Heippa mammat ja masukat!
Ihanaa, kiitos kun ootte veikkailleet kumpi masussani asustaa, niin kiva lukea

aivan alko äippää taas jännittää kumpiko kullannuppu sieltä tulee
Ja niin ihania masunpalleroita kaikilla!!
Allusmamman rusketusmasusta tuli niin kesä mieleen ja
zikin masu näyttää vanhasta kuvasta kasvaneen kovasti
Laala, voi kurjuus mikä yö siellä on ollu

Mä heräsin kanssa neljältä enkä sen jälkeen sitten nukkunu myöskään.. sängyssä pyörin varttia vaille kuuteen ja sit nousin ylös.. Mutta päikkäreille vaan kaikki jotka pystyy. Muutenkin ärsyttävää kun herää aina siihen, että on toinen kylki ihan puuduksissa

eikai tässä muu auta kun totutella lyhyisiin yöuniin..
Millipilli, kyllä on tosissaan ollu nopeeta toimintaa sunkin kohdalla kelalta! Kyllä se kela joskus yllättää nopeudellaan!
hengästymisestä, jos nopeeta kävelen esim. portaita niin silloin kyllä hengästyy tosi helposti ja puuskuttaa kun mikäkin
Symppis, pidetään peukut pystyssä, että ei olis raskausmykytys!!
Hienoa
Ruttana ja
Iitanen, että kaikki oli mainiosti neuvolassa! =)
Oi oi, meillä on paljon vielä ostettavaa kun kattoo esim. tuota
Solinan listaa.. kiitos kattavasta listasta! Noh, onneks on aikaa vielä. Odotan sitä äippäpakkausta saapuvaksi ensi viikolla, niin ajattelin sitten tehdä listan mitä vielä puuttuu.
Piin mainitsikin noista imetysliiveistä. Oonkin tässä miettiny että mitä mieltä ootte joilla kokemusta on että kannattaako niihin panostaa rahallisesti enemmän vai ajaako kaikki saman asian? just esim. millasia nuo h&m:n liivit on käytössä?
JJ-t, eipä ollenkaan oo mun mielestä tyhmiä kysymyksiä! Juuri samoja oon miettiny minäkin ja paljon muuta. Näin esikkoa odottaessa sitä miettii kaikennäköistä
Mä oon täällä kans pähkäilly noitten 50 cm vaatteiden määrää.. Toisaalta turha niitä ostaa ihan älyttömästi, mutta tuntuu että moni on sanonu että ne on jopa yli 50cm vauvalle väljiä.. Paljonko te ootte niitä ostellu? Ja toisaalta saahan niitä sitten vauvan synnyttyä lisää kaupasta jos tarvii.
Olin tänään tosiaan siellä sokerirasituksessa huonosti nukutun yön jälkeen.. Mutta ei ollu ollenkaan kauhea kokemus. Se juoma maistu ihan väljäntyneeltä kokikselta, mutta oikein helposti meni "aamupala" alas

Sain sitten oman huoneen, jossa oli sänky ja tv

täti kävi tunnin välein ottamassa kokeen ja kaks tuntia meni tosi nopeeta. Ei siis jääny traumoja

Mutta voi vauveli raukka.. tuli varmaan sokerihumalaan kun niin kauhia jyskytys alko masussa kun pötköttelin siellä sen litkun juomisen jälkeen. :|
Niin ja
HeidiNea tervetuloa joukkoon! =)
Sannismami ja sokerihöyryinen masuvauveli 26+2