Voi
truudy! En edes tiedä mitä sanoa, mutta voimia ja toivotaan vain parasta! Ei varmasti ole helppoa teillä! :heart:
Ikävä samaan viestiin hirveesti omanapailla ja fiilistellä, joten jätetään hehkutus nyt väliin.
Nenäntukkoisuutta myös täällä. Öisin ja aamuisin. Päivisin taas aivastuttaa kamalasti. Kävin ostamassa jonkin aika sitten apteekista jotain öljymäistä nenäsuihketta. Olisiko saattanut olla juuri tuota
seemasiöljyä. Olen kokenut sen hyväksi. Nyt huomaa, että kun ilmat viilentyneet, niin limakalvot TODELLA kuivat. Tuo öljy kosteuttaa mukavasti, eikä vertakaan tule niistäessä.
Btw, tein päätöksen
äitiysvaatteiden suhteen. Kävin ostamassa "superstretch" farkkulegginsit H&M:stä ja kun pääsin kotia ja laitoin niitä hetkeksi jalkaan, huomasin, että hitto ei ne pysy ylhäällä... Noh aattelin käydä palauttamassa ne ja aion nyt sinnitellä vain noilla mamalegginseillä ja pitkillä neuleilla. Jep! Turhauttavaa!
Kävin ostamassa paikallisesta Onlystä itselleni myös IHANAN talvitakin. Ostin kokoa suuremman ja se on tälläkin hetkellä aika runsas, mutta just mun tyylinen, eikä näytä rumalta vaikka onkin liian iso. Sinne mahtuu vatsa kasvamaan ja sillä pärjään varmastti koko talven. Ja sille on vielä muutenkin käyttöä
eli hyvä hankinta!
Katsoin H&M:n äitiystalvitakki valikoimaa, enkä voinut edes kuvitella niitä päälläni. Ei lainkaan mun tyylisiä, minkä koen tärkeeksi. Mukavuus ennenkaikkea!!
Rytmihäiriöistä: kävin neuvolassa juttelemassa vaivasta ja he laittoivat lähetteen sydänfilmiin maanantaiksi, jolloin oli koko viikkona ainoa vapaa aika. Noh, olen töissä kyseisenä päivänä ja kysyin esimieheltäni (joka on nainen), että onko mahdollista jos voin kesken työpäivän käydä siellä sydänfilmissä. Hän tokaisi todella tylysti ja ilkeesti, että "ei todellakaan"... Jatkoin vain toteamalla, että "kärsin voimakkaista rytmihäiriöistä ja he olivat neuvolassa sitä mieltä, että ne tarvitsee tutkia kaiken varalta ja se on ainoa vapaa aika koko viikkona". Hän tiuskaisi takaisin, että "jo on kumma, tässä firmassa on muitakin ollut raskaana ja sä nyt oletat koko ajan saavasi jotain erityiskohtelua". Menin aivan sanattomaksi!!! Pomollani on
4 lasta ja luulisi hänen tietävän nämä riskit ja vaivat ihan omasta takaa... Eli nyt jää sydänfilmit välistä ja kärvistellään ainakin viikko ilman selvyyttä!
olen niin raivona!!!
Noh anyways, ihanaa sunnuntaita kaikille :heart:
ttaisku 13+0 POKS!