*HUHTIKUUN MASUASUKIT* Tammikuussa <3

JJ-t joo toi alapään siistiminen tulee tehtyä nykyää ihan sokkona, ei meinaa näe ollenkaa mitä siel alhaalla on :D Ku ei osaa sit olla siistimättäkään :ashamed: mut kai se pakko on antaa jossai vaihees rehahtaa :D siin vaihees häviää iteltäni kyl viimosetkin seksinhimot!! :D

ziki ja mimmi 24+4
 
mäkin sain vihdoin sen äippäpakkauksen, mikä on kyllä vielä postissa. täytyy saada joku kaveriksi hakemaan se. ei kestä enää juuri mitään kantaa. on ollu aika paljon nyt viimeaikana niitä mahan kovaksi menemisiä. ei nekään mitään herkkua ole vaikka ei sillai kyl satu mut paikoillaan pitää olla sen aikaa.

tänään olen pari kertaa päässy vessaaan täysistunnolle ja päätäni olen heiluttanu niin että on ihan alkanu huimaamaan :LOL: tiiä sitte auttoiko se toimituksen tekemisessä :whistle:

vähän alkaa pelottaa ennenaikainen synnytys, kun olo on ollu nyt aika kehno ja viimeksi poika syntyi viikolla 36+3 ja olo oli sitä ennenki tosi kehno edellispäivänä. noh en sentään usko et nyt vielä syntyy. munsta ihanne olis syntyä viikolla 38+?
poika oli syntyessään 2,7 kiloa et suht pienikokoinen. nyt sekin pelottaa et jos tästä tulee joku jätti enkä saa sitä ulos :eek:

allusmamma kyseli pojan nukkumisesta ja meidän poika on nyt 1v8kk eikä ole ikinä vielä osannut öitään nukkua. univelan määrää ei ole enää edes laskettavissa kun niin paljon on. raukka on niin herkkä kaikelle. puolivuotta oli seinäkello hänen huoneessa ennen kuin keksin ottaa sen pois kun tikitti ja poika heräs siihen melkein tunnin välein |O
et kyllä meillä on hulinaa kun toinen tulee, tai uskon et uustulokas osaa paremmin nukkua, mut me muut sit valvotaan.
 
Ziki ja JJ-t Miten kankeita te ootte jos ei enää pysty alapäätä siistimään? :D Onhan mullakin maha tiellä mutta ei se näkyvyyttä vie, eikä kauheesti estä taivuttelemasta kroppaa. :D Ainoo missä meinaa nykyään tulla vaikeuksia niin on kenkien solmiminen ahtaassa tilassa toppatakki päällä. :LOL:

Maha on toiminu mulla kyl hyvin. Saan olla tosi tyytyväinen siitä. :) Ainoo paha on tuo närästys, mutta kun muistaa että sekin kuuluu asiaan, niin ei se niin kauheeta ole.

Mä en pelkää ennenaikaista synnytystä. Oikeastaan mä olen ihan varma että tää menee yli. Oikeastaan toivonki että menee yli, muussa tapauksessa jää tän keväisiä koulusuorituksia ens keväälle suoritettavaksi. Onpas tähdellistä. :LOL: Mut mielummin ne tietty hoitais pois alta. :p Mut toisaalta jos syntyis etukäteen niin sellanen pikkurääpäle on varmaan helpompi synnyttää ku joku hirvee nelikilonen jötkäle. :LOL: Onpas mulla taas syvälliset pohdinnat... Ehkä olis nukkumaanmenoaika..

