eek:

taidan tästä kohta lähtea hakemaan kasan härpäkkeitä..vapaa valinta on oiva paika ostaa kaikki samaan aikaan. pesuaineista meikkeihin :D käyn myös katsomassa josko olisi tullut gluteenittomia laskiaispullia branderin leipomoon :p NAMI!!

JJ-t ja peukkis 29+4
 
heipparallaa!
HeidiNea tervetuloa mukaan! :flower:

Mie en muista enää yhtää mitä kaikkee olitte kirjotellu!! :D
Jotai hengästymisestä oli, joo sitä kyl on havaittavissa täälläkin! Kauhia puuskutus vaik ei mitää teekkää! :D
Mieki taijan laittaa masukuvat ku muutkin on innostunu laittelee :) laittakaa ihmeessä lissää, miust on nii ihana katella noita söpöjä pallukoita! :heart:

eli tää on vähä vanhempi kuva




ja vähä paljasta pintaa, aamulla otettu kuva.. :)



huomasin just tos yks päivä et miun napa häviää ihan kohta!!!! :whistle:

ziki ja mimmi 26+4
 
Kyllä minäkin ainakin otan sairaalaan mukaan vauvalle 50cm vaatteet.Myös 50cm ulkopuku. Ja veikkaan että nekin on isoja... Jos sitten yllättääkin ja tulee kovinkin jytky tapaus niin saahan mies otettua kaapista seuraavaa kokoa.

Hoitolaukun sisältö. Hoitoalusta, pieni pyyhe, pyllypyyhkeitä, vaippoja. Rasvaa jos sellaista tarvitsee. Vaihtovaatteet, Harso. Tutti, jos vauva syö tuttia ja jos jon pullovauva niin pulloja ja korviketta.
eipä sinne kummoisia tarvitse. Eikä sitä sairaalaan mukaan tartte. Siellä kun lähtiissä pukee, vaihtaa kuiviin ja syöttää niin eiköhän sitä kotioasti selviä.

Vaunuista. Mie olen käyttänyt siellä sen patjan päällä viileämmillä ilmoilla lampaantaljaa. Sitten kelien mukaan sitä äippäpakkauksen makuupussia ja peittoja.
Kesällä sitten ihan vain lakana siihen ja toinen lakana peitoksi. Taas keleistä riippuen.

Mie uskon että ne äippäpakkauksen toppavaatteet ovat ensisyksynä hyvät meidän huhtivauvalle. Nyt keväällä ovat varmasti isot. Mutta jos meidän 2.5v poitsulle menee vuoden 2006 pakkauksen puku edelleen päälle niin eiköhän tämäkin vauveli kerkiä sitä käyttämään :D


t: Solina joka tänään roikkuu näköjään kokopäivän netissä.
 
ainii joo vielä
NUKKUMISONGELMAISET MAMMAT

Mie oon hommannu itelleni korvatulpat! :D Ei siis meillä ukko kuorsaa tai mitään, mutta ne kun laittaa korviin ni siin tulee niin rauhallinen olo et nukkuu kyl paljon sikeemmin ku ilman niitä :)
en tietenkää mene takuuseen et jokaisella toimis, mut miulla ainaski toimii :)
 
Täällä on nukuttu historiallisen pitkät yöunet, 7h heräämättä välillä. Aivan uskomatonta! No, eilen olinkin kyl aivan puolikuollut väsymyksestä, kun edellisenä yönä tuli nukuttua noin 3h ja päivä piti olla töissä. Eli sympatiat vähän nukkuneille, toivottavasti ensi yö on taas parempi.

Puuskuttamisesta, mulla tekee ylämäet tosi tiukkaa välillä, samoin portaat. Osaksi siksi, että hengästyttää ja toisaalta Viuhti on niin alhaalla, että se haittaa liikkumista välillä. Samoin kumartelu on ihan vihoviimeistä hommaa ja aiheuttaa aina takuuvarmat supparit.

