Hei onko täältä moni tulossa
Turussa perhevalmennukseen ens tiistaina klo 18?
Mietin että voiks siel nähdä nettituttuja!
Musiikista mä en varsinaisesti soitata mitään vauvalle, kun mä opiskelen siis musiikkipedagogiksi niin tulee itse soitettua tuota viulua aika aktiivisesti. Mies sen sijaan soitattaa sille välillä levyltä jazzia ja joskus raskaampaa rockia, että kuulis muutakin kuin Vivaldin vuodenaikoja tai Wieniawskin viulukonserttoa.
Välillä kun olen herkkispäällä yksin kotona, saatan soittaa pianolla ja laulaa lastenlauluja, mutta kauheesti en viitsi harrasta sitä kun piano ei ole ihan vireessä. Pilaan vielä pikkuisen sävelkorvan.
Eikun itteäni ällöttää se pianon epävireys. Mut joo, pieni kyl tuntuu reagoivan musiikkiin.
Äitiysavustuksesta pakkaus valittiin TIETYSTI kun kerran esikkoa odotellaan.
Ja voin sit kertoa toimiks naisten kortsu, kaikkeahan on pakko kokeilla mitä pakkaukses tulee.
Tyttöennustuksesta vielä.. Meinaan että mulla ei silleen väliä kumpi tulee, mutta kun alkuun oli sellainen olo että se on poika, niin sitten kun rakenneultrassa joulukuussa sanottiin että ei löydy kulkusia, niin olin lähes järkyttynyt. Nyt kun olen sitten jo taas asennoitunut siihen että se on nyt tyttö mitä odotellaan, niin saan kyllä slaagin synnytyssalissa jos se onkin poika.
Joten nyt sais sit mielellään pysyäkin tyttönä!
Eipä muuta. Oon ulkoillu tänään ja nyt ruoaksi lämmitin aiemmin tekemäni lihapullat (meillä ei osteta lihapullia valmiina, se on vissi se!) ja tein siihen ruskean kastikkeen ja keitin spagettia... Tuli ihan sellanen olo, että puuttuu vain se alakoululainen joka tulee koulusta posket punasena ja truuttaa annoksensa päälle viel puol pulloa ketsuppia!
Nyt vois kyl mennä vähän ruokalevolle, kun se vielä on mahdollista.
Laala ja Punkero rv25+2