Laala ja Punkero rv 25+0
 
Ennen kuin tuosta isyyspakkauksesta niin kyllä tootte mahottomia kirjottamaan! Just kun eilen aamu sain itseni ajantasalle niin taas on neljä sivua tullut tekstiä! Nyt en jaksanu lukea kaikkia.. sooorry.. :ashamed:

Mutta siis toi isyyspakkaus. Luin jostain blogista että emäntä oli tehnyt ja ajattelin itsekin miehelle semmoisen kasata. Nyt sitten vaan mietin, että mitä kaikkea siihen voisi laittaa? Isi vaatetta tietty, sukat? Ja sit joku vauvan vaate jossa on isin kulta tms. Kumihanskat vaipanvaihtoon :LOL: öö.. korvatulpat? Mitä mitä, mulla on pää iiiihan tyhjä.. Mun mies on vielä kaikenlisäksi insinööri, joten se pitänee ottaa huomiooon :LOL:
 
millipilli
Laala, mä en ainakaan enää mahan takaa vaan kertakaikkiaan näe tota värkkiäni niin että pystyisin kunnolla siistimään... näppituntumalla oon sheivaillu :D

teppana, esim. sellaisia kirjoja on joissa on tosi hauskasti huumorilla vauvan käyttöohjeet :D
 
teppana mie ainaki laitoin siihe sen mukaan juttuja ku löyty. Eli jos olin kaupas ja kahtoin, et toi ois just passeli ni sit ostin. Se ku riippuu niin miehestä. Mie annoin turvakaukalossa ne kaikki. Ja mies juo kahvia ni piristykseks sitä, myös energiajuoman pistin siihe. Isäkirjan myös ja mies piti siittä paljon. Mies ku lukee muuteski välil tosi paljon (ain kausia millo lukee ja joskus sit ei), eli paljolti sen mukaan menee minkä luonteinen mies on ja mistä pitää. Daddy cool sukkia ostin kans sekä kummallekin nimikoidut pyyhkeet eli vauvalle kans. Sit semmone kuvakirja jota kahtella kahestaan. Kaikkea semmosta mukavaa :):heart:

alkkareista on ollu puhetta. Mie käytän iha niitä mitä ennenkin. Eli myös stringejä. Mittää ongelmaa ei ainakaa viel niist oo tullu :)

alapään sheivailusta mie ylettysin iha hyvin vaiks masua onkin. Tai siis näkisin sinne kyl ja kyllähä se tunnustelemallaki sujuis. Mut jostai syystä mu mielest o kivempi ny antaa olla vaan. Sinänsä ois tietty puhtaamman olonen ku sheivailis, mut sit toisaalta taas on luonnollisempi noin (ainaki tuntuu, et sit ku lääkärit sorkkii yms :D). Ni annan raskausajan varmaa olla vaa. Vaiks oon kyl sheivaillu ny ain joskus. Ku oon sit kummiski ain kyllästyny siihe puskaan mikä ois tulos :D
 
teppana meillä mies sai nyt isyyspakkauksen, siel oli:
-konjakkia
-korvatulpat
-"isin kulta" body pienelle.
-vauvan kylpypyyhe ja Natusanin hierontaöljyä isin ja pienen yhteisiin kylpyhetkiin
-tosi helppo kestovaippa ja pari pyyhettä vaipanvaihtoon
-sisuja

OLISIN ostanu vielä kylpyankan, mut unohdin, samoin ku en sit löytäny ajoissa sellasta Vauva -omistajan opas -kirjaa, mikä olis ollu ihan hauska. :p

Mies ainakin tykkäsi. OIkeestihan siinä kaikki muu oli oikeastaan vauvalle paitsi se konjakki joka olikin sitten aika kallis pullo minkä ostin, ja sisut. ;)

Sun miehelle vois sopia se Vauva -omistajan opas, mitä millipillikin jo suositteli. ;) Tossa linkki kirjakaupan sivuille, missä se näkyy ainakin. ;) http://www.suomalainen.com/sk/servlets/ProductServlet;jsessionid=7f00000130d5c94ac36a644a42d29b56e76d52a9c252.e38NchyPa3uQai0Sc3yRahqLax90n6jAmljGr5XDqQLvpAe?action=productInfo&productID=4388959&backURL=http%3A%2F%2Fwww.suomalainen.com%2Fsk%2Fservlets%2FProductServlet%3Faction%3DgetAuthorProducts%26authorid%3D354460
 
MUlla on kanssa miespuolinen lekuri,eikä se kyllä vaihdu mihinkään.Onneksi on ihan ok.

