Kiva kun otitte osaa paskakeskusteluun
ja joo,
Lilyofthevalley, on radi-ruokavalio mulla, mutta ei mikään ihan kauhean tiukka, kun oli niin pieni heitto niissä arvoissa ja nyt pysyny koko ajan hyvinä. Leipää saa kyllä syödä, mieluiten ruisleipää ja sitä lähinnä oon syöynytkin. Luumuja en viitti syödä, on iian sokerisia tähän ruokavalioon. Liikun myös ihan kohtalaisesti, mutta ei mikään tunnu auttavan...
Nyt oon jo kolmatta päivää syömättä rautaa ja otan Dupholacia, niin ehkä ihan vähän alkaa helpottaa. Vettä kyllä juon mielestäni riittävästi.
Hyvä tietää, että rautaa ei ehkä kannata synnytyksen lähellä enää syödä! Eihän sitä tosin tiiä, milloin synnytys käynnistyy, mutta eihän hemoglobiini myöskään niin vauhdilla ehdi varmaan laskea.
Närästyskin on taas ihan tuskanen.
Mulla ei ole mitään lääkettä siihen, onko kukaan kokeillut ruokasoodaa, paljonko sitä uskaltaa ottaa?
Nöösikkä, olipa hyvä kun tajusivat ottaa vauvan pois! Millä viikoilla sun tuttu oli?
Lilyofthevalley, ymmärrän sun halun olla loppuun asti töissä. Itsekin toivon sitä, jotenkin paremmalla mielellä jäis. Vaikka vähän raskaalta välillä tuntuukin, niin uskon että pärjään, ellei tietty tule jotain ylläyksiä. Mutta jokaisen pitää kuunnella omaa kehoaan ja oloaan ja tehdä niin kuin uskoo olevan parasta.
Enpä ole myöskään kuullut tollasesta
Belly Bindistä! Kuulostaa näppärältä, aika kallis vaan... Haluaisin tietää tuntuuko tuo puristavalta, mä kun en kestä mitään puristusta vyötäröllä.
Hankinnoista vielä. Mulle on nyt vihdoin tulossa postissa käytettynä
Tri-Cotti kantoliina, josta oon jo pitkään haaveillut. Siinä ei ole sitomisia ollenkaan, mutta silti eri vaihtoehtoja laittaa jo ihan pieni vauva tai isompikin. Toivottavasti onnistuu meillä.
Itse en usko vauvajuhlia saavani, tai eihän sitä tiiä, mutta tosiaan muutettiin vasta tänne satojen satojen kilometrien päähän, enkä usko että tänne jaksaa kavereita raahautua. Suurin osa niistä asuu kaukana. Muutenkin mulla on kavereita niin eri porukoista, ei yhtä isoa yhtenäistä. Mutta ei se tosiaan niin haittaa vaikkei sellasia saiskaan. Serkkuja täällä ois, mutta ei ne varmaan jaksa järkätä.
Ei varmaan tule edes mieleen, kun ei kaikilla ole tapana.