Huhtikuun hurmurit 2016 *Helmikuussa*

Flunssa kaatoi nyt sit minutkin, makaan sohvalla peittojen alla puolikuolleena. Toisaalta ihan kiva vaan levätä. En muista milloin olisin ollut näin kipeä!

Meillä oli viime viikolla uä sen plexuskystan takia, oli hävinnyt <3 typy kasvoi pari päivää viikoista jäljessä, mut ei meidän geeneillä mitään jättiläistä tehdäkään. ~1,5kg oli silloin ja saatiin hyviä 4d- kuvia. Täällä ei enää automaattisesti tehdä synnytystapa-arviota, onneksi (sitä on oikeasti turha tehdä kaikille) joten sovittuja lääkärikäyntejä ei enää ole. Sain luvan jatkaa töissä toistaiseksi kunhan ei yhtään pahene tästä supistelut. No tietenkin yritin sit vaihtaa viikonloppuna rautamerkkiä, maha meni ihan sekaisin ja siitäkös ne supistelutkin paheni - jätin raudan hetkeksi kokonaan pois ja rauhoittui onneksi heti.

Eilen NLA, painoa tullut tasaisesti 400g/vko, Hb noussut 121:een (Jes!) ja kaikki kunnossa. Sf-mitta vähän taittaa alas mutta käy yhteen tuon ultran kanssa, ei mitään vakavaa. Seuraava käynti sit 4vkon päästä kun ä-loma alkaa, lienekö sitten tihenee käynnit.. Nyt tasan 31 :love: viikko vielä niin saa synnyttää omassa sairaalassa eikä tarvii pelätä siirtoa jos lähtee ennenaikaisesti syntymään.

Synnytysunia oon nähnyt aiemmin mut en tämän raskauden aikana. Mun isä kyl näki unta että synnytin heidän olohuoneeseen eikä kukaan tullut auttamaan, mut hoidin homman seisaaltaan ihan itse ja kävin pesemässä lapsen ja tuomassa hänen syliin, kaunis tyttö kuulemma oli :ROFLMAO: stressaakohan sitä nää mun supistelut :whistle:

Hellurei :)

Tuota flunssaa on kyllä ihan kauheeti liikkeellä :/ itekkin olin melkein 3 viikkoo siinä :s koittakaahan kaikki parantua :)

Me ollaan oltu 5 vuotta kihloissa miehen kanssa. Joskus varmaan mennään naimisiin, mutta ollaan päätetty että mies ottaa sitten mun sukunimien, kun mulla on sen verran harvinainen sukunimi ja en halua siitä luopua :D

Onneks Irith oli kaikki ultrassa hyvin :)

Meillä alko eilen tää remppa ja on vähän tylsää, kun ei voi olla koneella tai katsoa telkkaria :D

Pippuri ja papu rv32:love:

Mulla ei riittäisi babyshowereille edes vieraita. Lähestulkoon kaikki "kaverit" hävisi kun esikoinen syntyi. Ne kuvitteli etten enää ikinä pääse mihinkään kun on vauva vaikka koitin sanoa että kun vaan kysyy niin yleensä kyllä olisin kahville tms lähtenyt. Ei jäänyt oikeestaan ku yksi kaveri jäljelle. Tosin, en oikeen ehkä osaisi siellä babyshowereilla olla kun inhoan huomiota. Ahdistaisi että kaikki hössöttää mun ympärillä kun nytkin tuntuu et kaikki keskittyy muhun raskauden takia :D
Jokainen tyylillään.Me kuitenkin häät pidetään ja aika perinteiset on. Se taas on sellainen et haluan sen päivän olevan vaan niitä häitä varten, et mulle taas ehdoton nou nou ois maistraatti tai ristiäisissä naimisinmeno ;D

Mulla taas tänään aivan kaamea olo :( Närästää ja kaikki, jopa vesi, on tullut ylös. Esikoinen on täynnä energiaa; ulos ei päästä kun piha on aivan umpijäässä ja koitan sille epätoivoisesti keksiä tekemistä mitä se vois touhuta kun en pysty mihinkään.. Mikähän tää nyt on taas. Koko yön sain ravata vessassa ja väsymys on jotain ihan kamalaa.
En edes voi soittaa appivanhemmille että ottais pojan kun olivat viime viikolla siin influenssassa ja käsittääkseni se tarttuu aika pitkään..

