*HUHTIKUUN MASUASUKIT* Tammikuussa <3

Tuosta äitiyspakkauksesta, en tiiä pitäiskö huolestua, kun mä en näe Kelan asiointisivuilta edes että ne olis vastaanottanu mitään hakemusta... Vai enkö sit osaa katsoa?
Toisaalta pistin sen postiin vasta joku 30.12 tms niin että on ollu kyl monta välipäivääkin tässä milloin posti ei oo kulkenu.... Ärsyttävää ku joutuu olee ihan epätietoisuudessa.
 
Kiitos tiedosta Laala. :)
Täytyypi etsiä ja tutkailla, jos ei löydy NameItiltä. Tosin tässä lähellä on kyllä liike, joka niitä sitten tekee brodeerattuina itsekin eli sieltä sitten jos ei muu auta ja samalla sieltä sais isälle pipon jollain kivalla tekstillä. :)
Sun kannattaa soitella sinne Kelaan, koska heti kun vastaanottavat niin sinne tuleepi teksti "asiakirja saapunut" päivämäärällä. Vaan voihan se olla vielä menossakin.

Ja tosiaan.. viimeinen kolmannes. :eek: Huih. :D

Mä taasen mietin että ei oo äippärahasta tehty vielä päätöstä, mutta eipä tässä kiirekään ole. Pitäisi vaan verotoimistossa käydä pohtimassa mitä tehdä prosenteille sen jälkeen kun ei enää palkka juokse.
 
Ziisus,miten paljon ootte muutamas päiväs kirjotellu..Meni kaks päivää näitten lukemisee :D

Maanantaina oli taas ultra Kohdunsuun tilanne oli hyvä(niinkuin aattelinkin kun ei oo yhtään supistellu).Niin ja laala mullakaan ei oo ollut yhtään neuvolalääkäriä vaan tekevät aina ne samat jutut ultran yhteydessä..
Niin ja kaikki oli vaavilla hienosti oli kiva kun se oli ekaa kertaa ihan rauhassa niin näki sen ihan kunnolla..Ja taas sanottiin ettei haluta tietää sukupuolta mutta yritin silti ite urkkia sitä mutten onneks tajunnu siitä mitään :LOL:
Lääkäri sanoi että "viikkojahan oli se 30" kun ultrasi...Mä vähän ihmettelin ja sanoin että ei niitä ole kun 27+3.Lääkäri vielä mittaili vauvaa ja sanoi että vauva vastaa 30 viikkoista!! Mä olin että APUA!!!siitä tulee joku jättivauva mutta lääkäri rauhoitteli ja sanoi että tässä vaiheessa kasvu on yksilöllistä eikä vielä viittaa syntymäpainoon.. :whistle: huuuh.. vauva painoi siis nyt 1300g,ainakin ruoka maistuu :D

Synnytys Mua se synnytys on alkanut jännittää,tai se että saan vauvan ulos.Mutta jännityskin on ihan normaalin rajoissa..että ei mitään vakavaa.

Vauvantarvikkeet Täällä kans yks kuka ei oo hankkinut vielä mitään..Tai no jouluna saatiin muutama vaate..Ja ite oon ostanut sellasen kumiankan kylpyhetkiä varten :LOL: sehän on se tärkein mitä vauva tarvii..

Manna Miten voi omat tekstit ottaa talteen?Toi oli musta hauska idea kun vauvakirjaankaan en jotenki viitti kirjata raskausoloja kun ne ei oo mitään kaunista luettavaa.Mun omassa vauvakirjassakin lukee vaan yhdellä lauseella että "raskausaika sujui hyvin" nyt vasta äiti kertoi että oli ollut ihan kauheeta :LOL:

Liikunta Mikä liikunta..mitä se on??? :ashamed:

Muutokset makumieltymyksissä Mä oon alkanut tykkäämään valkosipulista mitä oon ennen vihannut..