Mies muisti sanoa tänään, kun kysyin pinnasängystä, että saadaan sellainenkin anopilta. Olis kyl kiva, jos mullekin kerrottais, ni ei tarttis turhaan miettiä. Anopilla on kaikkea kamaa kun se on ollut perhepäivähoitajana, ja muutenkin toiveikkaana säilönyt noita. Hienoa, että kaikenlaista löytyy, aina vähemmän ostettavaa, vaikka noita listojanne lukiessa kyllä huomaa, että kaikkea puuttuu vielä. :eek:

Kelan sivuilla on mulla vaan vanhempainpäiväraha ja asiakirja saapunut. :( Eli odottanevat sit sitä yhtä lappua työnantajalta ennen minkään muun kohdan katsomistakaan. Täytynee hetki vielä odotella kiltisti ja sit alkaa kyselemään, että eteneekö se homma. Ja kysellä varovasti palkanlaskijalta koska se saa sen lapun sinne Kelaan toimitettua. Ja verovirastoonkin tarttis keretä, mulle tuli ihan outo verokortti.

Tuli taas minä-minä -viesti... :ashamed: koettakee kestää. Kyl mää viel joskus tas parannan tapani ja kommentoinkin. :saint:

ventti +viuhti 29+1
 
millipilli
Mun on pakko vastata vaikka ei multa kysyttykään :LOL: :LOL: :LOL: unicorn, meidän 2v8kk (melkein 9kk) herra käyttää 86-92cm vaatteita... pituutta löytyy arvioiden 92cm ja painoa ehkä n. 12kg
 
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Mun on pakko vastata vaikka ei multa kysyttykään :LOL: :LOL: :LOL: unicorn, meidän 2v8kk (melkein 9kk) herra käyttää 86-92cm vaatteita... pituutta löytyy arvioiden 92cm ja painoa ehkä n. 12kg
Munkin on lykättävä lusikka soppaan :D meillä tyttö saman ikäinen kun millipillillä ja samat mitat
 
meillä on poitsu viime kesänä mitattu ja pituutta löytyi jotain n.90 jos muistan oikein.. pe on 2v neuvola jolloin saan tuoreet tiedot mut koti puntaril painoo löytyy 15,5kg ja vielä mainitakseni niin tuo poika on sopusuhtainen. melkein kaikki vaattet jotka on kooltaan alle 100 niin on jouduttu laittaa pienten joukkoon.. tosin tuo mun mies joka on pojan isä niin on kasvanut kans ns. yläkäyrillä..
 
Meillä on pieniä lapsia. Nyt varmasti ymmärrätte miksi tästäkin pientä odotan. Poika oli 2v neuvolassa 9.8kg ja 79cm Eli nyt on 2.5v ja n. 80cm ja 10kg Vaatekoko 74-80cm
Tyttö on nyt 4v2kk ja 98cm ja 14kg vaatekoko 100cm
eli pieniä ovat ja hitaasti kasvavat :D Kaippa tästä voi vain geenejä syyttää kun vanhemmatkin lyhkäsiä ollaan. Mie 155cm ja mies 175cm Ja onnekseen ovat perinneet isänsä geenit, eli vaikka ruoka maittaa niin ei pääse ylimääräistä kertymään.
Sitten isompana kiittävät. ( äiskällä ei valitettavasti ole samoja geenejä)
 
Solina83 meillä vähän samaa vikaa noiden pituuksien suhteen :D mä samanmittanen kun sinä, eikä mun mies montaa senttiä mene ohi sun miehekkeestä =)
meidän ihan pian 2v täyttävä käyttää 86cm/ 90cm vaatteita, neuvola on vasta ensi kuun alussa, itse punnittuna painoa olisi vajaa 13kg!! mutta on TOOOSI hyvä syömään kyllä :)
mutta aina on sanottu neuvolassa, että vanhempien pienuuden takia ei pojastakaan voi isoa odottaa :)
 
nannuli, tajuaisivatpa sen täälläkin. Tai neuvolassa ovat suhtautuneet ihan hyvin. Mutta lääkäri laittoi meidän lastenpolille tutkimuksiin kun poika oli 5kk ja kasvoi lääkärin mielestä liian huonosti.
Ja olihan sitä painoa tullutkin tosi vähän. Kun poika oli syntyessään 3.4kg ja 49cm ja 5kk 5.2kg ja 61cm minä yritin änkyttää että jos minä itse, ja esikoinen ollaan oltu saman ikäisinä suurinpiirtein samankokoisia niin ei kait poikakaan voi olla paljoa isompi.
Kaikki tutkimukset kuitenkin tehtiin ja täysin terve poika on.