Mä voisin vaihtaa kyl noihin et oisin yksin kotona päivät, tai edes päivän. Kuten tänään saisin vaan maattua, tosin unta ei enää riitä öiksikään niin turha päivällä sitten nukkua :(
10vko jäljellä ja kaikki vaivat nyt moninkertaistuu tänään näköjään...

Ääh täälläkin sellanen tunne, että flunssaa olisi tulossa. Ihan krapulainen ja väsynyt olo, muttei paikkoja vielä kolota tai särje. Viime yönä nukuin huimat reilut 10h (tietty heräsin sen viitisen kertaa tosin vessaan), mutta vielä aamullakin olin ihan tööt. Oon tänään liukunavapaalla töistä, kun sijaisen aloittaessa parin viikon päästä en pysty sitten enää perehdytyksen takia liukumalusmuilemaan niin nyt oli hyvä keskiviikko siihen :) Aamu alkoi kun vein miehen töihin ja suuntasin itse hot joogaan lämmittelemään (y)

Kotiin päästessä ja suihkun jälkeen vasta aamupalaa tehdessä alko olla jo aika hutera olo; en ollut tosiaan aatellut herääväni vasta puol kasin aikaan kun normaalisti viikolla tulee herättyä viiden jälkeen työaamuina ja nyt vielä eilen menin aikasin nukkumaankin, että luulin herääväni aikasin. Ehkä se flunssa tähänkin jotenkin vaikuttaa kun tuli niin pitkät unet nukuttua. Mutta siis yleensä kun oon jo ehtinyt aamusin syödä hedelmän ja töissä aamupalan ja kympin aikaan jo lounaallekin, niin hiukka hutera olo oli aamupalaa alottaessa. Vetäsinkin sitten kunnon aamupalamätön sarjoja kattellessa :whistle:

Kivoja kyllä nää vapaapäivät ja sen vuoksi odotankin äippäloman alkua, että saa hengähtää ja touhuta omalla aikataululla omia juttuja. Vaikka mä tiedän itteni, että kyllästyn kyllä siinä viikkkojen edetessä sitten. Onneks töissä pystyy siis vielä olla ja nauttia muitten ihmisten seurastakin samalla. Ja maaliskuun puolella vielä tarkotus lähteä porukoiden luo vierailemaan vähän pidemmäks aikaa ja nähdä kavereitakin muualla, sitten huhtikuun voisi tiiviimmin odotella loppuajan pullahdusta :LOL:

Eilen siellä ylimääräsessä lääkärissä kaikki oli kunnossa (y) Seuraava paikkojen tarkistus kolmen viikon päästä, sen halusivat kuitenkin varmistaa ja hyvä niin. Jos kipuisat supistukset tihenee ja pahenee, niin sitten urheilu kokonaan pois ja näytille jo aiemmin. Seuraava neuvola on parin viikon päästä ja siitä lähtien 2-3 viikon välein jatkossa.