Mieslääkärit Mulla ei ennen ollut mitään niitä vastaan mutta kerran juttelin yhen tutun kanssa sellasen alle kolmekymppisen miehen kanssa ja se opiskeli gyneks ja se oli ihan hirvee naistenmies..Niin siitä jäi tosi ällö kuva vaikka siis kyllähän ne on ihan asiallisia tollanen aikalailla poikkeus ja kai sekin aikanaan niihin alapäihin kyllästyy ;)

Solina Mulla ei aluksi noussut paino ja sanoivat neuvolassa että vauva kyllä ottaa kaiken mitä tarvitsee ettei äitiä pahemmin ajattele..Eli niinkuin joku muukin jo sanoi että se oot vaan sinä kuka siinä kärsii.Mun tuttu laihtui raskausaikana 9kg!!Oli vähän pyöreä mutta sitten raskauden lopussa laiha kuin mikä,eivät puuttuneet neuvolassa sen kummemmin koska kummatkin äiti ja vauva olivat koko ajan ihan kunnossa.

Misstar 27+5
 
Heippa

(.)
Täälläkin neuvolalääkäri/kontrolli käynti suoritettu tälle päivälle. Kaikki mitatttavat arvot olivat ok, mitään sen kummemmin erittelemättä ja vauva voi hyvin. Painoarvio oli reilun kilon luokkaa. Sf mittaa ei ole mitattu rv 22 jälkeen, mutta parin viikon päästä aika taas omaan neuvolaan niin sitten pääsee taas normi järjestykseen. Saikkua sain minäkin nyt äippälomaan asti ja olen todella helpottunut :saint: ei tarvitse mennä kipuineen ja supistuksineen enää töihin ja muutenkin elämä "selkeytyy" nyt.

Isyyspakkaus Seuraavasta linkistä löydätte edullisemmin noita kirjoja pakkauksiin, itse olen tuota kirjakauppaa suosinut, edullisien hintojaen ja kotiin tulevien toimitusten vuoksi :)
http://www.adlibris.com/fi/searchresult.aspx?search=quickfirstpage&quickvalue=vauva&title=vauva&fromproduct=False

ja väittäisinpä että noita bodyjakin löytyy nettikaupoista ihan googlen päästä, pikaisesti kurkattuna saattaisi saada ihan omalla tekstilläkin varustettuna, jos tahtoo jotain henkilökohtaisempaa...

Ei kai muuta tähän hätään tule mieleen, muutakun että täällä ollaan siirrytty viimiseen raskauskolmannekseen :D

Iitanen
[/url]
 
Alkuperäinen kirjoittaja Laala:
Tuosta äitiyspakkauksesta, en tiiä pitäiskö huolestua, kun mä en näe Kelan asiointisivuilta edes että ne olis vastaanottanu mitään hakemusta... Vai enkö sit osaa katsoa?
Toisaalta pistin sen postiin vasta joku 30.12 tms niin että on ollu kyl monta välipäivääkin tässä milloin posti ei oo kulkenu.... Ärsyttävää ku joutuu olee ihan epätietoisuudessa.
mie kävin viemässä kelaan hakemuksen 30 pvä, ja miulla näkyy siellä netissä että tilattu 1 pakkaus ja toimitus kahen viikon kuluessa..

ziki ja mimmi 24+5
 
AAM
Kauhiasti tekstiä.. työ ootta ollut selkeesti vapaalla :D :LOL:

). )kauheeta ko töissä joutuu töitä oikein tekemään.. siis koneet ei toiminu ma ollenkaan ja asiakkaita en palvellut yhden yhtä.. :| tänään no nyt on jo päivän saldo koossa joten kokeilen henkilökohtaista ennätystä rikkoa 150 asiakasta :D :LOL: hullulla halvat huvit ;)