Geeneissä tuo koko on ja sillä selvä. Enemmän mie huolestuisin jos meille tulisi kauheen pitkä lapsi :LOL:

Meilläkin lapset syövät hyvin. Varsinkin poika. Tyttö on päättänyt rueta kasvissyöjäksi niin sen kanssa on vielä vähän opettelua..... ja ovat kehittyneet normaalisti ja perusterveitä.

t: nettiriippuvainan Solina
 
Alkuperäinen kirjoittaja SädeI:

Usvis:
Jotenki näyttäis et sul olis vähä pienempi masu tällä kertaa tai jotenki kapeempi? Vaatteet tekee tietty paljon. Multa löytyy muuten samanlainen Marvinin huppari. Eiks se Marvin ollu :LOL:.
No oma elopaino on ollu muutaman kilon pienempi tässä raskaudessa... Tissit on kyl isommat ku ennen! :D
 
solina no just..joskus tekisi mieli kysyy noilta tohtoreilta onko niillä itsellä lapsia :)

meillä esikko synty rv:lla 39 ja oli 47.5cm 2kg 890g ja myöskin lääkäri totesi että ahaa siis teillä on keskonen :kieh: ja painotarkkailuun..noh onneksi huomattiin ensi kuukausien aikana että painoa tulee rutkasti ja poika hyvä syömään!!! mutta kyllä silloin kihisi päässä :whistle:
 
nannuli, varmasti kihisi. Miten ihmeessä noilla viikoilla ja tuon kokoista lasta voi edes keskoseksi väittää.

Meillä esikko syntyi rv 37+1 ja oli 43cm ja 2.2kg Eikä häntä missään vaiheessa titelaarettu keskoseksi. Tai oli hänellä keskolasta paikka varattu koska tiedettiin että on noin pieni lapsi tulossa. Mutta hän ei täyttänyt mitään keskosen kriteerejä. Hetken kävi lämpö/happikaapissa ja sitten pääsi vierihoitoon. Hengitti hyvin ja söi pullosta itse.
Virallinen nimitys taisi sitten olla SGA lapsi. En muista niitä hienoija englannin kielisä sanoa.
Mutta täysiaikainen lapsi joka oli vain pienipainoinen raskausviikkoihin nähden.


Välillä tuntuu että noi lääkärit katsovat vain kirjoista niitä keskiarvoja ja käyriä. Ja jos siltä poikkeaa niin jotain on pakko olla vialla. Tekisi joskus mieli karjua että haloo, ne ovat yksilöitä. Eihän me aikuisetkaan olla kaikki samankokoisia ja osata just samoja asioita samoihin aikoihin.

Jos ja kun tämä kolmas on sitten yhtä pieni ja hidas kasvuinen kuin edelliset ja siitä alkaa joku tohtori urputtamaan niin haistatan kyllä pitkät..... Tai sitten ollaan vissiin koko perhe vähän outoja kasvun suhteen.

t: Solina
 
Meillä kans tuo poika on "tarkkailussa" pituuden ja painon suhteen. Pitäny käyä kontrollissa ja pari kertaa on uhkailtu lääkärintarkastuksillakin. Tai kahdesti on käyrät näytetty lääkärille, mutta sen pidemmälle eivät ole menneet. Ja poika on terve kuin pukki ja älyttömän reipas, nukkunutkin aina yönsä tosi hyvin ja niin päin pois. Ärsyttää kuunnella joka suunnasta et ompa pieni ja siro, syötätkö sitä tarpeeksi. :kieh: En ku kiusallani jätän oman lapseni ruokkimatta että ei kasvais... :headwall: Hyvähän se tietenkin on että asioita tarkkaillaan neuvolassa, mut silti kun välillä tuntuu et ne ei katso kokonaisuutta vaan toljottavat jotain helkkarin käyrää...
 