Sheivailusta..kääk..on todella ongelma kun en kanssa tahdo nähdä mitään.Aattelin jossain vaiheessa antaa rehottaa,mutta en pystynyt siihen=)Nyt kyllä rupee oleen todella hankalaa.

Samoin kenkien solmiminen seisaaltaan alas kurottaen on out.Ei kykene,enkä usko että johtuu nyt kankeudesta.

Huomenna taas shoppailemaan,ajattelin kattella mm.isyyspakkauskamoja.Sellaisen maailman paras isä-kirjan mies jo sai multa ja sitä on kyllä hymy huulilla luettu!
 
Miusta miespuoleiset lääkärit on kaikissa gynen puolen asioissa ollu paljo parempia ku naiset.. Toivon, et osuu sama ukko tän kakkosenki synnytykseen, mitä oli esikoisella ja nyt lauantainaki Naistenpolilla. Rento ote ja harkihtee kyllä asiat tarkkaan. Tykkään =)
 
Piakisesti tosta alapään sheivailusta..Minä olen vuodern verran sokeroinut ite alapääni,mut nyt ei tosiaankaan enää ite ylety,mutta onneksi kaveri on kans sitä hommaa harjottanu liikkeessään niin se on sit nyt sokeroinu aina ku sattuu käymään..Sit työntekijä saa kohta jatkaa sitä hommaa..Sokeroinnilla siitä hommasta ei tartte jatkuvasti huolehtia..Saa pari vkoa olla ihan karvatonna ja sittenkään se ei kutita se kasvava karva..Ja mikä parasta..Karvat heikkenee ja hidastuu se kasvu mitä useammin ja tiheämmin sitä sokerointia tekee.. Me like!!! JA mies.. Tunne seuraavana päivänä sokeroinnista on ihan uskomaton.. Silee ku vaavin beba :LOL:

Nopsasti alkkareista et hipstersit ja hotpantsit yms on käytössä..Stringejäki muutamat löytyy..Mummomallin housut unohdin täysin senjälkeen ku ekat hipstersit otin..

Jee tänään tuli 26vkoa täyteen..perjantaina olis se neuvola et saa nähdä olenko sitten jo ensi viikolla saikulla..
Makkariremppakin alotettiin kotona ja kaapit olis tehty.Paljon ois vielä hommaa..Mut nyt on pakko kiiruhtaa et ehin tehä kaiken ennen ku pitää lähteä..pitääki tänään lähteä ajoissa kun tulee eka oikea asiakas infrapunasaunaan jo puol9!!! Jippii..
Mutta hyviä vointeja kaikille mausnkasvattajille taas..palailen paremmin myöhemmin teidän kyssäreihin yms...

Vaavimasu ja napukka 26+0
 
Emmie me liikutaan kanssa julkisilla ja ikäeroa tulee 1.5 vuotta. ensin kelasin kanssa niitä phil and tedsejä, mutta musta se alakoppa näyttää musta liian matalalta ja koko kokoonpano liian huteralta varsinki talvikäyttöön (mene ja tiedä sitten). oon iskenyt nyt silmäni sellasiin emman sisarus rattaisiin kun Jule twin, leveyttä tais olla vain 72cm,mutta en tiedä mahtuuko niillä sporaan (täytyne ottaa mitta mukaan :LOL: )

Alapään sheivailun oon vielä kyennyt tekemään, vaatii tietysti hieman erikoisempia asentoja :D eikä jälkikään ole aina niin kovin tasainen :D