Krapulamaisesta olotilasts tulikin sitten aasinsilta alkoholiin ;) Mites ootteko kaivanneet alkoholia tai muuta kiellettyä nyt raskauden edetessä? Mä odotan kyllä jo kaihoisasti aina sushikuvien näkemisen jälkeen sitä hetkeä, kun saan ison sushilautasen eteeni raskauden jälkeen :love: Sitä on hieman ikävä, ja punaviinistä kanssa tykkään tosi paljon niin sitä kanssa. Pari kertaa tullut fiilis että olishan se kiva päästä kuohari-siideri-hiprakkaankin taas pitkästä aikaa :whistle: Mutta onhan sitä aikaa, nyt nautin raskaudesta intopiukeena!

pumskeli rv 30+0

Joo mun tekis mieli punaviiniä, ja saunan jälkeen kylmää omppusiideriä! Alkoholista muuten sujuva aasinsilta varpajaisiin meinasko teillä mies pitää sellaiset? Oon varmaan vähän tiukkapipo nyt, mut mua ärsyttää ajatus että ite tässä teet ison työn olemalla raskaana, sit synnytät ja oot sen jälkeen alapää ja tissit verillä kipeenä ja väsyneenä, niin miehen pitäis päästä juhlimaan :O

Viimeksi muokattu:
Oih kuiva omppusiideri kyllä kans maistuis vaikka nyt heti :D

Jos me saadaan perhehuone synnytyksen jälkeen, niin hengataan siellä rauhassa, mutta jos tosiaan mä joudun vauvan kanssa jäämään pidemmäkskin aikaa sairaalaan ja mies vois käydä normisti siinä viel töissäkin (ajateltiin että alottaa kahden viikon isyysvapaansa sit vasta kun ollaan päästy kotiin, joten venkslaillaan aiemmin jääneillä neljällä lomapäivällä siinä sit kans) niin varmaan menis muutaman kaverin kanssa parille olusille, muttei ees ite halua mitään ryyppyiltaa siinä sit kuulemma :) Sillä on nyt kevään edetessä kaikenmaailman kavereitten kolmikybäsiä ja tyky-päiviä, ettei kuulemma innostu kosteista varpajaisista :D

Meillä mies jää heti 3vk isyysvapaalle kun vauva syntyy, kun hän huolehtii täällä sit mun ekaluokkalaisesta sillä aikaa kun olen sairaalassa :) synnytyksen ajaksi poika menee kaverinsa luo, ellei sit baby päätä syntyä viikonloppuna, jolloin poika on oman isänsä luona.

No joo teillähä menee mukavasti sitten esikoisen hoidot tolla isyysvapaan alotuksella Katjuska :) On kyllä kiva kun kesäloma-aikakin sitten alkaa vauvan kasvaessa, niin halutessa mies voi pitää pätkittäin lomia, kuulemma kyllä tän hetkisen fiiliksen mukaan haluaa putkeen sen kesälomansa olla. Jäis sit vaikka se yks isyyslomaviiikko vähän myöhempään ajankohtaan. Ja jos ottaa lomarahat lomana, niin kivasti yhteistä vauva-aikaa siinä sitten :)

Mä oon siirtynyt sohvan ja sarjojen parista sänkyyn ja olotilailuun: vieläkään ei kuumemainen fiilis oo, mutta pahoin pelkään että tää tästä pahenee :( Jos sais vähän nukuttua huonoa oloa pois..

Katjuska; mua ei henkilökohtaisesti ainakaan yhtään haittais, päinvastoin jos mies haluais kavereiden keaken varpajaiailla juhlistaa vauvan syntymää ja isäksi tuloaan. Musta se muutos on isälle yhtä iso kuin äidille ja kyllä mieakin on juhlansa ansainnut ! Ertä en olisi kyllä siitä yhtään kateellinen, varsinkin kun minuakin äidiksi tulossa on juhlistettu baby showereiden muosossa ;D

Ja musta se ei oo iteltä ollenkaan pois, jos toinen juhlistaa, hyvä vain :)

Että vaikka itse olisin (en oo) sellainen, joka ei halua juhlistella, niin kyllä sen ilon miehelleni mielihyvin soisin jos mies haluaisi. Eijä se ees kyllä ois minun päätettävissä naisena, " saako" mieakin julia isyyttään vaikkei olekaan vauvaa sisälkään kantanut, mikä on biologisestikin mahditinta :De musta se ois aikamoista pirttihirmuilua, enkä sellainen itse kyl tod halua olla :D