Alapää kyl mie vielä sinne nään, ainakin niin että karvoituksen siistimään voi... ja siistin loppuun asti vaikka repimällä, mun puolesta siellä ei tarttis kasvaa mtn.. :x :ashamed: kumiakka taidan olla vanha voimistelija :D onkohan toi mukula sit eri asennossa okei riippuu vähän siitäkin.. :whistle:

Lääkärit ihan sama kumpi kunhan on asiantunteva :xmas: jos joku saa siit pervotyydytystä niin whatevör.. :D |O :LOL:
en pane pahakseni hyvänäköistä mieslääkäriäkään :p no ei nyt.. ;)
mulla on ollut neuvolassa nyt pari kertaa sama mimmi aika nuori ihan mukava..

nyt taas lounaalle :wave:
lisää leitörs jos ehtii

AM & hippunen 26+2
 
Tervetuloa Min-na, Paape ja Symppis!! :wave:

Kiva lueskella teidän muiden juttuja, kun niissä tulee ihan samat asiat esille mitä ite oon viime aikoina pohdiskellu ja kokenu =)

Olin tänään sokerirasituksessa ja huomenna sit sais tuloksia kysellä.. Erehdyin illalla tänne lueskeleen kirjotuksia ja kauhee nälkä tuli, kun joku mainitsi jotain ruokia :p No, ravinnotta olosta selvittiin ja samoin rasituksesta. Meillä juotiin sitruunanmakuista kylmää litkua, vähän niinku Spritee, mutta makeempaa. Ihan hyvin se homma meni. Ekan tunnin istuin ja luin kirjaa, sit toka tunti meni makoillessa, kun rupes niin väsyttämään ja vähän heikottamaan.

Mitähän kaikkia galluppeja olikaan.. No ainakin äitiyspakkaus ja hankinnat. Pakkaus tuli toissa päivänä ja ihaniahan ne kaikki on :) Hankintoja ei olla kauheesti tehty, vaatteita on jonkun verran kasassa, samoin kantoliina on hankittuna. Vaunut tilattiin just ja pitäis lähiaikoina tulla. Kokeillaan niitä MOSMOja, toivottavasti on ihan jees, ettei tarttis enää lähtee kauppoja kierteleen. Turvakaukalo saadaan miehen siskolta. Pinnasänky pitäis kai pikapuoliin hankkia. Haluan sellasen, jossa on laskettava laita, et saa sit siitä helposti vauvan yöllä otettua viereen...

Univaikeuksia on jonkun verran, jos herään vessaan tai kun mies lähtee aamulla töihin ja oon vaiks ite vapaalla. Sitte menee se tunti melkeen aina, että saan uudelleen unenpäästä kiinni. Kai se on omakin vika, kun alkaa sit siinä odotellessa miettiä vauvan nimeä ym ym. ja virkistyy.. |O

Sheivauksesta: alkaa olla tääläkin hankalaa nähdä mitään.. En tiiä suostuisko mies siihen puuhaan, en oo kysyny ;) Välilihan "voiteluvenyttelystä" mainitsin sille yks päivä, voi olla et se vaikka innostuis siitä, onhan se mies :LOL: :LOL:

Liikuntaa harrastan aika vähän nykyään. Kun noita harjotussupistuksia tulee, niin jotenkin se lenkkeilykään ei tunnu kivalta. Ens viikolla on nla-lääkäri, et jos ei mitään oo kohdunsuulla tapahtunu, niin sit ehkä rohkaistun enemmän taas liikkuun. Tosin symfyysi ja alapään luut kipeytyy kans täälä niin helposti, et saapa nähdä innostuuko tää mamma enää lenkkeileen...