Mieslekureista, mulla on gynenä mies joka on ihan ok ja synnyttäessä oli kätilökin, mutta mun muistissa on myös epämiellyttävä mies gyne, joka oli semmonen suttusen olonen (siis ylipainoinen ,mursun viiksillä varustettu,Tuhiseva,epäselvästi puhuva vanha mies jonka harvenevat hiukset ei olleet nähneet shamppoota viikkoihin).
gynenä yleensä ottaen miehet ihan ok mut noi neuvola lekurit alapäätä kurkkimassa mua kammottais ..

eip. taas muuta.ihanaa alkanutta..keskiviikkoa(?) kaikille..
=)
 
millipilli
Mieslääkärit, mulla on neuvolalääkärinä nainen ja aivan ihana onkin, mutta muuten käyn aina tietyllä miesgynellä ja muutenkin tykkään että miesgynet on parempia... mutta kaikenkaikkiaan mulle on kyllä ihan sama kuka siihen römpsään on neuvolassa luuraamassa. Sen verran moneen otteeseen tuli edellisen raskauden aikana käytyä värkkiään esittelemässä eri lääkäreille kun mulla oli se kondylooma silloin aktiivisena.

Aamuherätys olikin sitten tänään klo 4 :kieh: :kieh: :kieh: pikkumies tepsutteli silloin meidän väliin ja ei enää onnistukaan näemmä pojan vieressä nukkuminen. Jätkä on sen verran levoton tapaus kun siihen tulee pyörimään. Silloin vielä onnistui kun pystyin makaamaan selälläni, mutta nyt kun pitää olla kyljellään niin ei onnistukaan enää. Poika pyöri niin että mua alkoi supistaa kun monoo tuli vatsan sisä- ja ulkopuolelta yhtä aikaa :whistle: hipsin sitten lopulta puoli viideltä yläkertaan sohvalle nukkumaan niin eikös sitten puolen tunnin päästä tullut poika perässä :D ja siitä meni vartti niin tuli jo mieskin :LOL: :LOL: :LOL: No, aikainen lintu madon nappaa ;) Inha oli pikkumies viedä tarhaan kahden viikon loman jälkeen. Sinne se jäi itkemään :/

Palailen päivällä neuvolakuulumisten kera.

millipilli & Frank 27+3
 
Huh..paniikki ohi.Mies lähti eilen reissuun,vaan tampereelle mut kuiteski.Ja laittaa aina hali-pusuviestei ko menee yöllä nukkuun.No nyt kun heräsin puoli kuusi niin ei ollutkaan tullut viestii.Iski paniikki,turha soittaa ees kun kännykkä äänettömänä ko nukkuun menee.Nyt sitten tuli viesti,ja se oli selkeesti laitettu jo yöllä.Helvetin operaattorit ko ei homma toimi,toinen istuu kotona pienessä paniikissa ja maalaa piruja seinille.Huoh=)
 
millipilli
milky, voi ei, toi on niiiin inha tunne. Mä oon aina tottunut siihen että jos jonnekin matkustan niin kotiin pitää ilmoittaa kun olen perillä. Edelleen laitan äidilleni viestin kun johonkin pitemmälle matkaan :D ja oon miehelle yrittänyt samaa muistuttaa, mutta hitto kun se ei meinaa muistaa kun ei oo niin ikinä tottunut tekemään. Ei oo kiva kun se ajaa yksin Lappiin sen 12 tuntia eikä muista ilmoittaa että on perillä. Aina pitää soitella perään ja kysellä onko se vielä hengissä :whistle:
 
millipilli;pahinta olikin just se ko tietää että toinen ilmoittaa AINA ja sitten ko mitään ei ollut tullutkaan niin siinä vaiheessa rupesi blondin aivot raksuttaan vähän turhan nopeeta=)

Muutenkin väsynyt olo kun nukkunut vaan neljä tuntia ja siskon kanssa pitäisi mennä shoppailemaan,ajattelin matkalla poiketa baby ozzin kautta ja tsiikata itelle uudet housut.Kun nuo ekat äippähousut ei enää ole tilavimmat mahdolliset=)
Siis miten niin lihonnut=)
 
Huomentapäivää. |O väsyttää taas, yllätys yllätys. Toi meidän jätkä kipusi neljältä viekkuun nukkumaan enkä sen jälkeen saanut enää kunnolla unta. Kun tää toinen kaveri huomasi ilmeisesti tilaisuuden tulleen ja aloitti oman mesoamisensa.