Noin minäkin ajattelin esikoista odottaessa, mutta sit totuus olikin se, että olin niin kamalan kipeä ne ensiviikot, niin silloinen mieskin onneksi tajusi että häntä tarvitaan nyt enemmän kotona :) mut voihan ne varpajaiset onneks järjestää vaikka kuukauden päästä, jos se alku on yhtä hektistä kuin viimeksi :)

Paheista, mun tekee mieli Mansikka lime siideriä tai semmosta lime siideriä :D ja sit jostain syystä vieläkin tekee mieli tupakkaa, vaikka oon ollu koko raskauden polttamatta. Itekkin kyllä odotan, että pääsee kesällä edes muutaman kerran terassille (y)

Varpajaiset meidän mies kyllä pitää :ROFLMAO: mutta oli puhe, että aikaisintaan 2 viikon päästä syntymän jälkeen, mutta mies onneks sanoin, että odottaa varmaan sen 3-4 viikkoa ainakin, ennen kuin pitää ne:)

Hih, niin no en minä ainakaan ajatellutkaan, että ne varpajaiset pidetään yleensä viikkosynnytyksestä, ei kai mun mies ees malttais niin pian mihkään lähteä :D mut siis mun pointtina oli, että ylipäätään varpajaisten juhlinta on mun mielestä hyvä tapa juhlistaa isäksi tuloa :)

Itselkäni ei oo ollu himoja alkomahooliin, kun juon muutenkin niin harvoin, en vain pidä siitä mausta :) joskya kiva vaikka ruuan kans ois jossain hienossa ravintolassaviinilasillinen ottaa, mut ei oo muuten tehny mieli raskausaikana :)

Ai että, olis niin helppoa jos ei pitäisi alkoholin mausta :D viikonloppuna kyllä suon itselleni tilkkasen punaviiniä kun on kihlajaisten 1v päivä meillä :) Täällä jotenkin tuntuu että monet on pitänyt viikon sisällä jo varpajaiset vauvan syntymästä, pointti olikin siis se ettei se tunnu ajatuksena kivalle. Jollain taas kamala tarve yrittää provosoida omalla mielipiteellään, vaan eipä ole eka kerta niin ei yllättänyt kuka kyseessä ;)

Minusta Katjuska sinulla on tyyli laukoa mielipitwitäsi erittäin napakasti, ja kiertoilmauksin hienosti se laittaa toisen piikkiin. Hoksasin kyllä, mitä tarkoitit esim tuolla esikoiskommentilla, että kun itse odotan esikoista ja itaellesi on jo tuttua hommaa kun odotat jo sentään toista. Se, joka leikkiin alkaa, se leikin kestäköön. Täytyygän sinun itsekin kestää muiden näsävisastelua, kun itsekun niin teet.

Kylläpä tänne tulee paljon tekstiä!!

inna94
okei! :) mulla on maaliskuussa rv 36 neuvolassa lääkäri jossa ultrataan onko perätilassa ja jos on niin hän laittaa lähetteen sitten sairaalaan jossa katsotaan tilanne että yritetäänkö kääntää. Tällä hetkellä tuntuu, että on pää alaspäin hikan perusteella mutta eilen oli varmasti perätilassa. Mulla ilmeisesti kohtu sen mallinen että vauvat tykkää hakeutua perätilaan. :whistle: Inhottavaa kun joutuu pelkäämään viimeseen asti sektiota. :unsure:

Varpajaisia mies ei pitänyt viimeksi eikä varmasti nytkään. Mies on yleensä joko töissä tai kotona. Ei siis käy koskaan missään eikä juo alkoholia koskaan. Jos ihme kävisi, että haluaa varpajaiset pitää niin senkus pitää. :)

Kielletyjen asioiden himo ; Ei taida olla mitään kiellettyä mitä himoitsisin. Jos mieli tekee graavilohta tai sushia niin varmasti syön ja olen syönytkin. Lakritsia muutama tullut maisteltua (hyvin harvoin syön herkkuja), maksalaatikkoa olen syönyt kaks kertaa.. Alkoholi ainut jota täytyy välttää varmaan vielä yli vuosi jos imetys onnistuu.. Tupakkaa en polttanut edes ennen raskautta.