Meidän Pötkylä on kyllä ahkera jumppaaja! Se touhuaa kyllä pitkin päivää ahkerasti ja asentoaan vaihtelee vielä paljon. Välillä jumppaa niin, et koko maha heiluu, mutta toisinaan sit hipsuttelee kivasti :) On se ihmeellistä, miten uus ihminen voi oikeesti kasvaa tuola ja elää omaa elämäänsä mun masus!! Wau!!!!! :heart:


Ootteko muuten huomanneet, että vauva hikkailis jo masus??
Mä epäilen, et joskus sen yhtäjaksoinen ja säännöllinen pikkuheiluminen on hikkaa. Ei se voi millään jaksaa niin pitkään samaa kohtaa tasasesti monottaa, sillai hiljaa... Vai voiko se jo hikkailla??

No niin, tuli pitkä selostus, igen. Tsemppiä kaikille masunkasvatukseen!! Pian aletaan kaikki olla jo viimesellä kolmanneksella, kivaa :)

Vielä hieman sokerihumalainen Zukkis ja Pötkö 26+6 =)
 
Kävin just kattomassa housuja jne..Baby ozzizta löysin kivat eikä maksanut ko 50? ko oli -50% alennuksessa.Ja ostimpa imetysliivit...se ei kyllä naurattanut ko asiantunteva ja mukava myyjä tyrkkäsi F85 käteen :ashamed:
 
Niin, sitä piti vielä sanoa, et mä aloin syödä Activia jugurtteja, kun viime nla-käynnillä jouduin alottamaan rautatabut ja muutenkin oli vähän homma jumissa.. :/
Terkkari sitä kehotti kokeilemaan, vaikka en oikeen halunnu olla tv-mainonnan uhri ;) Mutta siis, mulla auttanut TOSI hyvin, yks jugurtti päivässä ja maha toimii päivittäin hyvin, mikä on mulle oikeesti harvinaista!! :)
 
AAM
activiajugurtit ja actimelit-- > PRÖÖÖT / PUUUUUH mulla tuli tommoi vaivoja enemmän ko niitä etuja niin katsoin otsonikerroksemme ja puolisoni sekä lapsen hyvinvoinnin parhaaksi lopettaa moiset "kokeilut" :D :LOL: sama tuli muuten ukollekin.. pari kolme päivää niitä syötiin ja elämässäni en ole niin paljon puuhkutellut päivien aikana kuin silloin.. |O :xmas: :whistle:
 
millipilli
Hikka, muutaman kerran oon ite huomannut vauvan hikan ja tänään kuulin sen neuvolassa dopplerilla :LOL: :LOL: :LOL: vauvalla oli nimittäin hikka juuri sydänääniä kuunneltaessa.

Neuvolakuulumiset:
rv 27+3
Hb 124
RR 114/66
Painon muutos viikossa +330g eli raskauden alusta tullut + 4,3kg
Sf-mitta 25,5cm
Syke 140-150
Liikkeet ++
Tarjonta: RT

Eli kaikki oli niin hyvin kun voi ollakin. Ja nyt alkaa sitten se neuvolassa ravaaminen... seuraava aika on jo kahden viikon päästä. No, mulla ei oo mitään sitä vastaan kun terkat on tosi ihanat meidän neuvolassa.

Mä oon ollut tänään oikee lahopää. Kenties aamuyön herätyksellä jotain osuutta asiaan. Neuvolan pihassa huomasin, että lämmityspiuha roikkuu edelleen autossa :whistle: onneksi mitään ei ollut rikki, mutta se tosin selitti miksi vastaantulleesta poliisiautosta katottiin niin pitkään :D Sit neuvolan jälkeen unohdin käydä verikokeessa... prkl. Mä kun oon veriryhmältäni rh-negatiiviinen niin noi vasta-aineet otetaan se kolme kertaa raskausaikana. Ja sitten vielä kaupassa unohdin puolet mitä piti ostaa :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: No, aurinko paistaa :D