Eilen kun pidettiin toi järjestyksen vaihto, siivouspäivä. Niin menikin kokopäivä touhutessa. Vauveli oli ilmeisesti nukkunut sitten kokopäivän kun äiskä oli liikenteessä ja ku kävin lepäämään heräsi pikkukaverikin. Ja vauhdikkaalla päällä oli. N. puolisen tuntia koko mun maha hyppi ja pomppi ja vauva piti siellä omia bileitään. Mieskin ihmetteli vieressä :D

Sokerirasituksesta. Mie olen menossa sinne ensiviikolla. Toisaalta ärsyttää mennä kun ikinä ei ole sokereiden kanssa ollut mitään ongelmia. Joudun sinne vain sen takia että ylipainoa oli pari kiloa kun tulin raskaaksi. Mutta toisaalta menen mielenkiinolla. Onpahan sekin sitten käyty ja saa tietää ne tulokset.
Mie sain neuvolasta ihan ohjelapun mukaan. 10-12h syömättä ja juomatta. Yli 12h ei saa olla. Sitten labraan, kyynärtaipeesta otetaan verikoe. Sitten pitää juoda se 3dl sokerilitkua. Ja sitten 1tunnin ja 2 tunnin välein verikokeet. Kokoaika pitäisi olla mahdollisimman rauhassa paikallaan. Sen jälkeen saa lähteä kotiin ja syömään.
Seuraavana päivänä mulla on sitten se lääkärineuvola missä saan samalla tietää tulokset.

Muakin alkanut nyt närästämään.

Mahdollisesta ennenaikaisesta synnytyksestä. Mulla on vähän ristiriitaiset tunteet. Toisaalta eivät nuo kaksikaan ole halunneet ulos tulla, ei ole edes supistellut, ennenkuin lääkärit ovat asiaa auttaneet. Joten sen puoleen uskon että jospa tämäkin pysyisi suosiolla sisällä siihen asti että lääkäri päättää leikata.
Mutta toisaalta taas pelottaa kun mulla on kuitenkin edellisissä raskauksissa ollut ties mitä ongelmia niin jos ne iskeekin nyt taas päälle niin sitten joudun sairaalaan makaamaan ja ja.... eihän sitä ikinä tiedä. Pidetään sormet ja varpaat ristissä että kaikki menisi hyvin.

Oi, miekin haluan äippäpakkauksen. Mutta vastahan minä viikko sitten vein sen hakemuksen. Että tässä voi vielä kestää....

Lääkäreistä: Meillä miespuolinen lääkäri täällä terveyskeskuksessa, ja eihän tässä pikkukylässä ole kuin yksi. Eli sama tohtori hoitaa niin vauvat kuin mummotkin ja kaikki siltä väliltä vaivasta vaivaan. Mutta ihan hyvä lääkäri on.
Äippäpolilla myös sattunut miespuolinen lääkäri tässäraskaudessa. Mutta enköhän mie sen kestä.
Sheivaamisesta: ei mitään toivoa. Toi maha on niin iso että vaikka kuinka taivuttelisi niin ei sinne mitään näe.

Kengätkin ovat tuollaiset jotka tarttee vain tökätä jalkaa. Jos sitten enemmän olen ulkona niin suosiolla penkiltä laitan ne.
Just oltiin kaverilla viikonloppuna enkä kehdannut rueta niitä kenkiä taiteilemaan jalkaan niin vedin saapikkaan ihan vain seisaalteen. Hyvä etten oksentanut siihen kun jouduin kumartelemaan ja kohtu sitten painoi mahalaukkua....