Lantionpohjanlihaksia jumppaan huomaamatta joka päivä vähän väliä. Siitä on tullut sellainen tapa jota tekee ajattelematta. Ja varmaan siitä syystä voin niitä jännittää vaikka tunnin putkeen ilman ongelmia. :D

#alkoholi... mä olen tilannut jo skumpat kotiin heti kun sairaalasta päästään :) toki alkoholilakkoilu jatkuu vielä pitkään kun toivottavasti imetys sujuu yhtä hyvin kuin aikaisemminkin, mutta ei onneksi enää yhtä tiukkana. Kyllä mä kaipaan niitä iltoja kun istutaan miehen kanssa kahdestaan hyvän viinilasillisen ääressä... punaviinin suhteen olen muutaman kerran antanut periksi ja ottanut hieman punaista lambruscoa esim. jouluruuan kanssa. Siinä on 8% alkoholia, joten tuskin desillinen pahasta on ollut! omalle äidilleni määrättiin aikanaan lasillinen punaviiniä raskauden aikana :D en nyt muista mihin vaivaan, mutta niinhän nämä kaikki säännöt muuttuvat koko ajan ja lisää vain tulee kieltoja. Nyt sitten kiellettiin se salmiakki ja laku, kohta varmaan sauna!

Varpajaiset tulee täällä. Tosin heti silloin kun vauva syntyy. Eli olen tod. näk ainakin sen yhden yön sairaalassa, niin heti silloin on jo miesporukka valmiina :D Musta on kiva, että juhlivat. Se on kai miesten tapa ottaa taapero vastaan. Kun eivät noi kai toisiaan osaa oikein muuten juhlia ja näyttää tunteitaan toisilleen kuin saunomalla ja oluella :D Kyllähän ne joutuvat kestämään meidän hormonihäröilyä ja vaivojen valittelua 40 viikkoa, niin saunokoon nyt :D

Huomenna neuvola. Toivottavasti kaikki arvot linjassa! 2 viikkoa töitä ja sitten kiitos ja kumarrus sen suhteen!

Nöösikkä 31+6

Kävinpä koiran kanssa vähän pitemmän lenkin, ja vaikka vauhti ei todellakaan päätä huimannut, niin nyt on inhottavasti kiristellyt ja supistanut enemmän kuin olisi tarpeen. Täytynee siis uskoa, että levon kannalta otettava nämä seuraavat viikot..

VARPAJAISIA ei meillä taida mies tällä kertaa juhlia. On kyllä juhlinut kaikkien aiempien lasten kohdalla. Pari kertaa jo sillä aikana, kun olen itse ollut vauvan kanssa synnärillä ja muutoin muistaakseni seuraavana viikonloppuna. Tällä kertaa on hieman erilaiset suunnitelmat, sillä mies lähtee huhtikuun lopulla neljäksi viikoksi Jenkkeihin lomareissulle. Siinä taitaa olla varpajaisia kerrakseen :whistle: Tuo matka on miehen pitkäaikainen haave ja todettiin, että nyt sen toteuttamiseen on hyvä hetki. Me ollaan muutenkin totuttu tekemään asioita myös itseksemme, meillä on lopulta kuitenkin aika erilaiset haaveet ja unelmat. Minä en juurikaan ole matkustelemisesta koskaan unelmoinut, kun taas miehelle se on tärkeää. Ja toisaalta sitten mies tuskin olisi näin isoa perhettä itselleen hankkinut, jos minä itse en olisi kroonisesta vauvakuumeesta kärsivä, iäti suurperheesestä haaveillut tyyppi. Minusta on siis tärkeää, että voidaan molemmat kuitenkin toteuttaa omia unelmiamme, ja toki myös niitä yhteisiä siinä sivussa.