millipilli & Frank 27+3
 
Bodeista (vai mite se sanotaa monikos :D), mie siis ostin isyyspakkaukseen ihan vaan H&M:n bodyn ja sit mie tein tekstiilivärillä (maalasin vai miten sen ny sanos) siihen oman painatuksen ja sit silitin. Isukilleki (siis mu omalle isälle) ko näytin ni se ei eka ees tajunnu sen painatuksen olevan itse tehty :LOL: No joo, sil alkaa oleen jo vähä hoono näkö vaiks onki lasit sillo ain ku se lukee/tarkastelee jotain. Ja iha hieno tuli ja mies tykkäs paljon =)
 
iltapäiviä mamiskat :wave:

siis häh miten paljon tekstii taas tullu vaik eilen illalla viel myöhään luin, ollaankohan me 2+:n aktiivisimmat kirjottelijat?? :p ja joka kerta ku saan luettua tekstit ja painan viel nopee refreshii, niin taas lisää tullu :D juu, eli eiku ite jonon jatkoks kirjotteleen!

isyyspakkaus en ollu aatellut tehä, mut ku luin teiän upeista paketeista, niin pakkohan se on iteki väsää! :p jää kyl (tämäki!) äitiysloman alkuun, nyt pitää keskittyy isompiin asioihin, kuten vauvan huoneen remontointii ja sit pinniksen, hoitotason, verhojen ym. ostoon. sit vasta tulee vaatteet, vaipat, ammeet ym. huh miten hommaa riittää! :/ ollaan tosin vähä remontointia jo aloitettu ja 2pv tyhjennetty kamaa kaapeista ja purettu hyllyjä, ihan sikana hommaa siinäki. me ollaan kyl yhet mattimyöhäset, kateellisena luen miten osalla jo kaikki valmiina, mut itsee saa taas syyttää.:ashamed:

laala mäki kysysin suoraan Kelasta miks ei näy hakemus netissä. ei sitä varmasti oo käsitelty joulupyhien takia, mut pitäs näkyy kuitenki et hakemus otettu vastaan.

mul on muute 23.12. ä-paketti myönnetty, mut vasta 2.1. tilanneet sen ja nyt sit siitä 2vkoa toimitus! mite voi kestää yhen tilauksen teko 2 vkoo??? ei ihme et kestää ku joka vaiheessa parin vkon tauot.:kieh:

sheivaus juu en oo hetkeen sheivannu mut huomenna ajattelin taas yrittää ku on saunavuoro. saa nähä onnistuuko, mies ois kyl varmaan enempi ku innokas auttaan mut en taia uskaltaa päästää sitä noihin hommiin :D

kenkiä vaikee saada täälläki jalkaa jos ei pääse istuun. hirmuista ähinää ja puhinaa ja sit vielä närästys iskee päälle et saa nieleskellä vatsahappoja :x

misStar ei oo pikakeinoo ottaa tekstejä talteen, vaan ajattelin copy-pasteta omat jutut eri pinoista. etsii search:llä aina seuraavan oman kirjoituksen, teksti talteen wordiin ja sit seuraava. mut jonkumoisen päiväkirjan haluisin näistä jutuista niin itelle kuin lapselle myöhemmin. pitää vaan sensuroida kaikki seksi- ym epäilyttävät jutut pois vauvan versiosta :LOL: :whistle: :p

mulla ollu aina naislääkäri ja -gyne, paitsi joskus opiskeluaikoina oli vanha setä. ihan sama mulle kunhan ei tosiaan jotain epäsiistii mursuviiksistä tapausta, josta joku kirjotti.

vauva potkinu ja venytelly taas koko päivän. millonkohan se oikein nukkuu?? mies muuten tykkää ku painaudun sängyssä masu ihan kii siihen, niin tuntee liikkeet isukkikin :heart:

tääl myös siirryttiin tänään uudelle viikolle, kuulle ja kolmannekselle, mieletöntä miten pitkällä sitä on :heart: ei oo ä-lomaankaan ku 1,5kk! mut ärsyttää ku kaikki töis päivittelee et noinko nopee oon jäämäs pois (siis: vihdoin jään pois!!) ja et oon muka tosi pieni vielä (siis: mähän oon jättiläinen ja ylpee ISOSTA masustani)!! :D

voikaa hyvin ja yrittäkää pärjätä isojen masujen, supistusten ja kipujen kanssa!