Mulla kanssa että jos mies joutuu reissaamaan yhtään kauemmaksi niin haluan tietää että on päässyt perille. Muuten alkaa huolestuttamaan ja mietin pahinta.... onneksi tuo ei kamalan usein reissaa.

Höh, mulla katkesi ajatus täysin kun poika tuli kitisemään tuohon viereen. Pitää tulla myöhemmin jatkamaan kun herra ei voi taaskaan odottaa sekunttiakaan ilman hirveää narinaa.

Nii joo, painosta. Mie painoin ekassa neuvolassa silloin ihan raskauden alussa tasan 66kg Viimeksi neuvolassa painoin 66.6kg jo silloin th pyöritteli päätänsä kun ei ole enempää noussut.
Nyt kun kävin tänä aamuna omalla puntarilla niin se näytti 65.9kg Ok, eri vaa'at näyttää aina vähän erilailla. Mutta silti, ei mun paino ole ainakaan noussut.
Pitäisikö tästä nyt olla huolissaan?
Kun mulle ovat jo sukulaiset ja kaverit kommentoineet että jos mahaa ei katso niin olen laihtunut. Maha on kyllä kasvanut. Sf mitasta en osaa sanoa kun sitä ei viimeksi saatu kunnolla otettua kun tulin sinne neuvolaan suoraan siitä umpparinleikkauksesta niin oli maha niin kipeä ja arka että hyvä kun pystyi sydänäänet kuuntelemaan.

Mitä mieltä olette? Onneksi ensiviikolla on se lääkärineuvola saa kysellä asiasta ja pääsee samalla vaa'alle ja se sf mittakin otetaan sitten.


t: Solina ja Kirppu rv 25+3
 
huomenta :wave:

hassua kun mullakin oli eilen sellanen tilanne että en tiennyt missä mies huiteli ja aloin jo miettiin kaikki taloudellisia juttuja ja henkivakuutuksia sun muita :ashamed: :LOL: kamala kun mielikuvitus heti lentää ja ajattelee pahinta. mies meni kavereittensa kanssa kiekkoa pelaamaan ja sanoi tulevansa pul 9, no tuli sitten puol 11. eikä ollut kattonut kännykkää, kun oli autossa ja mä pelkään täälä että se tuolla pyryssä on ajanut johki mettään :(

mä en kanssa tosiaan näe sinne alapäähän niin että vois ajella. peilin kanssa ehkä onnistuis :D kyllä sitä sitten jos taiteilis joain asentoja, mutta mulla kun ei yhtään sallis mennä lyttyyn masu, muuten sattuu ja supistaa :( en siis enää edes normi ruokapöydän ääressä voi kauaa/kunnolla istua :kieh:

mä löysin nyt hyvän hoidon mun ummetukselle :D vaihdoin sen raudan nestemäiseen ja danone actimel joka aamu!! hyvin on vatsa toiminut. katsotaan kuinka käy pidemmällä ajalla.. ja muutekin enemmän kuitupitoista ruokaa ja paljon nestettä. on kyllä vaan tosi rasittavaa käydä pissalla tunnin välein :headwall:

mulla on ollun nyt sellaset vuorelliset crocsit käytössä, tosi kätevät!!! toiset talvikengät on sellaset saapasmalliset, jotka pitää oikeen ängetä jalkaan. ne ei ole enää helppo laittaa. crocseilla menen, jos ei hanki yli viittä senttiä ole ovelta autolle :D

pitäis pikkuhiljaa lähteä töihin, saa nähdä onko musta mitään hyötyä, mutta kiva päästä ihmiseten ilmoille :D hirveesti en ainakaan yksin ole liikkunut missään ja miehellä niin hirveesti töitä ja vielä jotain saakelin talkoita seuraavat kolme viikkoa, että ei sekään minnekkään ehdi :ashamed:

mukavaa päivää kaikille :wave:
JJ-t ja maha 27+5
 
Solina aika vähän tunnut painavan ja aika mielenkiintoista ettei ole tullu painoa ollenkaan. Jos vauva on kasvanu hyvin, niin ei sillä oo välttämättä vauvan kannalta suurta merkitystä, mut sun itsesi kannalta voi olla huono ettei ole tullu painoa ollenkaan, koska raskauden aikana KUULUIS tulla painoa, ihan siis rasvaakin, imetystä varten. Et voi olla että vauva käyttää sun energiavaroja kasvamiseen kun ei tuu painoa (vaan tuntuu laskevan)... Mut tietty neuvolantäti osaa varmaan sanoa jotain oikeesti järkevämpää tähän. :p

) .) Mä en oo ollu vissiin neuvolalääkärillä viel ollenkaan. :p Mä en tiedä edes mitä eroa sillä on jos on neuvolalääkäri tai vaan se sama täti.. Se täti on varmaan päättäny multa jättää kaikki lääkärikäynnit väliin. :LOL:

Reilun tunnin päästä on sitten ylimääräinen ultra minkä varasin ihan "akateemisesta mielenkiinnosta". :D Menen siis YTHS:n gynelle kun se sano varhaisultrassa että "jos löytyy akateemista mielenkiintoa, niin rakenneultran jälkeen voi joskus tulla kurkkaamaan, täällä on laitteet". :LOL: Kivaa palvelua mun mielestä. :) Se mikä siinä gynessä on viel hauska niin ennen raskautta kävin sillä ja oikeesti kaikki gynekammot lähti kun se oli niin hauska äijä. Oikeesti melkeen sairasta että mä melkeen vaan nauroin koko lääkärinajan. :LOL: Mut se vissiin on tääl Turussa opiskelijoiden keskuudessa lähes legenda. Toisille hyvässä, toisille pahassa. :D

No mut, illalla tuun koneelle taas, tuun kertomaan jos sukupuoli varmistuu suuntaan tai toiseen. ;)

Laala ja Punkero rv25+1
 
Huomenta

V ä s y t t ä ä :/

Viime yönä tuli oltua jokusen aikaa hereillä, kun ei vaan yöllisen vessareissun jälkeen tullut uni ja sitten samalla tuli sitten mietittyä tota isyyspakkausta ja ajattelinkin sellaisen väsätä miehelle. :)

Kiitos Laala linkistä. Sieltähän löysinkin englannin kieliset versiot noista vauvaopuksista ja täytyykin käydä kirjakaupassa ensin katsomassa löytyykö niitä sieltä ja jos ei niin tilata sitten tuolta.
Joitain onkin sopivasti kertynyt tohon pakkaukseen ja tein listaa mitä vielä voisi hommata. Saa sitten mies jotain uniikkia kun uskoisin ettei ole aikaisemmin tuollaista saanut. ;)

Mistä muuten löysit Laala sen "isin kulta" bodyn?
Pitäisi vissiin käydä NameIt liikkeessä katsomassa olisko heillä vielä niitä. Tai sitten keksiä jotain vastaavaa.

Sheivaamisesta: Ei näy alapäätä ei, joten saapi toistaiseksi rehottaa :ashamed:
Vaan kunhan mies tulee niin pistän hänet asialle. :saint:

Tulisipa se äippäpakkaus jo. Odottavan aika on piiiitkä. :kieh:
Rattaatkin on vielä matkalla, mutta nyt sentäs mulla on seurantatunnus, joten nään missä menee. :D


Ruttana & Beanie 28+0 :heart: (Ja poks sanoi viikot. :D)
 
Morjens!

päivittelenpäs omiakin kuulumisia välillä! tulin just sokerirasituksesta, oli ihan piece of cake paitsi tietty se kahden tunnin venailu siellä vähän jurppi. Mullehan on tehty useammankin kerran elämässäni tuo koe, kun on tuo PCO ja olin lääketutkimuksessakin ennen esikoisen syntymää. ja sillon esikon raskausaikana tehtiin kans, eikä oo koskaan ollu niissä arvoissa onneksi mitään. toivottavasti ei nytkään!