Heippa. Eipä oo kuulunu Kelasta vieläkään mitään ja tokihan tässä on aikaa vielä reilu 10vko. Noh ei haittaa. Oon tosi onnellinen, kun kävin tänään yksityisellä rv28 lekurissa ja kaikki on niin kuin pitää. Painoarvio nyt 1255g ja täysiaikaisena 3400-3500g. Tyttö oli aivan kippurassa eikä suostunut näyttämään naamaansa... :D Noh, säilyyhän jotakin sitte yllätyksenäkin. Rakenteet ok ja kaikipuolin täydellinen... :p (mitä muutakaan :p )

tytteli on jo asettunut hyvin pää alaspäin ja lääkäri sanoi, ettiä tuskin enää kierähtää, kun on niin solmussa jo nyt :LOL:

Nyt tuli rehellistä OMAA NAPAA,mutta palailen illalaa. Nyt lähetään muskariin.
Moikkis
 
Heippa mammat ja masukat! :)

Ihanaa, kiitos kun ootte veikkailleet kumpi masussani asustaa, niin kiva lukea :) aivan alko äippää taas jännittää kumpiko kullannuppu sieltä tulee :D

Ja niin ihania masunpalleroita kaikilla!! Allusmamman rusketusmasusta tuli niin kesä mieleen ja zikin masu näyttää vanhasta kuvasta kasvaneen kovasti :)

Laala, voi kurjuus mikä yö siellä on ollu :( Mä heräsin kanssa neljältä enkä sen jälkeen sitten nukkunu myöskään.. sängyssä pyörin varttia vaille kuuteen ja sit nousin ylös.. Mutta päikkäreille vaan kaikki jotka pystyy. Muutenkin ärsyttävää kun herää aina siihen, että on toinen kylki ihan puuduksissa :( eikai tässä muu auta kun totutella lyhyisiin yöuniin..

Millipilli, kyllä on tosissaan ollu nopeeta toimintaa sunkin kohdalla kelalta! Kyllä se kela joskus yllättää nopeudellaan! :D

hengästymisestä, jos nopeeta kävelen esim. portaita niin silloin kyllä hengästyy tosi helposti ja puuskuttaa kun mikäkin :LOL:

Symppis, pidetään peukut pystyssä, että ei olis raskausmykytys!!

Hienoa Ruttana ja Iitanen, että kaikki oli mainiosti neuvolassa! =)

Oi oi, meillä on paljon vielä ostettavaa kun kattoo esim. tuota Solinan listaa.. kiitos kattavasta listasta! Noh, onneks on aikaa vielä. Odotan sitä äippäpakkausta saapuvaksi ensi viikolla, niin ajattelin sitten tehdä listan mitä vielä puuttuu.

Piin mainitsikin noista imetysliiveistä. Oonkin tässä miettiny että mitä mieltä ootte joilla kokemusta on että kannattaako niihin panostaa rahallisesti enemmän vai ajaako kaikki saman asian? just esim. millasia nuo h&m:n liivit on käytössä?

JJ-t, eipä ollenkaan oo mun mielestä tyhmiä kysymyksiä! Juuri samoja oon miettiny minäkin ja paljon muuta. Näin esikkoa odottaessa sitä miettii kaikennäköistä :D

Mä oon täällä kans pähkäilly noitten 50 cm vaatteiden määrää.. Toisaalta turha niitä ostaa ihan älyttömästi, mutta tuntuu että moni on sanonu että ne on jopa yli 50cm vauvalle väljiä.. Paljonko te ootte niitä ostellu? Ja toisaalta saahan niitä sitten vauvan synnyttyä lisää kaupasta jos tarvii.