t. manna + lilli 28+0 :heart: (tänään siis tripla POKS! :D )
 
Äitiysavustuksesta Minä olen jättänyt hakemuksen kelaan 18.12 ja tänään tossa kahden maissa luki edelleen kelan sivuilla, että hakemus on jätetty.. Oli viimeinen kerta kun jätän mitään paperita oman kunnan kelaan..,

Vai onkohan kelassa sellainen meininki, että jos tahtoo rahat, ei pakettia niin ei ole mitään kiirusta tehdä päätöstä vaan tehdään sitten avustuksesta ja äippärahoista samaan kuoreen päätökset?? Ihan yhtälailla meilläkin se raha menee lapsen tavaroiden hankitaan, että olisi kivaa se saada.. Jos ei ensi viikolla tapahdu soitan sinne vihaisen puhelun :kieh:

Ja mun tuurillani eli oman kunnan kelan hitauden ansiosta tulee päätös äippärahoistakin sitten vasta viikko ennen ekaa maksua.. työnantaja maksaa mulle 3kk päivärahan ja palkan erotuksen ja työpaikan palkkakonttori tarttee kopiot kelan päätöksistä.. Kiva sitten jos menee ihan sika kauan äippärahapäätökseen
 
Hei naiset!

Sheivaus: Juu täällä kans vaikeuksia pitää "paikat" siistinä. Ajattelin miehen tai peilin laittaa avuks. En oikee osaa antaa sen rehottaa :ashamed:

Laala: kannattaa soittaa sinne kelaan. Mullahan oli käyny silleen, et niille ei niitä papereita jostain syystä ollu tullu. En tiedä oliko itella vai kela kämmänny, mutta nyt joudun ne laittamaan sinne uudestaan.

Ää oon ihan poikki. Kouluki alko :'(. Ok, ei iso nainen itke. Nyt tekemään lasagnea. Nams.

Säde 26+5

 
Laitettaisko mekin jollain tietyllä r-viikoilla masukuvat? Tuolla maaliskuisissa ovat laittaneet rv 30 masukuvia omaan pinoon porukalla. Vai onko ihan höntti ajatus? :ashamed:

Iitanen; joka niin tykkää kattella masukuvia =)
 
heippa taas kaikille..

tänään oli sitten neuvola
rv 25+1
paino +600
vp 116/68
sf mitta 21
sydänäänet +
liikkeet ++
oli aivan ihanaa kuulla taas noi sydänäänet.. :D
supistellu ja närästänyt nyt taas tosi paljon.. öitäkään ei saa nukutuksi :( mutta nyt sitten tehään pissasta taas joku viljely ja katotaan ettei ole mitään.. ja ens viikolla verikokeisiin kun on toi miinus veriryhmä..
tosta seivailusta ite nään ajella vielä ihan kunnolla..ja sitten jos tulee sellanen tilanne etten pysty niin mies saa hoitaa sen homman :D
mä vein tänään kelaan noita papereita, mutta vielä pitää toimittaa puolenvuoden tulot..en ota sitä pakkausta vaan otan rahana ja käytän ne sitten pinniksen patjaan,sitteriin ja vaatteisiin..
oon ite kans miettiny että teen tollasen isyyspakkauksen
ja sai hyviä vinkkejä mitä ootte laittanu :D

mutta jaksamisia kaikille

lumi-enkeli+masuasukki 25+1
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja Iitanen:
Laitettaisko mekin jollain tietyllä r-viikoilla masukuvat? Tuolla maaliskuisissa ovat laittaneet rv 30 masukuvia omaan pinoon porukalla. Vai onko ihan höntti ajatus? :ashamed:

Iitanen; joka niin tykkää kattella masukuvia =)
hersyvä kalsarikuva iituskalle 26+2 :D :LOL: ihan tuore
ja mä ainakin ko muistan niin laitan tonne yleiseen pinoon esim kuvia rv 20.