mä olen ukolta kinunnut että eikö voitas käydä vielä yksityisellä varmistamassa Kapriksen sukupuoli mutta ei se anna lupaa :LOL: väittää että sit mun kuitenki pitää päästä kurkkaamaan lähempänä synnytystä, joten se on sama odotella sinne 35+ viikolle! höh, mitä logiikkaa! :p

tänään olis neukkalääkärikin. saapa nähdä miltä paikat näyttää, on melko lahjakkaasti supistellut jo monta viikkoa mutta ei kivuliaasti kuitenkaan. ans kattoo.

SHEIVAAMISESTA voi pojat, ei onnistu kyl enää, eikä niin väliksikään! :D ei tunnu ihan yhtään tärkeltä minkälainen puska sieltä kasvaa.

ALKKAREISTA jos raskisin, ostaisin ne korviin asti ulottuvat mammapökät samantien mutta kun en raski niin kävin hakeen halpa-hallista niitä euron hipstereitä! säästö se on pienikin säästö :D

MIESLÄÄKÄRIT on helläkätisempiä mun kokemuksen mukaan, mutta kyllähän se niin on että mieluummin otan naislääkärin kuitenkin.

jahas, nyt kun saa taas syödä 12 h:n paaston jälkeen niin ottais jotain namia tuolta jäkiksestä.

Gardenia ja Kapris 26+2
 
Ruttana niitä voi olla joo NameIt:illä mutta täällä Turussa kaikki NameItin versiot oli menny "isin kulta" -tekstillä, aika moni niitä on "miehilleen" ostaneet. :D Mut ite niitä olen nähny Mukelomestassa ja jossain toisessa lastenvaateliikkeessä, en just nyt muista missä, mut jos siellä missä sä asut on Mukelomesta niin sielt voi löytyä. Mukelomestassa on siis ollu NameIt:n versiota valkoisena, vaaleanpunaisena ja vaaleansinisenä ja sitten Finnwearin versiota siniraitaisena ja puna-keltaraitaisena.
Niin ja onnea viimeiselle kolmannekselle siirtymisestä, Ruttana! :D
 
niin muuten, äitiyspakkaus mulle tuli jo pari viikkoa sitten -- oli aivan ihania pikku-vaatteita taas :heart: ja äippäraha-päätöskin tuli viime viikolla. mulle kans työnantaja maksaa 3 kk palkkaa ekaks ja sit Kela siitä eteenpäin.

Tuplarattaita oon katellut, mutta helkkari kun nekin maksaa paljon! käytettynäkin. nooh, onhan täs vielä aikaa metsästää.

Isyyspakkausta en ajatellut antaa, kun esikolta tein aivan valtavan paketin ukolle...laitoin siis äitiyspakkaus-laatikkoon kaikenlaista, keräsin varmaan pari kuukautta tavaraa sinne :LOL: siellä oli kaikenlaista karkista konjakkiin. vauvalle ja ukolle vaatteita. mulla on vielä tallessa se listakin, voin joku päivä sen laittaa niin jos joku saa vinkkejä siitä!

no nyt kyl meen....

:hug:
 
Nonnih.. neuvola lääkäri takana ja saikkua tipahti loppuun saakka. 27.2 asti ja 28.2 sitten mammalomalle :)

paino: +680g/viikko
Turvotus: ++
Sf-Mitta: 21cm
Syke: + 140
liikkeet: ++

Ja rautaa se pisti mut sitten popsimaan.. kaipa se on toteltava kiltisti vaikka eivät sitten hemppaa mitanneet ollenkaan

kohta pitäs mennä käymään töissä ja kuskata sinne kasa saikkutodistuksia.

Nellah ja 27+4
 

Yhteistyössä