Meillä oli varpajaiset ollu esikoisen syntymän jälkeen, pari kaveria saunomassa ja oluella ja seuraavana päivänä töihin. Sen jälkeen ei sit ole jaksanut pitää. Mua ei muu ärsytä varpajaisjutuissa kuin se, et se on monelle hyvä tekosyy vetää lärvit ja käyttäytyä typerästi. Mä en siis nykyään kestä yhtään känniääliötä missään muodossa, se vaan tuntuu nyt niin juntilta ja nololta, jos joku on kamalassa humalassa. En siis tosiaan ole raivoraitis, ja juhlista tykkään, ja ilman muuta ne toiselle suon, mut kännäys on tässä iässä jo ehdoton nou. Ja mä siis opiskeluaikana olin itse oikea bilehile, mut sain silloin kyllä mennä ihan tarpeeksi, kun ei ollut lapsia, enää ei tee mieli -ja aivan varmasti myös hönössä tuli tuolloin hölmöiltyä ja tehtyä tyhmiä, mut ehkä siitä sit oppi jotain, kaikella on aikansa
Nuha vaihtuu ihanasti yskäksi, ja kylläpä yskiminen tuntuu "ihanalta" tään vatsan kanssa.
Mä muuten kanssa näin alkuraskaudessa unta, et vedin tupakkaa oikein kaksin käsin ja posket lommolla, ja aamulla oli ihan hirveä morkkis. En siis ole polttanut lähes 10 vuoteen, mut jostain se kummitteli
Lantionpohjaa yritän aina nukkumaan mennessä jumpata, mut nukahdan varmaan aina kesken..ehkä mä sit synnytyksen jälkeen enempi muistan, yleensä aina imettäessä oon sitä tehny
O ja 29+0 (hui!)
Nuha vaihtuu ihanasti yskäksi, ja kylläpä yskiminen tuntuu "ihanalta" tään vatsan kanssa.
Mä muuten kanssa näin alkuraskaudessa unta, et vedin tupakkaa oikein kaksin käsin ja posket lommolla, ja aamulla oli ihan hirveä morkkis. En siis ole polttanut lähes 10 vuoteen, mut jostain se kummitteli
Lantionpohjaa yritän aina nukkumaan mennessä jumpata, mut nukahdan varmaan aina kesken..ehkä mä sit synnytyksen jälkeen enempi muistan, yleensä aina imettäessä oon sitä tehny
O ja 29+0 (hui!)