Säde koulu on rankkaa.. :hug:

Jaahassulla on kyllä ollut jaksamista kelan ja autojen kanssa..

Hikasta on ollut jo monasti täällä ainakin ja huomasin ekoja hikotuskohtauksia jo viikolla 20 joskus silloi ?

Am & hippunen 26+2 :heart: *jotka myös tykkää katsella masukuvia.. *
 
Tää jätti Kelaan netin kautta hakemukset 5.1.09 ja tänään netistä vilkaisin, niin luki etuuksista et myönnetty. No aamupäivästä kävin henk.koht viemässä lisäselvityksiä ja pari puuttuvaa paperia, niin olivat tosi ystävällisiä ja sanoivat asioiden olevan hoidossa :)

Tiedä sitten milloin ne etuudet tulee käsiteltyä ja saa tietää summat ja pakkauksen saannin, mutta yllätyin nopeudesta kyllä :)
 
Kelasta mun sisko just mesessä sano, että hänellä luki että hakemus vastaanotettu vasta kun paketti oli jo haettu postista... Joten ehkä isommissa kaupungeissa on ruuhkaa? En jaksais soitella sinne, kun kuitenki pitäis sen verran Itellaanki osata luottaa, kun on kelan kuoressa postitettu lappu niin pitäis kelaan mennä. :kieh: Ja tosiaan mä vein sen postilaatikkoon... öö olisko ollu 30.päivä illalla niin että lähti kyllä vasta 31. päivä... Täs on nyt ollu kaks arkipäivää sen jälkeen ennen tätä päivää, joten ehkä sitä ei vaan oo viel ees katottu, on sinne varmaan tullu aika paljon kirjeitä nyt muutenki mitkä pitäis merkata tulleiks jne.

Hikkaa on meidänki pienellä ollu, viimeks tänään aamulla tuntui hikottelevan. Tai ainakin uskon että se oli hikkaa kun koko maha hyppi rytmissä, sen sijaan potkut tulee yleensä vähän satunnaisemmin.

sheivauksesta tuli mieleen että miten teillä, ootteko ihan epäseksuaalisia olentoja nykyään? :LOL: Juttelin just yhden kaverin kanssa, jolla LA ens kuussa, se sano että ei oo moneen kuukauteen enää nähny paikkoja että rauhassa rehottavat, mutta eipä häntä tosin mikään kiinnostakaan... Ja mä kun tänään oon viimeks käyny alusvaateostoksilla ostamassa sexyjä alusvaatteita, en halua vielä mitään valkoisia puuvillaisia imetysrintsikoita. :kieh: :D Ja siis musta tuntuu että oon varmaan paljon "päällekäyvämpi" mieskullalle mitä pidemmälle raskaus etenee. :LOL:

) .) On tänään meidän 3-vuotishääpäivä. Olin kuuden maissa viulutunnilta tulossa, ja myöhästyin keskustasta meille lähtevästä bussista, niin mies soittaa siinä vaiheessa että ethän ole keskustaa pidemmällä että hän on just yhdessä risteyksessä ja ottaa mut kyytiin että mennään ulos syömään! :heart: Käytiin sit Turun Siipiravintolassa syömässä! :D Mies otti jotain kaikkein tulisinta kastiketta ja meinas kuolla siihen.. :LOL: Mut mä otin "vain" hottia ja selvisin ihan hyvin, mitä nyt piti mun toinen lasi sitä kolaa saada. :D
Päivällä olin ollu siellä ultrassa.
Kohdunkaulaa oli edelleen se 3cm tallella ja suljetut oli sekä sisä- että ulkosuu. Lääkäri joka ultras, sanoi vauvasta että "äitiinsä on tulossa, pitkä ja hoikka vauva", eli reisiluun pituus oli yli viikon edellä mut painoarvio viikon jäljessä. :D Laskettiin siinä sitten että on kymmenen varvasta ja kymmenen sormea ja vauva näytti vähän temppuja, kun pyydettiin. Tällä hetkellä on pää alaspäin ja varpaat ylös, ja lääkäri sanoi että niin mukavasti näyttää siinä olevan ettei välttämättä enää kauheemmin käänny toisin päin. Toivotaan niin. :) Sain myös pari kuvaa pikkuisesta taas mukaan. Niin ja ultran jälkeen kävin ostamassa yhden mekon. :heart:

Eipä tässä kai muuta, nyt alan seuraavaksi vietellä miestä pois tosta koneen äärestä. :kieh: :D :heart:

Laala ja Punkero rv25+1
 
Te jotka ko, vaunut hankkineet; mistä ostitte vaunut, mitä maksoi ja minkä väriset? Mä taidan haluta myös nuo. Mulla on vielä vaan vähän epäselvää se, että saako siihen kovaa koppaa ollenkaan? Se kun olis taas aika tärkeä että menee veneessä matkasänkynä. Oikeasti oon päätynyt joko city crosseihin tai sitten brio happyihin, mutta kun brioissa ei oo niin kivoja värejä :ashamed:. Kerrottakoon että mun luontooni ei kuulu olla "turhamainen" siis että yleensä välitän miltä mikäkin näyttää, vaatteissakin pääasia on se, että on miellyttävä päällä. Oon nähnyt City Crosseja maastokuviolla ja oon iiiiihan myyty... Kelpais sitten miehenkin kärrytellä :D.

Jee, kiitti siskot.. Nyt on tilattu miehelle tuolta adlibriksestä kaksi kirjaa, "vauva, omistajan opas" ja "vauva, virike- ja aktivointiohjelma". Ja lisäksi "vauvan silmin, kukkia" katselukirja. Ja eilen jo tilasin mussukat verkkokaupasta "isyyspakkauksen" jossa on musta t-paita miehelle jossa lukee "daddy rocks" ja vauvalle musta t-paita ja pipo joissa lukee "my daddy rocks". Nyt vähän harmittaa kun ne on mustia mutta.. So not... :LOL:
Voisin vielä ostaa jonkun kylpypyyhkeen ja vaikka sen ammeenkin + sisuja ja kylpyöljyä bebelle. Eiköhän siinä ala sitten jo ollakin..
 
millipilli
Tulipa mieleeni ykskaks tuosta isyyspakkauksesta... mä en sellaista varsinaisesti tehnyt esikoista odottaessa, mutta raskausaikana isänpäivänä annoin miehelle paketin jossa oli vauvalle tutti, body ja potkarit varustettuna Tapparan logolla. Eli jos kiekkomiehiä löytyy niin taitaa joka joukkueelta löytyä tota vauvasälääkin :D
 
Jotta pakkohan se oli tulla kysymään Laala että olikos se mekko vauvalle vai sulle ;)

AM Hieno on masu. Tokihan siellä masukuva pinossa tulee pyörähdeltyä ajoittain kurkkimassa, onhan niitä massuja niin mahottoman kiva kattella. Tosin itse olen tähän meidän omaan pinoon silloin tällöin kuvan laittanut (kun kehtaan, koneella melkonen määrä masukuvia :whistle: ), mutta en mää tohdi sinne pinoon kuitenkaan kuvia laittaa, aivan kun se nyt olisi jotenkin eri asia... :ashamed:

Hikkaava Vauva täälläkin, aika usein tuntuu hikkaavan. Ja hikka on tuntunut jo aika kauan.
 

Yhteistyössä