Olin tänään tosiaan siellä sokerirasituksessa huonosti nukutun yön jälkeen.. Mutta ei ollu ollenkaan kauhea kokemus. Se juoma maistu ihan väljäntyneeltä kokikselta, mutta oikein helposti meni "aamupala" alas :D Sain sitten oman huoneen, jossa oli sänky ja tv :) täti kävi tunnin välein ottamassa kokeen ja kaks tuntia meni tosi nopeeta. Ei siis jääny traumoja :LOL: Mutta voi vauveli raukka.. tuli varmaan sokerihumalaan kun niin kauhia jyskytys alko masussa kun pötköttelin siellä sen litkun juomisen jälkeen. :|

Niin ja HeidiNea tervetuloa joukkoon! =)

Sannismami ja sokerihöyryinen masuvauveli 26+2
 
Viime yö on menny ilmeisesti jollain muullakin heikoissa merkeissä.. Menin nukkumaan jo kymmenen aikaan, sainkin hyvin unta, kunnes yhen aikaan heräsin älyttömään suonenvetoon. No, sitä sitten jatkui muutaman tunnin ja vuoron perään molemmis jalois (!!) Mies heräsi kans ja yritti hieroo mun jalkoja vaik en ees pyytäny kyl (mikä ihana mies <3). Yritin venytellä niitä ja kävellä ja hieroa itsekin mutta ei, mikää ei auttanu. Sit nukahtelin pätkissä ja heräsin aina suonenvetoon. En tajua mikä hemmetti mun jaloissa mättää, syön magnesiumia ja venyttelen ja ihan kaikkea! Maailman tuskallisin vaiva!

Kävin tänään lääkärissä, en jalkojen vaan flunssan vuoksi, ja lääkekuurihan sieltä tulla napsahti.. on sitten keuhkoputkentulehdus. Luulin että henkeä ahisti vaan toi kasvanu muksu ja nuha.. Kysyin siltä samaiselta lekurilta sit noist jaloist ni se sano vaan et täytyy venytellä, ei siihe mitää lääkettä oo.

Onko jollain jotain toimivaa konstia noihin kramppeihin??

Rv27+3
 
AAM
outison laskimoita painaa se vaava, ei konstia muuta ko sängystä ylös vähäks aikaa ja uusi asento (sit tyyny sit esim reisien väliin).. veri ei vain kierrä kunnolla...

heidiNea :wave: sekaan vaan sössöttämään fiiliksiä :D

) .) täällä kans tosiaan ON..
ukolla on nyt si se lekurin toteama enterorokko (ihmisten suu- ja sorkkatauti) se71 malli..
siistiö toivottavasti ei tartu muhun tai poikaa, pisaratartuntana tarttuu siis jos tarttuu.. :(
edelleenkin syö mahujäitä ja pussikeittoja, ei mun kokkaus ollut kuulemma hyvää kun yritin jotai keittoa sille väkertää :ashamed:
Oma olo on tukkoinen ja nuhainen joten taas jää espanjan tuntikin väliin, en viitsi sinne lähteä ihmisiä tartuttamaan jos se entero mullakin sattuisi itämään.. :whistle:

nyt pitää mies päästää koneelle enterorokkoa tutkimaan.. :D se oikein piehtaroi enteroissaan juuri kun ääsi sanomasta että ikinä se mitään tautia saa niin nyt sai sitten tautia oikein urakalla.. voin panna linkin vielä tuola mitä nyt palstalta panin harmaana sinne viestin.. :)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1213127,25

AM & hippunen 28+1
 
Jaksamista kaikille huonoisti nukuttuihin öihin.

Minä en näköjään tänään pääse netistä eroon :LOL:

Hui kamala, säikähdettiin äsken vauvan kanssa molemmat. Tyttö mylläsi tuolla ja kokeilin taas päätä ja peppua. Niinkuin monesti ennenkin. Nyt miun käsi ilmeisesti osui vauvan jalkaan(?) Vauvakin säpsähti, kuin kala kuivalla maalla. Ja niin säikähdin minäkin. Oli niin yllävä ja nopea liike. Ja niin hentoinen se pieni jalka minkä tunsin.
Suloista, mutta peljästyttiin vähän molemmat että mitä tapahtui.

Olisi sitten halunnut koettaa uudestaankin mutta vauva vetäytyi kauemmaksi hullua äitiä joka käy päälle.


t: Solina ja Neiti Kesäheinä rv 27+2
 

Yhteistyössä