Alkoholia ei tee mieli, kun muutoinkin juon ehkä kaksi siideriä vuodessa ja nekin eri kerroilla :LOL: Graavilohi ja maksalaatikko on niitä, mitä on eniten tehnyt mieli, ja pari kertaa olen syönytkin. Juhlimassa en ruukaa käydä suunnilleen koskaan, joten eipä se senkään puolesta mistään joutunut raskauden vuoksi luopumaan..

Meillä on keskiviikkoisin harrastuskuskausrumba, kun 3/4 lapsella on harrastus, kaikilla automatkan päässä ja kahteen eri kellonaikaan. Alanpa siis valmistautumaan siihen..

Meillä mies ei varmaankaan pidä varpajaisia. Jos pitää niin sitten myöhemmin kesällä. Mulla nousee hiukka karvat pystyyn ajatuksesta, että makaan väsyneenä ja hormonihöyryissä laitoksella ja mies lähtee julistamaan vauvaa.. juu, ei meillä niin :D Juhlistaa saa, mutta vasta kun ensimmäiset hetkiset viikot on selvitty. Meillä alku ollut aina aika vauhdikasta ja tarvitsen/haluan siihen tukea.

Ja mun tekee niiiiiin mieli hyvää skumppaa/valkkaria.. Juhlimaan ei tee mieli, mutta lasillisen aion kyllä ottaa heti kun päästään kotiin :)

Imetyksestä ja alkoholista. Nehän ei ole toisiaan poissulkevia. Jos juo yhden annoksen alkoholia ja imettää, lapsi saa desilitrasta maitoa vähemmän alkoholia kuin 5 tipasta Jekovitteja (d-vitamiinivalmiste vauvoille ). Eri asia tietenkin juoda useampi annos ja humaltua, siinäkään ei vauva saa juuri yhtään alkoholia, mutta vauvan hoito ei ole enää turvallista.

Maitoon erittyy ainoastaan se alkoholimäärä mikä on itselläsi veressä, eli todella vähän. Raskausaikana juodessa taas vauva saa saman määrän suoraan verenkiertoonsa. Eli yhdestä annoksesta alkoholia raskausaikana vauvalla on veressä esim. 0,2 promillea, kunn taas imetyksestä vauva saa sen verran suuhunsa ja hänen veressään on sadasosa tuosta määrästä. Tätä määrää ei pystytä edes verestä mittaamaan.

Eli yhden skumppalasin silloin tällöin imetyksen aikana voi nauttia täysin hyvillä mielin :)

Soittivat tänään polilta ja pääsen jo ma lääkärille! Tutkivat silloin sydämen. Jännittää, mutta parempi selvittää asia kun elää epätietoisuudessa :)

Muoks* Ja siis sushi... tekee niin törkeästi mueli ettei mitään rajaa .. samoin kylmäsavulohi.. Odotan innolla herkutteluja

Sadeyes: mul pyörii kans mielessä et kääntyykö itsekseen ja jos pitää kääntää että onnistuuko, jotenki stressaa ajatus sektiosta kun kovasti haluis alateitse synnyttää :) esikoinen oli jo varhaisessa vaiheessa pääalaspäin niin ei tullu tämmösii niin paljoa mietittyä sillon :)

Varpajaisia ei viimeksi ollut, mies meni pelaamaan kaverinsa kanssa bilistä ja samalla oluelle kun olin vielä sairaalassa. Nytkään en tiedä onko tulossa varpajaisia :)

Mulle maistuis kyllä yks kalja :p tai vaikka kaks, mutta pää tuskin toista kestäs tälläsen tauon jälkeen. Koko raskausajan tilanne on ollut aika sama - jos rupeaa tunnelmoimaan kylmästä kaljasta aurinkoisella terassilla, niin alkaahan sitä tehdä mieli. Mutta sen enempää ei ole mieli tehnyt, enkä sitten mitään kokonaan kiellettyjä ole maistellut tai käyttänyt.

