iltapäiviä mamiskat :wave:
siis häh miten paljon tekstii taas tullu vaik eilen illalla viel myöhään luin,
ollaankohan me 2+:n aktiivisimmat kirjottelijat??
ja joka kerta ku saan luettua tekstit ja painan viel nopee refreshii, niin taas lisää tullu
juu, eli eiku ite jonon jatkoks kirjotteleen!
isyyspakkaus en ollu aatellut tehä, mut ku luin teiän upeista paketeista, niin pakkohan se on iteki väsää!
jää kyl (tämäki!) äitiysloman alkuun, nyt pitää keskittyy isompiin asioihin, kuten vauvan huoneen remontointii ja sit pinniksen, hoitotason, verhojen ym. ostoon. sit vasta tulee vaatteet, vaipat, ammeet ym. huh miten hommaa riittää! :/ ollaan tosin vähä remontointia jo aloitettu ja 2pv tyhjennetty kamaa kaapeista ja purettu hyllyjä, ihan sikana hommaa siinäki. me ollaan kyl yhet mattimyöhäset, kateellisena luen miten osalla jo kaikki valmiina, mut itsee saa taas syyttää.:ashamed:
laala mäki kysysin suoraan Kelasta miks ei näy hakemus netissä. ei sitä varmasti oo käsitelty joulupyhien takia, mut pitäs näkyy kuitenki et hakemus otettu vastaan.
mul on muute 23.12.
ä-paketti myönnetty, mut vasta 2.1.
tilanneet sen ja nyt sit siitä
2vkoa toimitus! mite voi kestää yhen tilauksen teko 2 vkoo??? ei ihme et kestää ku joka vaiheessa parin vkon tauot.:kieh:
sheivaus juu en oo hetkeen sheivannu mut huomenna ajattelin taas yrittää ku on saunavuoro. saa nähä onnistuuko, mies ois kyl varmaan enempi ku innokas auttaan mut en taia uskaltaa päästää sitä noihin hommiin
kenkiä vaikee saada täälläki jalkaa jos ei pääse istuun. hirmuista ähinää ja puhinaa ja sit vielä närästys iskee päälle et saa nieleskellä vatsahappoja :x
misStar ei oo pikakeinoo ottaa tekstejä talteen, vaan ajattelin copy-pasteta omat jutut eri pinoista. etsii search:llä aina seuraavan oman kirjoituksen, teksti talteen wordiin ja sit seuraava. mut jonkumoisen päiväkirjan haluisin näistä jutuista niin itelle kuin lapselle myöhemmin. pitää vaan sensuroida kaikki seksi- ym epäilyttävät jutut pois vauvan versiosta
mulla ollu aina
naislääkäri ja -gyne, paitsi joskus opiskeluaikoina oli vanha setä. ihan sama mulle kunhan ei tosiaan jotain epäsiistii mursuviiksistä tapausta, josta joku kirjotti.
vauva potkinu ja venytelly taas koko päivän. millonkohan se oikein nukkuu?? mies muuten tykkää ku painaudun sängyssä masu ihan kii siihen, niin tuntee liikkeet isukkikin :heart:
tääl myös siirryttiin tänään uudelle viikolle, kuulle ja
kolmannekselle, mieletöntä miten pitkällä sitä on :heart: ei oo ä-lomaankaan ku 1,5kk! mut ärsyttää ku kaikki töis päivittelee et noinko nopee oon jäämäs pois (siis: vihdoin jään pois!!) ja et oon muka tosi pieni vielä (siis: mähän oon jättiläinen ja ylpee ISOSTA masustani)!!
voikaa hyvin ja yrittäkää pärjätä isojen masujen, supistusten ja kipujen kanssa!
t. manna + lilli 28+0 :heart: (tänään siis tripla POKS!
)