ttaisku, kuulostaapa inhottavalta. Kannattaa varmaan ottaa puheeksi neuvolassa/lääkärissä. Onko paineet kunnossa? Onko stressiä? Isälläni on stressiperäinen rytmihäiriö ja hän saa aina tyhjälyöntejä jos joutuu esim. puhumaan vakavia kanssani.
Hoitovapaista kyseltiin. Esikoisen kanssa olen ollut nyt pari vuotta kotona, tulevan kanssa 1-2 riippuen elämäntilanteesta ja lapsen luonteesta. Nyt olen miettinyt tuolle esikoiselle osapäivähoitoa kun on niin aktiivinen tapaus, mutta tässä on nyt ollut kaikkea muuta, mm. täysremppaa, joka siirtänyt hoitoasiat taka-alalle.
Mammavaatteista ollut taas puhetta. Itse tyydyn ihan H&M:n edullisiin mammahousuihin. Ompelijana voin ostaa niitä korkearesorillisia ja kotona vaihtaa niihin sitten matalat. En voi sietää niitä mahan päälle tulevia kangasosia. Legginseistä on vähän hankala mennä niitä resoreita lyhentämään, mutta niissä kangas onneksi kääntyy siististi kaksinkerroin. Alussa varsinkin tyydyn ostamaan edullisia perustrikoita,jotka saa venyä piloilleen. Mieluummin ostan 5e maksavan paidan kuin 19e maksavan, joka kuitenkin jää mallinsa takia lyhyen kauden vaatteeksi.
Tämä on viimeinen raskaus, joten semmoista jatkokäytöäkään vaatteille ei tule. Loppuraskaudessa saatan ostaa pari perusmammapaitaa, jos maha kasvaa todella isoksi. Joku kyseli
muita edullisia mammamerkkejä. Mamalicious taitaa olla hintahaarukassa seuraava. Osa perusvaatteista on suht edullisia, varsinkin verrattuna "oikeisiin äitiysmerkkeihin", mutta hintavampia kuin H&M:n vaatteet.
Toppahousuasiaan en valitettavasti osaa neuvoa. :/ Kai niitä voisi "suurentaa" sepaluksen kohdalle tulevalla kiilalla tai masutuubilla, jonka alle jättää sepaluks auki. Kovin lämpimältä nämä vaihtoehdot ei kuulosta, joten pitkää villapaitaa ja takkia pitänee tuon ratkaisun kanssa pitää.
(.) Hirveä väsymys ja heikotus jatkuu täällä. En tiedä olisiko verenpaineet matalat. Todella epämiellyttävä olo ja ihan uutta minulle. :/ Liikkuminen on vähentnyt ja keventynyt, mutta silti yritän käydä vähintään pari kertaa viikossa jumpalla/salilla. Uusi LesMills BodyPump -ohjelma tuntui liian nopeatempoiselta vaikka muuten oli kiva kun tehtiin suht vähän liikkeitä selällään. Keppijumppa oli aivan liian kevyt, jätetään se sinne loppuraskauteen.
Nyt pitäisi löytää semmoinen sopivan raskas mutta temmoltaan hitaampi tähän vaiheeseen raskautta. Paino on tippunut n. 1,5kg ensimmäisestä neuvolasta, osittain varmaan liikuntatottumuksien muuttumisen vuoksi lihaksista ja osittain jatkuva etova olo on estänyt syömästä normaalisti. Perjantaina päästään mekin vhdoinkin nt-ultraan!
Innolla odotan vaikka olenkin luonut itsellenikin vahingossa melkoisen jännitysmomentin vitsailemalla miehelle tuosta vatsan kasvusta, että varmaan siellä kaksi tai kolmekin köllöttelee!
Tuskinpa nyt sentään, mutta on se nyt jotenkin tarttunut omaankin takaraivoon, että entä jos.. :$