Alkuraskaudessa näin usein unia, että unohdin olevani raskaana ja vetelin kaksin käsin tupakkaa/viinaa yms. Sitten aamulla heräsin omantunnontuskissani. Oli helpottavaa tajuta että se oli vain unta :D tein myös raskauden selvittyä päätöksen olla värjäämättä tukkaani. Yhtenä yönä näin sitten unta, että vedin hirveän vahvan vaalennuksen päähäni ja hiuksistani tuli oranssit. Siinä sitten unessa taas kaduin ja koin tunnontuskia :D

Varpajaiset on meillä varmasti tiedossa, en ollutkaan tarkemmin vielä asiaa ajatellut omalta kannaltani. Oon ollut jotenkin kovin herkillä viimeisen viikon pari, ja mies on hyvä kun uskaltanut mua yksin jättää. Aina on ollut lohduttamassa ja auttamassa, joten uskon että sama homma synnytyksen jälkeen. Että sitten kun se katsoo mun pärjäävän hormooninuppini ja kuntoni kanssa, niin sitten vasta lähtee juhlimaan. Tai niin ainakin toivon.

Tässä sängyssä jo taas tunnin makoilleena, pitää kyllä tytsyt tunnustaa että vaikka meinaankin loppuun saakka tehdä töitä, niin ilman niin joustavaa työpaikkaa kuin mulla on, se ei varmaan onnistuis! Tänään lähes koko päivän officella olleena ja tyttären luistelut hoitaneena, hanukka ja jalat ovat olleet aivan tulessa :D tuntuu että veri ei kierrä kyllä enää koko kropassa ihan tasaisesti!!! Voi kääk! Vaikka turvotusta ei vielä ole niin näitä muita verenkierto-ongelmia riittää!

Täältäkin pakko tunnustaa että niin uuvuttaa ja väsyttää... mutta enää neljä päivää... sinnillä menee ku ei viiti jäähä enää tässä vaiheessa pois töistä :unsure: Onneksi otin lomapäiviä muutamia enenn virallista äippälomaa, en ois kyl jaksanu :eek: Aivan niin jotenki täys ja paksu olo.. ei ennen oo kyl tällasta keltään ollu, jotain aivan uutta että nii kiristää ja ahistaa ja puristaa ja vali vali (n) Mutta nyt kuitenkin ulkosauna lämpenemässä, kohta sinne rentoutuun miehen kanssa, lapset jo nukkumassa :LOL:

Mulla mies pitää nyt ensimmäisen kerran varpajaiset eikä kyllä haittaa ollenkaan, en tiiä pitääkö heti syntymän jälkeen vai millon, varmaan ku kavereille passaa (y)

Täälläkin syöty ja juotu suht normaalisti kaikkea, kiellettyä sillain sopivissa määrin, ei varmaan mikään niin kauheen vaarallista oo jos ei mahottomiin mee, oli se mitä oli :) Graavilohesta en kyl muutenkaa välitä..se vaan on mun mielestä raakaa kalaa ja piste :D

Kärsiikö kukaan teistä levottomista jaloista? Ja pahiten sillon ku pitäs mennä nukkumaan.. aivan tuskastun välillä että mitä tekisin näille jaloille, samantien ku pääsee makuulle ni alkaa kauhea levottomuus jaloissa.. on kyllä niin kireellä lihaksetki että johtuisko osittain siitäkin..

Me ollaan suunniteltu mökkireissua viikon päästä viikonlopulle, kerkeis käydä vielä ennen vauvan syntymää vähän mökkeilemässä ja kelkkailemassa, vähän jotain lomantynkästä ja ehkä käydään miehen kanssa kaksistaankin jossakin jos keritään :ROFLMAO:

• Tykkää
Reactions: Nöösikkä

Yhteistyössä